کد خبر 862722
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
نتانیاهو نمایه

بازجویی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به اتهام فساد مالی و پولشویی از روز سه‌شنبه هفته جاری از سرگرفته می شود.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش بار دیگر به اتهام فساد مالی و پولشویی مورد بازجویی قرار خواهند گرفت. 

بر اساس این گزارش، قرار است بازجویی از نتانیاهو و همسرش در این پرونده از روز سه شنبه هفته جاری از سر گرفته شود. 

بیشتر بخوانید:

همسر نتانیاهو دست به دامن داماد ترامپ شد

پلیس رژیم صهیونیستی از آغاز سال ۲۰۱۷ تاکنون بارها نتانیاهو را به اتهامات فساد و اختلاس در پرونده های موسوم به پرونده های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ تحت بازجویی قرار داده است.

پرونده ۱۰۰۰ مربوط به هدایایی است که نتانیاهو و خانواده‌اش از بازرگانان خارجی به صورت غیرقانونی دریافت کرده‌اند. این هدایا به ویژه از سوی آرنون میلچن میلیاردر آمریکایی دریافت شده و شامل قوطی‌های سیگار فاخر برای نتانیاهو بوده است. ساره همسر وی نیز از بهترین انواع مشروبات الکلی و جواهرات را دریافت کرده است. این هدایا طی سالیان طولانی ادامه داشته و ارزش آنها به صدها هزار شیکل می‌رسد.

پرونده ۲۰۰۰ نیز مربوط به اتهامات مطرح شده در خصوص تبادل رشوه بین نتانیاهو و ناشر روزنامه یدیعوت آحارونوت است که در مجموعه‌ای از دیدارهای ثبت شده بین دو نفر رد و بدل شده است. این رشوه مربوط به پوشش نتانیاهو در این روزنامه بوده و توافقی در این خصوص به دست آمده و قرار شده چهره ای مثبت و خوب از نتانیاهو ارائه شود و در مقابل نتانیاهو نیز از این روزنامه در برابر روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم حمایت کرده یا برای جلوگیری از صدور هفته نامه این روزنامه وارد عمل شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس