«ترامپ» و «اون»

مقام‌های رسمی آمریکا و کره شمالی در سنگاپور دیدار کردند تا اختلافات موجود را در آستانه نشست رهبران دو کشور برطرف کنند.

به گزارش مشرق، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرار است 9 صبح سه شنبه به وقت محلی در سنگاپور دیدار کنند، مقام های کره شمالی و آمریکا امروز دوشنبه با یکدیگر دیدار کردند تا اختلافات دوجانبه را در آستانه این نشست کاهش دهند.

بر اساس این گزارش ترامپ و کیم روز یکشنبه وارد سنگاپور شده اند تا یک دیدار تاریخی را برگزار کنند. اختلاف اصلی بین آمریکا و کره شمالی بر سر مساله خلع سلاح اتمی است.

ببینید:

عکس/ محل دیدار ترامپ و اون

در آستانه این نشست، کره شمالی هرگونه خلع سلاح یکجانبه را رد کرده است. پیونگ یانگ از آمریکا خواسته است تا نظامیان خود را از شبه جزیره کره خارج کرده و چتر حمایت هسته ای خود بر روی ژاپن و کره جنوبی را برچیند.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا که در سنگاپور حضور دارد در توئیتی نوشت: واشنگتن نسبت به خلع سلاح کامل، قابل راستی آزمایی و برگشت ناپذیر شبه جزیره کره متعهد و پایبند است.

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان شک و تردید دارند که رهبر کره شمالی برنامه تسلیحات هسته ای خود را به طور کامل متوقف کند. به اعتقاد تحلیلگران بین المللی هدف اصلی رهبر کره شمالی برای مذاکره با آمریکا، کاهش تحریم های بین المللی است که فشار زیادی را به این کشور وارد کرده است.

یک مقام دولت ترامپ که نامش فاش نشده است، در این باره گفت: طرف آمریکایی با یک حس امیدواری وارد مذاکره می شود و در عین حال سابقه طولانی کره شمالی در تولید و توسعه تسلیحات هسته ای را نیز مد نظر قرار می دهد. ما با هیچ سناریویی شگفت زده نخواهیم شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    ترامپ گفته توهمون لحظه اول خواهم فهمید.....وای به تو ای اون!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس