اردوگاه یرموک

نیروهای جبهه مقاومت فلسطین درصدد هستند با پاکسازی مناطق جنوب غرب اردوگاه «یرموک»، ارتباط تروریست های داعش را از این محور با شمال محله «حجرالاسود» قطع کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب شهر دمشق حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین علیه عناصر تروریستی داعش در محله حجرالاسود و اردوگاه یرموک همچنان ادامه دارد.

از جنوب اردوگاه «یرموک» خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، دهها ساختمان را به همراه مدرسه «الانوروا» و دفتر حزب مردمی را به کنترل در بیاورند.

در جریان این درگیری ها حدود ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند؛ نیروهای جبهه مقاومت فلسطین درصدد هستند با پاکسازی مناطق جنوب غرب اردوگاه «یرموک»، ارتباط تروریست های داعش را از این محور با شمال محله «حجرالاسود» قطع کنند.

نیروهای سوری و مقاومت در شمال غرب اردوگاه یرموک هم مدرسه «اسد بن ثابت» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کردند؛ در محور شمال شرق اردوگاه یرموک هم دهها ساختمان و مراکز مربوط به آموزش و پرورش از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شدند.

به گزارش مشرق، خیابان شماره ۳۰ در حدفاصل غرب اردوگاه یرموک و شمال محله حجرالاسود پس از درگیری های سنگین از اشغال تروریست ها خارج و به کنترل نیروهای سوری و مقاومت درآمد تا سرعت پیشروی ها در این محور افزایش یابد.

براساس اطلاعات به دست آمده، با پاکسازی دهها مجتمع مسکونی، مدارس، مساجد در محله «الخالصه»، بخش غربی اردوگاه یرموک به طور کامل از اشغال عناصر تروریستی داعش پاکسازی شد و به کنترل نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درآمد.

نقشه میدانی دمشق
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

از محور شمال غرب محله «حجرالاسود» خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن تروریست های داعش موفق شدند خود را به میدان اصلی منطقه «الجزیره» برسانند؛ با پاکسازی های صورت گرفته در این منطقه، میزان مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در محله حجرالاسود به ۸۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش مشرق، از زمان شروع عملیات پاکسازی مناطق اشغالی جنوب دمشق، حدود ۱۵۸ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیده اند و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ در حال حاضر ۶۰ درصد اردوگاه یرموک و محله التقدم در جنوب شهر دمشق اشغال تروریست های داعش است.

نقشه میدانی جنوب شهر دمشق
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

 از محله های «بیت سحم، ببیلا و یلدا» خبر می رسد، عملیات نیروهای متخصص برای پاکسازی مناطق از تله های انفجاری کار گذاشته شده ادامه دارد؛ عناصر تروریستی قبل از تخلیه مناطق و انتقال به شمال تمامی انبارهای سلاح و اطلاعات مربوط به همکاری با کشورهای غربی و عربی را به آتش کشیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    62 7
    یادمان هست که دمشق تقریبا سقوط کرده بود جوری که هواپیمای ترابری ایران بین سلفی تکفیری ها با اوضاع بسیار خطرناکی می نشست بیش از 40 هزار نیروی آموزش دیده و مجهز همراه با افسران خارجی نفوذی در قلمون شرقی و غربی تا شمال غرب دمشق و منابع آب پایتخت ، داریا تا مزه ، جنوب دمشق تا راه فرودگاه منهای زینبیه ، ملیحه تا جوبر و نشابیه و دوما و عدرا و ... در غوطه شرقی یعنی دورتادور پایتخت حضور داشتند و هزاران نیروی دیگر به فاصله کمی در بادیه شرقی ، جنوب و مابین دمشق و حمص ؛ اما امروز اسرائیل باید یادش باشه که حکومت سوریه دیگه خیالش از بابت حملات داخلی راحت شده درحال بازسازی ، تجهیز و رفتن به عمق زمینه کم کم حملات خارجی را پاسخ خواهد داد این دفعه ممکنه جایی مثل حیفا نشانه گیری بشه یا آمریکا بخواد حرکتی مشابه حمله به جبل ثرده یا تی فور انجام بده ممکنه جایی مثل تنف شخم بخوره یا حتی داخل خاک اردن چون سوریه چیزی برای از دست دادن نداره و حالا ارتش صاف و مبنای عقیدتی سیاسی داره ایران هم بیش از 2000 شهید داده قطعا عقب نخواهد نشست فاطمیون امثال ابوحامدها را داده اند و حزب الله امثال مغنیه و قنطار ، عراقی هم شهدای زیادی دادند و زینبیون و فرق بزرگ اینجاست که فرهنگ ما شهادته و ازش استقبال می کنیم اما برای طرف مقابل نظامی بودن صرفا یک شغله و مرگ هر نظامی براشون فاجعه و جامعشون چنین طاقتی نداره .
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
      7 0
      متاسفانه تکفیری ها هم تفکر جهادی را دارند که البته در راه شیطانه نه خلق خدا و تصور میکنند پس از جنایت و در نهایت مرگ قراره با حورالعین بهشتی خوش بگذرونن!
  • ایران AE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    19 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس