کد خبر 855856
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹
روزنامه جوان

یکی از منظورهای اصلاح‌طلبان از آشتی ملی، رفع حصر سران فتنه بدون محاکمه است و حالا از جریانی که شکست داعش به برجام ربط می‌داد.

به گزارش مشرق، چندان علاقه نداریم سران فتنه را مرتبط با امریکایی‌ها و حتی بدتر، اسرائیلی‌ها بدانیم اما حامیان آنها از سر بی استدلالی گاه حرف‌هایی می‌زنند که خودشان بهانه دست می‌دهد که بگوییم سران فتنه را چه به صهیونیست‌ها؟!


حسن رسولی، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران، طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشته که «اگر تاکنون نسبت به ضرورت انجام گفت‌وگوی ملی، اعلام عفو عمومی و توسعه اخوت و برادری بین صفوف ملت صرف نظر از طرز فکر آنان، قوم، نژاد، دین، مذهب و... تردیدی وجود داشت، هم اکنون که کلیت کشور تمام‌قد در مقابل امریکا ایستاده است، درست در شرایطی که امریکا بنا دارد سفارت خود را به بیت‌المقدس منتقل کند، تحقق این آشتی ملی بیش از بیش احساس می‌شود!»


البته یکی از منظورهای اصلاح‌طلبان از آشتی ملی، رفع حصر سران فتنه بدون محاکمه است و حالا از جریانی که شکست داعش به برجام ربط می‌داد و برجام را به آب خوردن ملت لابد نباید تعجب کرد که با شنیدن خبر انتقال سفارت امریکا دم از آشتی ملی بزند و حتی خواستار عفو عمومی یا همان آزاد کردن بدون توبه موسوی و کروبی از حصر باشد.

پیش از این احمد نقیب‌زاده، از استادان اصلاح‌طلب نیز در اظهاراتی گفته بود برای نشان دادن حسن نیت به غرب باید حصر را برداشت. استاد اصلاح‌طلب دیگری به نام محسن رنانی هم در یادداشتی مطبوعاتی نوشته بود که برای بهبود کشور در شرایط پساتحریم، باید درباره حوادث سال 88 اعلام آشتی ملی و در ادامه نیز عفو عمومی اعلام شود! پسابرجامی که حالا تبدیل به بدون برجام شده است.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    32 45
    اصلاح طلبان تهوع آور
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    29 8
    فتنه گران باید محاکمه شوند. بدون توبه محاله.
  • مهدی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    33 23
    حالم از این افساد طلب ها بهم میخوره ....!!! واقعا عوامفریبی تا کجا ....!!؟؟؟
  • محمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    9 14
    شرایط کشور راباید درنظر گرفت بدتر از بد هم داریم باید بجای بهم تاختن به دشمنانمان بتازیم وباهم متحد شویم دمیدن بر اختلاف وکینه ها اب به اسیاب دشمن ریختن است
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    11 22
    اگر مطیع رهبریم باید به سخنان رهبری که تاکید بر اتحاد داخلی بلکه مذاهب هم تاکید دارند عمل کنیم .اختلاف خلاف مصالح ملت است
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    15 2
    وطن فروشان ودشمنان سری اسلام باید محاکمه واعدام شون.امام خمینی -ره- منافقین ازکفاربدترن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس