دیرالزور111 (60).jpg

در جریان حملات غافلگیرانه عناصر تروریستی داعش و درگیری های سنگین در جنوب سد «عویرض»، 16 تن از نیروهای ارتش سوریه به شهادت رسیدند و 14 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، مناطق اشغالی جنوب استان حمص پس از چند ماه آرامش نسبی در 24 ساعت گذشته شاهد درگیری های شدیدی بود و عناصر تروریستی داعش حملات سنگینی را علیه نیروهای ارتش سوریه در این محور انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات تروریست های داعش در جنوب استان حمص اشاره کرد و گفت: تروریست ها از حومه جنوب شرق ایستگاه نفتی پمپاژ سوم حملات گسترده ای را علیه نیروهای سوری در نزدیکی سد «عویرض» انجام دادند.

این منبع میدانی یا بیان این که عناصر تروریستی حملات خود را با اعزام چند خودروی انتحاری به سوی مواضع نیروهای ارتش آغاز کردند، افزود: حملات از  محورهای «بئر الطیاره و الجوده» برای اشغال مناطق «تل الثوید و بئر عطشان» در حومه جنوبی سد «عویرض» صورت گرفت.

نقشه میدانی شرق سوریه

وی گفت: در جریان حملات غافلگیرانه عناصر تروریستی داعش و درگیری های سنگین در جنوب سد «عویرض»، 16 تن از نیروهای ارتش سوریه به شهادت رسیدند و 14 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، درگیری های سنگین در این محور بیش از 5 ساعت ادامه یافت و در نهایت نیروهای ارتش سوریه موفق شدند با عقب راندن تروریست ها، حملات را برای  اشغال مناطق راهبردی « «تل الثوید و بئر عطشان» و سد «عویرض» ناکام بگذارند.

در جریان این درگیری ها، عناصر تروریستی داعش هم متحمل خسارت های سنگینی شدند و 57 تن از آنان از پای در آمدند؛ براساس اطلاعات به دست آمده دهها تن دیگر از آنان هم در این درگیری ها زخمی شدند.

چند خودروی مجهز به دوشکا عناصر تروریستی داعش در این محور هم توسط نیروهای سوری هدف قرار گرفت و منهدم شد تا میزان خسارت های وارد شده به آنان در این عملیات تکمیل شود.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی داعش در این عملیات درصدد بودند سد «عویرض» را که در حومه جاده مهم و حساس «ایستگاه نفتی پمپاژ سوم  - حمیمه» واقع شده را به اشغال خود در بیاورند تا مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از شرق حمص به مناطق مرزی مشترک عراق مسدود شود.

براساس اعلام منابع میدانی، حملات عناصر تروریستی داعش در این محور با هماهنگی و کمک اتاق عملیات نیروهای اشغالگر آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب استان حمص (مناطق مرزی مشترک با عراق) انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    53 14
    معلومه داعش از منطقه تنف طبق نقشه مناطق جدیدی از سوریه رو با کمک آمریکایی ها گرفته تا کی مراعات ؟؟
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    50 28
    الان آمریکا بعنوان یک متجاوز اونجا چه غلطی می کنه ؟؟ چرا نمیزنند پایگاه هاشو خورد خمیر کنند ؟؟ بابا شما آمریکا رو نمیشناسید بخدا فقط کافی خون سربازاش ریخته بشه فورا عقب گرد می کنه ، الانم حق و قانون دست سوریه و متحدانش است ...
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      5 10
      در مورد قدرت ایران دچار توهم شدیا.قدرت نظامی ایران اون چیزی که تو انیمیشنهای ایرانی میبینی نیست
  • سوخو قاتل داعش RU ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    44 20
    باید روسیه و ایران بطور مشترک تمام پایگاه های آمریکا در تنف رو با خاک یکسان کنند _____________ دُمل سرطانی یعنی آمریکا هر جا باشه چرک می کنه و باید خشکوندش .......
  • سوخو قاتل داعش RU ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    16 8
    روسیه باید هیچ تاملی بر داعش نداشته باشد و آمریکا که مطمئنا مپشت این قضیه است را منهدم کند ....
    • قریشی IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      19 8
      متاسفانه روسیه همچنانکه در این بازی کثیف ایران رو بارها با منافعش در مقابل امریکا معامله کرده با قضیه داعش هم همینطوری برخورد میکنه .
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    28 19
    جالب اینجاست مقصر آمریکاست ولی کسی کاری باهاش نداره ! باور کنید آمریکا تا زمانی کسی کاری باهاش نداشته باشه خیالش راحته ، همین که تلفات بده خودش فرار می کنه
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    26 9
    جالب اینجاست مقصر آمریکاست ولی کسی کاری باهاش نداره ! باور کنید آمریکا تا زمانی کسی کاری باهاش نداشته باشه خیالش راحته ، همین که تلفات بده خودش فرار می کنه
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    50 18
    لعنت خدا بر هیلاری کلینتون متفکر اصلی و طراح و موسس داعش و سایر گروه های تکفیری وهابی .. بی شک هلاکت تو کمتر از بن شیطان ما را خوشحال نخاهد کرد .... تویی که ژست آدم خوبا رو گرفتی ، دست خدا تو این دنیا کاری،باهات نداره ولی تو اون دنیا سزای این همه آدم بی گناه که بخاطر طرح های شیطانی تو معدوم و سلاخی شدند خاهی داد
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    32 23
    موسس داعش اون کثافت هیلاری کلینتون بود ، اگه بن شیطان این سه چهار ساله آدم میکشه کلینتون این چهل ساله با پرورش بچه های تند رو خودش انسان ها رو قتل عام میکنه ، نوبت تو هم میرسه کثافت جنایت کار جانی
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    28 3
    بابا اينا تا امریکا رو از اون منطقه ندازن بیرون همون کاسه همون اشه
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    14 3
    سوریه بایستی قبل از هر کاری پرونده داعش رو کامل مختومه کنه
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    12 23
    فقط تورک وتورکیه.. مشرقیهای افغان عاریایی عقب مانده وحشی....
    • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      23 10
      خب برو گمشو برو طورچيه، اينجا چه غلطي ميكني آتاطورچ افندي؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    14 3
    کردهای امریکایی هم که پایگاه در اختیار امریکا گذاشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس