شهرام محمودی

ملی پوش پیشین تیم ملی والیبال درباره نتایج کسب شده تیم ملی در هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: تیم ملی جوانگرایی کرده است و باید بهای جوانگرایی داده شود.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی نتایج تیم ملی در هفته نخست مسابقات لیگ ملت های والیبال را خوب ارزیابی نکرد و گفت: در هفته نخست رقابت ها نتایج خوبی کسب نشد و ملی پوشان ملی می توانستند نتایج بهتری به دست آورند. تیم ملی دست به جوانگرایی زد و باید بهای آن را نیز بپردازد. پیش بینی من است که باز هم شاهد این اتفاق ها خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: نتیجه نباید مهم باشد چرا که بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شده اند و خدا را شکر در بازی نیز به کار گرفته شدند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در آینده به والیبال کمک کند. 

محمودی درباره باخت تیم ملی مقابل ژاپن اظهار کرد: مقابل ژاپن می توانستیم پیروز شویم اما در ورزش این اتفاق ها رخ می دهد. بازیکنان باید با قدرت بیشتری ادامه دهند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به نتیجه کسب شده مقابل ژاپن باید نگران جایگاه  والیبال ایران در آسیا  شویم؟ گفت: فکر می کنم حدود هشت سال بود که در تورنمنت رسمی نتیجه را به ژاپن واگذار نکرده بودیم باید نگران بود ولی تیم جوانگرایی کرده است و باید بهای آن را بدهیم و امیدوار به آینده، برای کسب نتایج بهتر باشیم.

ملی پوش سابق تیم ملی واالیبال درباره بازی های هفته دوم تصریح کرد: هفته بسیار سختی را در پیش داریم و اختلاف زمانی نیز تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم در هفته دوم نتایج بهتری کسب کنیم و به آینده امیدوار باشیم ولی خیلی نباید به دنبال کسب نتیجه در این تورنمنت باشیم.

محمودی درباره اینکه تصمیم دارد به تیم ملی بازگردد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر تصمیمی برای بازگشت ندارم.

شهرام محمودی در پایان برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم برای تیم ملی دعا کنند و انرژی های مثبت خود را به ملی پوشان برسانند تا تیم ملی پرقدرت تر ادامه دهد. همه با هم باید تیم ملی را حمایت کنیم چون این تیم نیاز به حمایت دارد.

تیم ملی در هفته نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم های ژاپن و فرانسه شکست خورد  و تنها یک پیروزی مقابل استرالیا به دست آورد. تیم ملی در پایان هفته نخست رقابت ها با ۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و در هفته دوم مسابقات که به میزبانی آرژانتین برگزار می شود، مقابل تیم های ایتالیا، آرژانتین و کانادا قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس