کد خبر 861274
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
افشانی

تغییرات در شهرداری تهران طی ۱۵ روز آینده در سطح وسیع رقم خواهد خورد و این در حالی است که اعضای شورای شهر تهران نیز در این بین سهم خود را برای معرفی نیروهای خود از شهرداری تهران درخواست دارند.

به گزارش مشرق، با مشخص شدن  سید محمد عالی افشانی دومین شهردار تهران در پنجمین دوره شورای شهر تهران زمرمه‌های تغییرات در معاونت‌ها،شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها و شرکت ها آغاز شد.

این در حالی است که اعضای شورای شهر تهران( رای دهندگان)  به افشانی نیز انتظاراتی را برای بکارگیری نیروهای معرفی شده در شهرداری تهران دارند به طوری که همزمان با انتخاب افشانی به عنوان شهردار تهران رایزنی‌ها اعضای شورای شهر با افشانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

ردلایحه پیشنهادی شهرداری برای جایگزینی مصوبه برج باغ ها

در همین زمینه اعضای شورای شهر تهران برخی از افراد را برای معاونت‌ها و شهرداران مناطق به افشانی پیشنهاد داده و از وی خواسته‌اند که از این افراد استفاده کند و این در حالی است که قرار است  تا اوایل تیرماه تغییرات وسیعی در سطح شهرداری تهران صورت گیرد.

سید محمد علی افشانی شهردار تهران نیز اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود شهردار تهران برای برخی انتصاب‌ها تحت فشار است، اخبار شبکه‌های اجتماعی است و فشار و یا سفارش خاصی برای انتصاب‌ها در شهرداری تهران نیست.

وی افزود: فشاری برای انتصاب‌ها نبوده و نیست و از طرف هیچ فرد یا گروهی پیشنهاد اجباری برای انتخاب مدیران شهری نیز نبوده است.

در حالی شهردار تهران فشار بر روی انتصابات از سوی اعضای شورای شهر تهران را انکار کرده است اما اخبار دیگری حکایت از آن دارد که گروه‌های سیاسی در شورا دست به کار شده اند و حتی اسامی افراد مد نظر خود در شهرداری را نیز آماده کرده‌اند.

در هر صورت تغییرات در شهرداری تهران روز شمار شده و تا ۱۵ روز دیگر تغییرات وسیعی در سطح شهرداری تهران در بخش های مختلف انجام خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس