هیئت‌رئیسه مجلس

بناب- رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی از طرح سوال مجدد از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبرداد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ضیاءالله اعزازی صبح امروز شنبه در جمع مردم بناب گفت: باید دو ماه پیش طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس مطرح می شود ولی از آنجایی که تعداد نمایندگان امضاء کننده برای طرح سئوال باید بیش از ۷۷ نفر باشد، با رایزنی که دولتمردان انجام دادند، دو ساعت مانده به طرح سئوال برخی از نمایندگان مجلس امضای خود را پس گرفتند و تعداد از حد نصاب افتاد و به ۵۶ نفر کاهش یافت.

اعزازی از مردم خواست دعا کنید در طرح سوال اخیر از رئیس جمهور تعداد امضاها به حد نصاب برسد.

بیشتر بخوانید:

تهیه طرح «شروط مذاکره با اروپا» در مجلس

وی یادآور شد: اگر تعداد امضای نماینده ها تا دوشنبه آینده به ۷۷ نفر برسد، طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس کلید خواهد خورد.

وی با اشاره به افزایش نرخ دلار و کاهش توان خرید از سوی مردم اظهار کرد: وظیفه مجلس نظارت است.

نماینده بناب افزود: آماری که دولت ارائه می دهد، اعلام می کنند که تورم زیر ۱۰ درصد است و این در حالی است که بنده در اظهارات خود در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی اعلام کردم که جیب مردم خالی است.

تأمین آب مورد نیاز کشاورزان منطقه بناب

این گزارش حاکی است، فرماندار بناب نیز در این جلسه با استقبال از برگزاری نشست پرسش و پاسخ مسئولان و مردم گفت: رسالت تک تک مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است.

امین رفیعی با بیان اینکه روزهای سه شنبه هرهفته مردم می توانند با مراجعه به فرمانداری مشکلات خودشان را طرح کنند، از مسئولان ادارات خواست با اختصاص یک روز از هفته نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارند.

وی سپس از تأمین آب مورد نیاز کشاورزان منطقه خبرداد و گفت: در سال گذشته در چنین ایام سال میزان بارش ها در شهرستان بناب ۱۶۴ میلی متر بود که امسال این میزان بارندگی به ۲۸۴ میلی متر افزایش یافته و تا حدود زیادی مشکل کمبود آب برطرف شده است ولی همچنان کشاورزان و مردم باید در استفاده از منابع آب کشاورزی و آشامیدنی صرفه جویی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حی US ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    6 0
    این شل کن سفت کن هم از مدیریت رییس مجلس است .بی خود نیست یار غارایشان میگه تا لاریجانی درمجلس هست رییس می ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس