کد خبر 859912
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
جک توسون

مهاجم ترکیه‌ای تیم فوتبال اورتون برای موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مشرق، جک توسون، مهاجم تیم ملی ترکیه در دیدار دوستانه مقابل ایران بدون شک ستاره میدان بود، بازیکنی که دو گل وارد دروازه ایران کرد.

توسون در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل ایران، رقابت ایران در جام جهانی، گل‌هایی که مقابل ایران به‌ثمر رساند و عملکرد بازیکنان ایران صحبت کرد.

 فارغ از نتیجه بازی دوستانه ترکیه مقابل ایران، این مسابقه چقدر برای دو تیم مفید واقع شد؟

بازی خیلی خوبی بود و به‌نظرم تیم ایران عملکرد خوبی داشت. ایران تیم خوبی است و به‌نظرم این نتیجه و برد برای ما خوب بود. با بازی خوبی که انجام دادیم و بازیکنان خوبی که داشتیم این برد کسب شد.

 پس شما به هدفی که می‌خواستید، رسیدید.

هدف ما رسیدن به مرحله پایانی مسابقات یورو 2020 است و به‌نوعی این بزرگ‌ترین هدف‌مان خواهد بود. برای همین خودمان را برای این بازی‌ها آماده می‌کنیم.

 ایران خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند. به‌نظرت عملکرد این تیم مقابل ترکیه چقدر هواداران ایرانی را برای موفقیت در جام جهانی امیدوار می‌کند؟

ایران جام جهانی را پیش‌ِرو دارد و من امیدوارم آنها در جام جهانی بهترین باشند. ان‌شاءاالله که ایران بتواند نتیجه خوبی در جام جهانی بگیرد، چون مانند ما یک کشور مسلمان هستند. ما در جام جهانی غایب هستیم، اما موفقیت ایران را می‌خواهیم و امیدوارم آنها در جام جهانی بهترین باشند.

 با این حال نقدی به خط دفاعی ایران وارد است. شما دو گل روی این اشتباهات به‌ثمر رساندید. به‌عنوان یک مهاجم که رقیب اصلی‌تان در زمین مسابقه مدافعان هستند، فکر می‌کنید عملکرد خط دفاعی ایران قابل قبول بود؟

اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. درست است که دو گل زدم، اما بازیکنان ایران واقعاً بهترین هستند. ایران تیم جوانی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. من سه شانس داشتم و دو گل زدم که این برایم خیلی خوب بود.

 بین همه این بازیکنان بهترین بازیکن ایران کدام بود و ستاره تیم ملی در جام جهانی چه‌کسی است؟

همه خوب هستند، اما به‌نظرم شماره 20، یعنی آزمون خیلی خوب است. من بازی او را می‌پسندم و خیلی بازیکن خوبی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس