عیسی کلانتری

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که ارسال نامه‌ درخواست ملاقات از سوی رئیس سازمان محیط زیست با رئیس صداوسیما، جهت اقناع وی در تائید تولید محصولات تراریخته صحت دارد اما این دو با یکدیگر دیداری نداشته‌اند.

به گزارش مشرق، چند روزی است نامه‌ای با سربرگ سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص قرار ملاقات عیسی کلانتری رئیس این سازمان و رئیس سازمان صداو سیما دست به دست می‌چرخد.

متن این نامه حکایت از آن دارد که عیسی کلانتری از علی عسگری خواسته که از تولید محصولات تراریخته حمایت کند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد ۳ محدودیت جدید برای واردات محصولات تراریخته +سند

پیگیری‌ها از روابط عمومی سازمان محیط زیست حکایت از آن دارد که ماجرای ارسال این نامه در زمستان سال گذشته به سازمان صداوسیما واقعیت دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده از مسئولان روابط عمومی سازمان محیط زیست، با وجود ارسال این نامه ملاقاتی در خصوص محصولات تراریخته میان روسای این دو سازمان رخ نداده است.

متن نامه ارسالی به این شرح است:

جناب آقای دکتر عسگری

رئیس محترم سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران

موضوع: وقت ملاقات

سلام علیکم؛

احتراماً، همانطور که مستحضرید، استفاده از فناوری‌های نو از جمله زیست فناوری از ویژگی‌های کشورهای قدرتمند در دنیا است، از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران یکی از واردکنندگان عمده محصولات تراریخته بوده، ولی تولید این محصولات در داخل کشور با مقاومت‌های افراد مختلف و یا انگیزه‌های متفاوت در پرده‌ای از ابهام قرار گرفته است.

از این رو نظر به پخش برنامه‌های متعدد در آن سازمان بر علیه محصولات تراریخته، مستدعی است وقت ملاقاتی تعیین فرمائید تا در حضور جنابعالی و اینجانب و کارشناسان مطلع، این ابهامات برطرف گردد، تا گامی هر چند کوچک که در جهت سرافرازی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران برداشته شده و در معرض دید همگان قرار داده شود.

پیشاپیش از بذل توجه و عنایتی که در این خصوص مبذول می فرمائید کمال تشکر و قدردانی را دارد.

عیسی کلانتری

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    19 0
    این ها مانند جاسوس هایی که ازشون گرفته شده حالا می خوان بلای هند رو تو ایران تکرار کنند تا کشاورز های ما هم خودکشی کنند هزار هزار بهتره اول بر چسب تراریخته عملی بشه تا معلوم بشه چه بلای از سرطان تو کشور آوردید بعد به اونم میرسیم نابودی بزرهای ایرانی ؟
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    10 0
    توصیه ای به مسئولین برای نجات از وضع موجود : تهیه سیانور به مقدار کافی برای نابودی مردم ایران در یک لحظه نه زجر کش کردن انها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس