آمریکا

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل با نادیده گرفتن حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حملات موشکی از نوار غزه شد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، آمریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله موشکی به سرزمین های اشغالی از داخل نوار غزه شد و ابراز امیدواری کرد که این نشست بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شود.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: بعد از ظهر سه شنبه آمریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حملات اخیر به اسرائیل از داخل غزه و توسط حماس و دیگر گروه های مسلح است. ما انتظار داریم که این نشست بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ظهر روز سه شنبه مواضع گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در شهر غزه و مرکز نوار غزه بمباران کردند. این جنگنده‌ها همچنین پایگاه نظامی "بدر" متعلق به گردان‌های عزالدین القسام را در غرب شهر غزه با دو موشک هدف قرار دادند.

پس از حملات رژیم صهیونیستی نیروهای مقاومت نیز با انجام عملیاتی تلافی‌جویانه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    7 5
    به امریکا می زدن انقد سریع واکنش نشان نمیداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس