کد خبر 859901
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
علی دایی و کی روش

دیروز کی‌روش در پیامی از حضور علی دایی در کمپ تیم ملی در ترکیه تمجید کرد.

به گزارش مشرق، دیروز کی‌روش در پیامی از حضور علی دایی در کمپ تیم ملی در ترکیه تمجید کرد. خبرنگاران و عکاسان حاضر در این تمرین اما طوری از نحوه خوشحالی کی‌روش تعریف می‌کنند که گویا در این چند سال گذشته هیچ وقت کارلوس را این‌قدر سرزنده و سر حال ندیده بودند...

نه فقط کی‌روش که هر مربی دیگری جای او بود دوست داشت در این مقطع حساس کنونی، تمام فوتبال ایران پشت تیم ملی باشند تا با دغدغه کمتری به جام جهانی‌ برویم.

کاری به نام، شهرت و حتی عقبه سرمربی تیم ملی نداریم‌؛ جام جهانی‌ به خودی خود برای ما نامی استرس‌زا است و چه کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد یا افراد دیگر، باید به آقای سرمربی حق بدهیم کمی از ماجراهای جام جهانی‌ خوف داشته باشد... بگذریم از اینکه تیم ملی ایران به مصاف اسپانیا و پرتغال می‌رود و البته ما شگفت‌زده و متحیریم که عده‌ای می‌گویند افتخارات اسپانیا و پرتغال را در دنیای فوتبال به ما بگویید، مگه این تیم‌ها اصلاً تیم هستند که از آنها باید بترسیم؟ از این تحلیل‌ها که عبور کنیم باز می‌رسیم به خوشحالی سرمربی تیم ملی از حضور علی دایی‌؛ مردی که همیشه وجاهت و اعتبارش را مدیون تیم ملی ایران می‌داند و سعی می‌کند با همه وجود از این تیم حمایت کند.

وجهه و اعتبار دایی و حمایت او از تیم ملی و نه فقط شخص کی‌روش نشان می‌دهد بازیکنان بزرگ در قامت دایی، بی‌خود نیست که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرده‌اند.

دایی کج‌اندیشانه با تیم ملی برخورد نمی‌کند و حتی می‌دانیم که در برخی مواقع او سلیقه کی‌روش را نمی‌پسندد اما متواضعانه می‌گوید کی‌روش از نظر فنی از همه مربیان حال حاضر فوتبال ایران بالاتر است و ما باید از سال‌های حضور و همکاری با این مربی، درس‌های زیادی یاد گرفته باشیم. همه ما می‌توانیم یک علی دایی باشیم و برای تیم ملی که تیم تمام ایرانی‌ها در سراسر دنیاست انرژی مثبت بفرستیم. با هم بودن کار سختی نیست‌؛ باور کنید...

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس