شهید و شهادت - لاله - تشییع

کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی گفت: ما اگر مدعی انقلابی بودن هستیم، بایستی به وصیت شهدا عمل کنیم که یکی از آنها همین ولایت‌پذیری است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام علی ثمری کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی با اشاره به اینکه باید سیره شهدا همیشه در زندگیمان نمود داشته باشد، اظهار داشت: شهدا، اخلاص در عمل و تلاش خستگی‌ناپذیر داشتند و ذوب در ولایت بودند. آنها تا پای جان ایستادند. ادامه راه شهدا با شعار امکان‌پذیر نیست و باید مرد عمل بود.

وی ادامه داد: سراسر زندگی شهدا برای ما درس عبرت و هر کدام از خصوصیات بارز اخلاقی آنها برای ما راهگشاست.

ثمری با بیان اینکه این مردان الهی صادقانه برای مردم خدمت می‌کردند و تمام عمرشان وقف اسلام و انقلاب بود، افزود: امروز ما بایستی بدون منت برای مردم خدمت کنیم؛ خدمتی که دین اسلام بر آن تکیه دارد.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: شهدا ولایت پذیر بودند و رمز عاقبت‌بخیری آنها این بود که به فرمان امام‌شان گوش فرا دادند و بصیرت داشتند.

حجت‌الاسلام ثمری ادامه داد: متاسفانه امروز این ولایت پذیری در برخی مسؤولین ما رنگ باخته و گوش به امر ولی‌فقیه و رهبر نمی‌دهند.

وی گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان مدام بر ولایت‌پذیری تاکید داشتند. ما اگر مدعی انقلابی بودن هستیم، بایستی به وصیت شهدا عمل کنیم که یکی از آنها همین ولایت پذیری است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس