کد خبر 866501
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۵
محمد حسین لطیفی

کارگردان برنامه «شبی با عبدی» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «عبدی شو» ۷ تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

به گزارش مشرق، «محمدحسین لطیفی» کارگردان برنامه «شبی با عبدی» درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت: خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده شده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به زمان دقیق پخش این برنامه نیز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «شبی با عبدی» 7 تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

پیش از این گفته شده بود که مهران مدیری و رامبد جوان دارنده ۲ برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت هایی با این برنامه‌ها پخش نشود.

بیشتر بخوانید:

اعلام موضع 50 هنرمند برای خرمشهر

«سرّ دلبران» و بازگشت به فضای «صاحبدلان»

شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است. 

سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کنندگان و جواد فرحانی مجری طرح این برنامه هستند. محمدرضا شهیدی‌فرد، محمدحسین لطیفی، سید کمال طباطبایی، جواد فرحانی، مریم نوابی نژاد از اعضای اتاق فکر این برنامه هستند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس