کد خبر 865041
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
دخه آ

سنگربان تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد اشتباه مهلکی که در بازی این تیم مقابل پرتغال مرتکب شد چندان متأسف نیست.

به گزارش مشرق، داوید دخه‌آ درباره اشتباه غیرمنتظره‌ای که در بازی شب گذشته (جمعه) تیم ملی اسپانیا مقابل پرتغال در صحنه دفع شوت از راه دور رونالدو مرتکب و مسبب گل دوم پرتغالی‌ها شد، گفت: خب من خونسردم. ما یک بازی خوب انجام دادیم. بابت واکنشی که تیم به گل‌های خورده نشان داد راضی‌ام. فکر می‌کنم که حق ما بیشتر از این‌ها بود. فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. اشتباهاتی وجود داشت. برای ما دروازه‌بان‌ها وقتی که پا به زمین بازی می‌گذاریم می‌دانیم که کار چقدر سخت است. من روی کمک سرمربی و هم‌تیمی‌هایم حساب می‌کنم، به کارم ادامه می‌دهم. در اردوی تیم همه نشان داده‌اند که حامی من هستند.

دخه‌آ ادامه داد: از دیه‌گو کاستا هم انتقاد می‌کردند که که گل نمی‌زند اما او امروز جواب انتقادات را داد و دو گل زد. فوتبال همین است و گاهی اوقات پیش می‌‌آید که شما عملکرد ضعیفی دارید و گاهی اوقات هم عملکرد خوبی دارد. این اتفاقی است که افتاده و باید بلند شویم و به کارمان ادامه دهیم. هیرو حامی من است، نه فقط او بلکه کل تیم. من آرام هستم. اشتباهی که از من سر زد برای هر کسی ممکن است رخ دهد. دفاع آن توپ سخت بود با این حال به تمرینات‌مان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم که کارمان را خوب انجام دهیم. مقابل ایران یک بازی بسیار مهم دارد که اگر آن را ببریم، گام بلندی به سوی صعود خواهیم برداشت. در نهایت ما بازی را مساوی کردیم اما نباختیم. واکنش تیم واقعاً خوب بود.  

دخه‌آ درباره اشتباهش و چه اتفاقی افتاد که توپ از دستش رها شد هم اینگونه توضیح داد: من برای گذاشتن زانوی روی زمین مقابل توپ دیر اقدام کردم و این توپ هم مزخرف است. به هر حال من کسی را نکشته‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس