کد خبر 865038
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا از کریستیانو رونالدو به خاطر این که زیاد خودش را زمین می‌زد انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از  مارکا، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در دیدار نخست خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر پرتغال به میدان رفت و با تساوی سه بر سه متوقف شد.

جرارد پیکه، مدافع لاروخا بعد از بازی گفت‌: فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما آن‌ها تنها با سه توپی که به طرف دروازه‌ زدند به سه گل رسیدند. باید این نتیجه‌ را باور و به دیدارهای بعدی فکر کرد.

او ادامه‌ داد: در همان دقایق نخست داور ما را غافلگیر کرد و یک ضربه پنالتی‌ به سود حریف گرفت. رونالدو زیاد خودش را به زمین می‌زد. به‌ هر حال نباید به خاطر تساوی خود را سرزنش کرد.

پیکه درباره عملکرد ضعیف دخئا، اظهار کرد: او مدت‌ها است که در تیم‌ ‌ملی اسپانیا با ما است. دخئا دروازه‌بان ما است و از او حمایت خواهیم کرد.

مدافع بارسلونا درباره این سوال که آیا بعد از جام جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کند؟ گفت‌: این را مدت‌ها پیش اعلام کرده‌ام و تصمیم سختی خواهد بود. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما معمولا من به چیزی که می‌گویم عمل خواهم کرد. زمان رفتن فرا رسیده است. فعلا اجازه بدهید که این جام جهانی را پشت سر گذاریم. امیدوارم که نتایج خوبی به دست آوریم.

پیکه درباره اخراج لوپتگی هم گفت‌: جام جهانی آغاز شده و باید این موضوع را فراموش کرد. زمان زیادی برای سخن گفتن درباره این موضوع وجود دارد و الان زمان خوبی نیست. مذاکره لوپتگی با رئال من را ناراحت نکرد. همه چیز واضح است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و لوپتگی هم پیشنهاد این تیم را نتوانست رد کند اما رییس فدراسیون نتوانست با این موضوع کنار آید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس