کد خبر 863101
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر

نماینده مردم مشهد در مجلس، گفت: دولت هنوز ترجمه صحیح پالرمو را به مجلس ارائه نکرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه (20 خرداد 97) با استناد به اصول 3، 34 و 43 قانون اساسی، اظهار داشت: در بند 9 قانون اساسی اشاره شده است که ایران در الحاق به لوایح بین‌المللی همه امکانات خود را به کار ببرد. در این بند اشاره شده است که رفع تبعیضات ناروا و تأمین زیرساخت‌های متعدد لازم برای کشور باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: این یکی از مسائلی است که کشور را با چالش جدی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید

۱۳۶ نماینده مجلس به لایحه پالرمو رای مثبت دادند

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه امروز مردم نارضایتی دارند، عنوان کرد: ما با تصویب این لایحه بحرانی را در داخل کشور رقم می‌زنیم بحثی که به عنوان دستور اصلی مجلس قرار گرفته است اشکالاتی دارد که شورا به ‌آن وارد کرده است فقط یک زیر و زبر نیست که کمیسیون نسبت به اینها اصلاحات لازم را انجام بدهد. ایرادات جدی در این رابطه وجود دارد و قطعاً به علت عدم اصلاحات لازم شورای نگهبان مجدد آن را بازمی‌گرداند.

پژمانفر تصریح کرد: اصل ترجمه لایحه پالرمو اشکال دارد که محتوای موضوع را کاملاً تغییر داده است لذا اجازه دهید قبل از اینکه به شورای نگهبان برود اصلاحات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این اصلاحات جزئی نیاز به تصویب ندارد، عنوان کرد: دولت هنوز ترجمه صحیح پالرمو را ارائه نداده است در واقع اصل این لایحه دچار ترجمه اشتباه است و اشکال دارد که مطمئنیم اگر از سوی شورای نگهبان مجدد به مجلس بازگردد باعث تضعیف مجلس خواهد شد لذا این لایحه را بگذارید بماند و پس از تأمین نظر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس