مسی

در روز سوم جام جهانی ۴ بازی انجام شد و ۸ گل از خط دروازه ها عبور کرد.

سرویس ورزش مشرق - روز سوم جام جهانی شلوغ ترین روز تا کنون بوده و ۴ بازی در ان انجام شد و مهمترین نتیجه قطعا توقف آرژانتین برابر ایسلند سرسخت بود. در گزارش زیر مروری کوتاه بر بازیهای انجام شده خواهیم داشت:

کلیپی از لحظات برتر روز سوم جام جهانی 2018 را اینجا ببینید

فرانسه ۲-۱ استرالیا

خروس های آبی از نگاه اکثر کارشناسان و علاقه مندان فوتبال یک برنده از پیش تعیین شده بودند، اما برای کسب این برد به سختی افتادند و سیستم جدید داوری آن ها را از زمین برنده خارج کرد. اولین تصمیم سیستم داوری ویدئویی در جام جهانی به کمک آن ها آمد و گریزمان از روی نقطه پنالتی گل اول را زد. استرالیا چند دقیقه بعد توسط جدیناک از روی نقطه پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند اما در دقایق پایانی پوگبا با یک ضربه زیبا توپ را به تیر زد و توپ پشت خط فرود آمد تا گل دوم فرانسه ثبت شود. (خلاصه فیلم فرانسه - استرالیا)


آرژانتین ۱-۱ ایسلند

تیم ملی آرژانتین بعد از آن که در سال ۱۹۹۰ در اولین دیدار خود ۱-۰ به کامرون باخت، همواره در اولین دیدارهای دور گروهی خود پیروز بوده اما این روند در روسیه قطع شد و آرژانتین پس از ۲۸ سال اولین بازی خود پیروز نشد. البته اگر لیونل مسی پنالتی نیمه دوم خود را گل می کرد نوار بردهای پیاپی آلبی سلسته قطع نمی شد. باید دید آرژانتین مانند سال ۱۹۹۰ در ادامه می درخشد و تا فینال می رود یا نه؟

آرژانتین ابتدا توسط سرخیو آگوئرو به گل رسید تا این بازیکن هم اولین گل ملی خود در جام جهانی را زده باشد. اما ایسلند ۴ دقیقه بعد توسط فینبوگاسون گل زد و بازی را مساوی کرد. آرژانتین نیمه دوم می توانست به گلهای بیشتری برسد اما درخشش دروازه بان ایسلند مانع این کار شد. اوج درخشش هالدورسون گرفتن پنالتی لیونل مسی در دقیقه ۶۴ بود تا پس از درخشش و هت تریک رونالدو در روز دوم جام، مسی هم فردی و هم تیمی ناکام باشد. (برای دیدن خلاصه بازی آرژانتین و ایسلند اینجا کلیک کنید)


دانمارک ۱-۰ پرو

در سومین دیدار روز گذشته دانمارک با درخشش کسپر اشمایکل ۱-۰ پرو را برد و به صعود امیدوار شد. پولسن در دقیقه ۵۹ تک گل این دیدار را زد و پرو در ادامه هر چه زد با سدی به نام اشمایکل روبرو شد تا دست خالی از زمین خارج شود. (برای دیدن خلاصه بازی دانمارک و پرو اینجا کلیک کنید)

جالب است بدانید ۲۰ سال پیش هم دانمارک در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۱۹۹۸ با یک گل عربستان را برد و در ادامه تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و با باخت ۳-۲ به برزیل حذف شد. در آن تیم پیتر اشمایکل پدر کسپر دروازه بان کنونی دانمارک وظیفه حراست از دروازه وایکینگ ها را بر عهده داشت.


کرواسی ۲-۰ نیجریه

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار روز سوم جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی کرواسی در یک بازی برتر و مسلط موفق شد نیجریه را ۲-۰ ببرد و بالاتر از آرزانتین مدعی صدرنشین شود. گل اول بازی را اتوبو وارد دروازه خودی کرد و در نیمه دوم هم یک خطای پنالتی این فرصت را به لوکا مودریچ داد تا اختلاف را دو برابر کند. ( فیلم خلاصه دیدار کرواسی و نیجریه)

کرواسی که پنجمین حضور خود را در جام جهانی تجربه می کند برای دومین بار در اولین بازی خود شکست نمی خورد؛ در اولین حضور این تیم در جام جهانی ۱۹۹۸ کرواسی موفق به شکست ۳-۱ جامائیکا در بازی اول شد و با شگفتی سازی در آن دوره به مقام سوم رسید. اما در ۳ دوره بعدی کروات ها در اولین بازی خود با شکست از زمین خارج شدند و شانسی برای صعود نداشتند و در مرحله گروهی حذف شدند. باید دید این دوره نیز مانند ۲۰ سال پیش برای کروات ها درخشان خواهد بود یا نه؟

بدین ترتیب در پایان روز سوم جام جهانی ۲۰۱۸ جدول رده بندی دو گروه C و D به صورت زیر شکل گرفت:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    16 24
    مسی از عمال صهیونیستها در مافیای بازیگری (فوتبال) است - او و امثال او در اروپا ابزار بدبختی ملت بزرگ ارژانتین در غارت و اضمحلال دنیای ثروت نجومی جزایر مالویناس و فائکلند آرژانتین بنفع اروپا در راس آن انگلیس هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس