حمص

حملات شب گذشته جنگنده های آمریکایی به مواضع نیروهای ارتش سوریه برای جبران شکست سنگین روز گذشته تروریست های داعش در این محور انجام شده است.

به گزارش مشرق، تحولات میدانی جنوب استان حمص در 24 ساعت گذشته پس از حملات ناکام عناصر تروریستی داعش که با هماهنگی و کمک اتاق عملیات نیروهای اشغالگر آمریکایی در پایگاه التنف صورت گرفت، وارد مرحله جدیدی شده است.

شب گذشته، جنگنده های ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا، مواضع ارتش سوریه را در حومه جنوبی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم  ( T2) در جنوب استان دیرالزور هدف قرار دادند تا تحولات در این محور پیچیده تر شود.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیان حملات شب گذشته اشاره کرد و گفت: تجاوز نظامی جنگنده های اشغالگر موسوم به ائتلاف غربی به مواضع ارتش سوریه در جنوب استان دیرالزور چند ساعت پس از شکست عملیات تروریست های داعش در جنوب استان حمص انجام شد.

این منبع میدانی تصریح کرد: حملات شب گذشته جنگنده های آمریکایی به مواضع نیروهای ارتش سوریه برای جبران شکست سنگین روز گذشته تروریست های داعش در این محور انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات عملیات مشترک داعش و آمریکا علیه نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان حمص+ نقشه میدانی

وی افزود: جنگنده های اشغالگر ائتلاف غربی به بهانه نزدیک شدن نیروهای سوری به پایگاه نظامی آمریکا ( پایگاه التنف در جنوب استان حمص)، مواضع ارتش را در حومه جنوبی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم هدف قرار دادند.

نقشه میدانی شرق سوریه

این منبع میدانی با بیان این که حملات جنگنده های ائتلاف غربی به حومه جنوبی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم  پوششی برای حمایت از تروریست های داعش بود، گفت: پس از حملات هوایی، دهها تن از عناصر تروریستی داعش عملیات گسترده ای را از منطقه « تل الدملوق» در جنوب استان حمص علیه نیروهای سوری در حومه جنوبی ایستگاه پمپاژ ( مناطق مرزی مشترک استان های حمص و دیرالزور) انجام دادند.

وی افزود: همزمان با درگیری های سنگین نیروهای ارتش سوریه با عناصر تروریستی داعش، جنگنده های روسی وارد میدان شدند تا توازن قدرت در این محور حساس تغییر نکند.

به گزارش مشرق، جنگنده های روسی در جریان عملیات شب گذشته، مواضع عناصر تروریستی داعش را به شدت هدف قرار دادند و خسارت های سنگین را به آنان در این محور وارد کردند.

براساس اعلام منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه شب گذشته پس از درگیری سنگین دو ساعته موفق شدند حملات عناصر تروریستی داعش را به طور کامل دفع کنند و 40 تن از آنان را از پای درآورند.

رصدهای میدانی نشان می دهد شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش در جنوب استان حمص تحت نظر نیروهای اشغالگر آمریکایی فعالیت می کنند و تمامی تمهیدات لازم برای آموزش و تجهیز مجدد آنان در تدارک دیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سرباز گمنام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    18 28
    بعد از پاکسازی سویداء و درعا و ادلب باید با آمریکا رو در رو شد دیگه اجتناب ناپذیره البته توی اون مرحله ترکیه هم طرف روسیه و ایران هست
    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
      22 3
      ترکیه طرف عمش هم نیست.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    17 2
    مقاومت بایستی قبل از هر عملیات دیگری کار داعش در صحرا رو تمام کنه در ضمن از روسیه بخان که تامین هوایی منطقه حین عملیات را کامل به عهده بگیره
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
      10 9
      چشم فرمانده صب در جلسه نظرات شما را اعلام و اجرا میکنم بخاب بابا تا پتو سرد نشده.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    22 4
    یعنی کسی جرأت نداره پایگاه التنف آمریکا را با خاک یکسان کنه
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    26 1
    واقعا خنده آور و مضحکه ؟؟ ! یک کشور با گردن کلفتی مساحتی از سوریه رو بگیره و در عین پر رویی به حمایت از تروریست ها دربیاید !؟ بابا جمع کنین بخدا ،،،، تا کی مراعات ..... که چی . ... اول تا آخر مجبورید جنگ اصلی رو انجام بدید ، جنگ اول بهتر از دشمنی آخره _ میان پایگاه های سوریه رو می ترکونند و سوریه طبق معمول تماشاگره ؟ خب میزننت * تو هم بزن با موشک دهنش سرویس کن ،،، آمریکا خداست ؟؟ که کسی کاری باهاش نداره ؟؟ تا کی مراعات کردن ؟؟
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    23 1
    پداقند ضد هوائی اس 300 چه غلطی میکنه که آمریکائیها به راحتی مواضع جبهه مقاومت را بمباران می کند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    13 24
    کدوم پیروزی ؟؟ داعش که یه منطقه وسیع دیگه رو گرفته ازتون
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      12 7
      غلط کرده اینچنین کرده باشه تو هم ببند .... خرو
    • امیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      18 8
      گرفته ازتون!!!! شک دارم ایرانی باشی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    15 20
    این قهرمان بازی های روسیه و مقاومت بی خوده ،، داعش قسمت جدیدی از سوریه رو گرفته ،، شما اگه مردید متجاوز رو بیرون کنید
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    10 10
    این منبع میدانی تصریح کرد: حملات شب گذشته جنگنده های آمریکایی به مواضع نیروهای ارتش سوریه برای جبران شکست سنگین روز گذشته تروریست های داعش در این محور انجام شده است. الان لطفا بگید خسارات به شما چه حد بوده ؟؟
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    17 7
    مشرق لطفا آمار کشته های مقاومت رو هم بگید در بمباران آمریکا
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    14 29
    تا می تونید آمار کشته هاتون رو قایم کنید داعش هم داره پیش روی می کنه
    • US ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      16 8
      کمتر مواد بزن
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
      6 0
      حالا تو چرا انقدر تون تون می کنی!
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    27 11
    باید ارتش سوریه را به موشکهای زمین به هوا و سامانه های ضد هوایی مدرن و پدافندهای مدرن مجهز کرد و ارتش سوریه هم باید پاسخ هر حمله را بدهد امریکای زورگو بصورت غیر قانونی وارد یک کشور شده و برای خودش پایگاه درست کرده و با وقاحت هر چه تمامتر از اون پایگاه غیر قانونی در مقابل خود کشور دفاع میکنه تازه هنوز سوریه به پایگاه امریکا حمله نکرده باید چریکهایی فرستاد تا حملات پارتیزانی به این پایگاهها بکنند و نیروهای مزدور امریکا را به هلاکت برسونند در این صورت امریکا فرار خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس