کد خبر 863916
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
سردار قاسم رضایی

فرمانده مرزبانی ناجا درباره جزئیات مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح و کشف 917 کیلوگرم انواع مواد مخدر سخن گفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان غیور کشور با اطلاع از احتمال نفوذ اشرار مسلح به کشور، پس از صرف افطاری با هماهنگی عوامل سپاه پاسداران به منطقه عمومی میرجاوه اعزام و با گروهی از اشرار مسلح که تعداد آنها حدود 15 نفر بود، درگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

شهادت یک مرزبان در مرز میرجاوه

وی افزود: در این درگیری مأموران با اجرای آتش پر حجم و برتری متقابل علیه اشرار مسلح، آنها را مجبور به متواری شدن به سمت کشور مقابل (پاکستان) کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این درگیری مأموران مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو از اشرار مسلح، مقدار 876 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم مرفین به همراه مقادیری ادوات نظامی از آنها کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: تعدادی از اشرار مسلح در این درگیری مجروح و معدوم شده و  یک نفر از مرزبانان رشید نیروی انتظامی به نام ستوانیکم "علی‌اکبر معصومی نژاد" به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام عالی مرزبانی کشوردر خاتمه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها، اشرار مسلح و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان همواره با چشمانی بیدار و ایمانی راسخ در خط مقدم مرزهای کشور ایستادگی کرده و اجازه هیچ گونه خودنمایی به آنها نخواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    3 1
    چه بدبختی ای گیر کردیم! از در و دیوار برامون مصیبت می باره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس