کد خبر 862927
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
سعیدی

نماینده تبریز گفت: دولت و مجلس باید به موضوع وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بهای آن ورود کرده و نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.

به گزارش مشرق، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره بهای مسکن طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته گفت: دولت و مجلس باید به موضوع اجاره بهای مسکن ورود و نسبت به حل مشکلات در این حوزه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته وحدهای مسکونی خالی به ویژه در مراکز استان‌ها زیاد است که باید تدبیری برای این واحدهای مسکونی خالی اندیشیده شود که بهترین کار در نظر گرفتن مالیات برای آنها است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علت افزایش اجاره‌بهای مسکن در هفته‌ها و ماه‌های اخیر این است که همین واحدهای مسکونی خالی است که نباید کار اینگونه به حال خود رها شود و یکی از سیاست‌های در حوزه مسکن بحث اجاره‌ها است که به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه از تلاطم در این حوزه بسیار رنج می‌برند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من مجلس هم در ارتباط با این موضوع کوتاه آمده و نباید بحث واحدهای مسکونی را به حال خود رها کنیم و از طرف دیگر شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس