کد خبر 861209
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
برانکو

بازیکنان پرسپولیس قبل جدایی، دو راهی سختی برای ماندن و رفتن دارند اما معمولا، مدتی بعد پشیمانی تنها راهی است که برای آن‌ها باقی می‌ماند.

به گزارش مشرق، سومین جدا شده پرسپولیس برانکو در این فصل، بیشتر از دو نفر قبلی طرفداران این تیم را شوکه کرد. صادق محرمی قبل از پایان فصل گفته بود برای پیشرفت فوتبالش، قصد حضور در یک تیم سطح بالای اروپایی را دارد و رابطه محسن مسلمان و برانکو هم از مدت‌ها قبل شکراب شده بود. با این حال، کسی انتظار نداشت نام فرشاد احمدزاده، پسر برانکو هم در لیست جدا شده‌های این تیم قرار بگیرد.

پرسپولیسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، حسابی از احمدزاده انتقاد کردند و اعتقاد داشتند او هم به زودی، پشیمان می‌شود و تصمیم به بازگشت می‌گیرد. نگاهی به سرنوشت جدا شده‌های پرسپولیس در دوره برانکو تصمیم به ترک باشگاه گرفتند، نشان می‌دهد این تصور چندان هم بی‌راه نیست.

انتهای لیگ چهاردهم، محمد نوری تنها بازیکنی بود که در لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس قرار داشت اما تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. حتی گابریل هم با نظر برانکو از پرسپولیس جدا شد اما نوری با وجود حضور در ترکیب ثابت، مسیرش را به سمت فوتبال قطر عوض کرد. نوری یک سال بعد، پشیمان شد و تلاش کرد به پرسپولیس برگردد اما برانکو او را نخواست.

ابتدای لیگ شانزدهم، مهدی طارمی و رامین رضاییان دو ستاره پرسپولیس با وجود تلاش‌های باشگاه برای نگه داشتن‌شان به ترکیه سفر کردند. قرارداد آن‌ها با ریزه اسپور، جو زیادی علیه‌شان در ایران راه انداخت. چند هفته بعد طارمی پشیمان به ایران برگشت و بعد از او هم رضاییان همین مسیر را رفت. هر دو در قرارداد جدیدشان، تمام شروط باشگاه را پذیرفتند.

نیم فصل لیگ شانزدهم، احمد نوراللهی و امید عالیشاه تصمیم گرفتند سرباز شوند. حضور آن‌ها در تراکتورسازی، می‌توانست سرنوشت قهرمانی را به سمت رقیب برگرداند. اوضاع اما طور دیگری جلو رفت. هر دوی آن‌ها به دلیل محرومیت تراکتورسازی یک فصل کامل بازی نکردند و بعد از برگشتن هم نیم فصل دوم فصل پیش، کمتر به زمین رفتند. هر دو به پرسپولیس برگشتند و حالا، بدون هیچ پیش شرطی برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کردند.

تابستان و پیش از شروع لیگ هفدهم، سروش رفیعی که در پرسپولیس نمایش خوبی داشت برای درآمد بیشتر به قطر رفت. سروش بخاطر شکل جدایی و برخوردهایش بین پرسپولیسی‌ها محبوب ماند اما سرنوشتش فرق چندانی با بقیه نداشت. او در الخور، نتوانست موفق باشد و قصد بازگشت به ایران را دارد. مانع بازگشت او، پنجره بسته نقل و انتقالات پرسپولیس است.

به این لیست، حتی می‌تواند دو جدا شده پرسپولیس قبل از ورود برانکو را هم اضافه کرد. جلال حسینی و رضا حقیقی، که هر دو بخاطر درآمد بیشتر پرسپولیس را ترک کردند و یکی به قطر و دیگری به پدیده رفت. حسینی یک سال بعد، تمام تلاشش را کرد به پرسپولیس برگردد اما با جواب منفی برانکو روبرو شد و سرانجام لیگ شانزدهم دوباره پیراهن این تیم را پوشید. رضا حقیقی هم خیلی زود، از سطح اول فوتبال ایران محو شد و با وجود ابراز تمایل شانسی برای بازگشت به پرسپولیس بدست نیاورد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    0 0
    برانکو با همه بد تا کرده که همه دوست دارن ازش فرار کنند.برانکو از نظر فنی 20 هست ولی اخلاق زیر صفر
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    1 1
    مگه عقلشونو از دست دادن که تو لنگ بمونن؟
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      0 0
      لنگ حقیییییییر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس