کد خبر 860928
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
جهانگیر سیدعباسی

از زمانی که رئیس فدراسیون والیبال پشت میز نشست منتظر فرصتی بود تا پستی را به سیدعباسی بدهد و سرانجام این اتفاق افتاد.

به گزارش مشرق، پس از انتخاب احمد ضیایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال حرف‌وحدیث‌هایی پیرامون انتصاب‌های آقای رئیس مطرح شد. یکی از انتقاداتی که به ضیایی می‌شد این بود که بیشتر از ارومیه‌ای‌ها و همشهریانش استفاده می‌کند؛ بابک طالبی نایب رئیس، شهرام آدم نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون و ناصر شهنازی عضو کادر فنی تیم ملی، ارومیه‌ای هستند و نمونه‌هایی از مستندات این انتقاد بودند.

 یکی از افرادی که صحبت‌های زیادی در موردش رواج داشت، جهانگیر سیدعباسی بود. ابتدا او را گزینه دبیری فدراسیون اعلام کردند و حالا نام او به عنوان سرمربی تیم ملی ب مطرح شده است. سیدعباسی با معرفی فدراسیون والیبال به یک دوره مربیگری یک ماهه در مجارستان رفت و در نهایت خیال آقای رئیس راحت شد، چون توانست هدایت تیم ملی «ب» را به همشهری‌اش بدهد! همشهری که دست بر قضا با کاپیتان تیم ملی نیز نسبت خویشاوندی دارد و دایی سعید معروف است.

شاید جالب باشد بدانیم حدود یک سال پیش سیدعباسی در مصاحبه‌ای درمورد علت بیکاری‌اش در جریان رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من از مربیانی هستم که حتی وقتی پست و سمتی هم نداشتم، نسبت به شرایط و اوضاع انتقاد نکردم. به هر حال سابقه من مشخص است و نیازی به معرفی ندارم، اما شاید مشکل این باشد که کم حرف هستم و ارتباطات قوی هم ندارم. همیشه نسبت به منتقدان احترام قائل بودم و به نظرات همه احترام گذاشتم. هیچ وقت به کسی بدی نکردم و سعی می‌کنم اگر به جایگاهی هم می‌رسم با تلاشم باشد و براساس شایسته‌سالاری باشد.

حال سوال اینجاست گزینه‌ای که چند سال در جریان رقابت‌های لیگ برتر بیکار بوده و هدایت تیمی را برعهده نداشته است، واقعاً بدون ارتباط قوی و براساس شایسته‌سالاری هدایت تیم ملی والیبال «ب» را برعهده گرفته یا اینکه موضوع جور دیگری رقم خورده است؟

به گفته مسئولان فدراسیون والیبال هفته آینده جلسات هماهنگی مبنی بر برنامه‌ریزی اردوها و مطرح کردن نیازمندی‌های کادرفنی برگزار خواهد شد و در هفته آینده تمرینات تیم به طور رسمی آغاز خواهد شد. با نزدیک شدن به آغاز اردوهای تیم ب ایران متعاقبا دیگر اعضای این تیم اعلام خواهد شد.

در این بین ساعت 15:30 روز جمعه در تماسی با غفار درخشنده آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی «ب» را جویا شدیم که درخشنده در این خصوص اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. مگر می‌شود خمسه دستیار سیدعباسی شود؟ ما گزینه‌های زیادی از جمله اکبری و کارخانه را هم داریم. پنج‌شنبه و جمعه تعطیل است و روز شنبه در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

کمتر از 30 دقیقه بعد از این اظهارات سایت فدراسیون با انتشار خبری اعلام کرد که سیدعباسی، سرمربی و خمسه و تندروان هم مربیان تیم ملی «ب» شدند! این در حالی است که روز پنج‌شنبه هم امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که سیدعباسی سرمربی تیم «ب» است.

زمانی که آقای رئیس درخشنده را به عنوان سخنگوی فدراسیون انتخاب کرد گفت که این انتصاب صورت می‌گیرد تا دیگر شاهد چند حرفی و ناهماهنگی در فدراسیون والیبال نباشیم، اما ظاهراً برای آقای سخنگو «بی‌خبری خوش‌خبری است» که با این شرایط باید به حال والیبالی که سخنگوی آن از آخرین اتفاقات بی‌خبر است تاسف خورد!

ایران در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و قرار است در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی تیم ملی ب ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی پا به این مسابقات بگذارد. بازی های آسیایی از تاریخ 18 آگوست(27 مرداد) تا 2 سپتامبر(یازده شهریور) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پزشک اعصاب و روان IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    8 5
    الکتروشوک درمان قطعی باندبازی است
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    6 3
    پول وارد شد کلک کنده
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    41 4
    والله کل ممکلت داره همینطوری اداره میشه شهرداری و وزارت خونه و........ برو تا اخرش
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    2 2
    اصل اینکه دایی معروفه مهم نبست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس