کد خبر 860296
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
احمد ضیایی

رئیس فدراسیون والیبال گفت: شخصاً با کولاکوویچ تماس گرفتم و از او خواستم که تیم را جمع و جور کند.

به گزارش مشرق، احمد ضیایی در مورد نتایج تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2018 اظهار داشت: به هر حال هفته نخست مسابقات بود و تیم ملی ایران نیز سابقه شروع ضعیف در تورنمنت‌های زیادی را دارد.

او ادامه داد: ما همه ناراحت هستیم و بازیکنان نیز به خاطر نتایجی که کسب کردند ناراحتند. مسئولان فدراسیون اما در حال ریشه یابی این مشکل هستند تا در هفته‌های آینده این نتایج را جبران کنند. البته بیشتر حساسیت‌ها در مورد شکست مقابل ژاپن بود. شاکله تیم در این بازی به هم ریخته بود و من هم معتقدم که تیم ملی باید نتیجه بهتری مقابل ژاپن می‌گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: شخصاً با کولاکوویچ تماس گرفتم و از او خواستم که تیم را جمع و جور کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که قرار نیست ما همه تیم‌ها را به خط کنیم و یکی یکی شکست‌شان دهیم.

ضیایی گفت: من از همه علاقمندان والیبال به خاطر شکست مقابل ژاپن عذرخواهی می‌کنم و تعهد می‌دهم که اوضاع بهتر شود.

رئیس فدراسیون والیبال درباره حضور ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: اعضای کادر فنی و سرمربی تمام ایرانی تیم اعزامی به جاکارتا در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون، انتخاب شده و طی یک هفته اعلام خواهد شد. ضمن اینکه حضور خوان سیچلو، سرمربی آرژانتینی پیشین تیم امید ایران به دلیل صعود تیمش به سری A ایتالیا منتفی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس