کد خبر 855854
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۱
روزنامه جوان

با جنایتی که رژیم صهیونیستی در روز انتقال غیرقانونی سفارت امریکا از تل‌آویو به قدس انجام داد که منجر به شهادت بیش از 50 فلسطینی شد.

به گزارش مشرق، با جنایتی که رژیم صهیونیستی در روز انتقال غیرقانونی سفارت امریکا از تل‌آویو به قدس انجام داد که منجر به شهادت بیش از 50 فلسطینی شد، انتظار آن بود کسانی که مدعی فعالیت‌های حقوق بشری هستند، واکنش نشان دهند، اما سکوت آنها مشهود بود. یکی از آنها مسیح علی نژاد بود که با توضیحی که علی علیزاده در اینستاگرامش نوشته، دلیل سکوتش کمی روشن شد. علی علیزاده، کارشناس سابق بی‌بی‌سی‌ با پرسشی که کسی از او کرده، آغاز می‌کند و می‌نویسد: «می‌پرسد مسیح علی نژاد که درباره هر موضوع کوچک و بزرگی بلافاصله اظهارنظر می‌کند و با نمایش بی‌پرده‌ شخصی‌ترین احساساتش، خود را وجدان حقوق بشری دنیا نشان می‌دهد، چرا به‌رغم گذشت 24 ساعت، حتی یک کلمه درباره قتل 60 فلسطینی صحبت نکرده؟» و بعد علیزاده از ارتباط مسیح علی‌نژاد با صهیونیست‌ها و تغییر روند تحویل گرفتن او توسط رسانه‌های اپوزیسیون بعد از گرفتن یک جایزه می‌گوید: «می‌گویم اپوزیسیون و رسانه‌های اپوزیسیون مسیح علی نژاد را هیچ‌وقت جدی نمی‌گرفت و بیشتر از ساخت یکی دو آیتم در ماه بازی نمی‌داد.

این موضوع حتی بعد از آغاز به کار کمپین آزادی‌های یواشکی تغییر چندانی نکرد. اما بهمن 93 ورق برگشت. علی نژاد ناگهان نه‌تنها در رسانه‌های فارسی دولت‌های غربی که در رسانه‌های بین‌المللی غرب به عنوان سخنگو و رهبر جنبش زنان ایران معرفی شد. بهمن 93 علی نژاد جایزه ویژه زنان را از دست آلفرد موسی، رئیس صهیونیست سازمان یو. ان. واچ در تشکل ژنو دریافت کرد. آلفرد موسی بلافاصله بعد از تقدیم جایزه علی نژاد راهی واشنگتن شد تا در سخنرانی نتانیاهو علیه توافق هسته‌ای شرکت کند. »

بیشتر بخوانید:

همچنان در خُماری برجام

اما یو. ان. واچ چیست؟ توضیح علی علیزاده را در این مورد بخوانیم: «یو. ان. واچ یکی از بدنام‌ترین تشکل‌های متعلق به اسرائیل است که در فضای غربی هیچ‌کس از این تعلق بی‌خبر نیست. وظیفه این سازمان‌ حمله به همین چند قطعنامه بی‌قدرت سازمان ملل در سال علیه اسرائیل است. قدرت بلامنازع لابی صهیونیستی در رسانه‌های بزرگ جهان امری تخیلی نیست. واقعیتی پذیرفته شده و عینی است. حالا شاید سکوت مسیح علی نژاد درباره سلاخی فلسطین را بهتر بفهمید. کسانی را می‌شناسم که به خاطر مخالفت‌شان با حجاب اجباری از کمپین مسیح علی نژاد حمایت می‌کنند. قبلاً هم گفته‌ام. مسیح علی نژاد در بلندمدت تنها یک وظیفه دارد: مشروع کردن تحریم‌های غرب علیه ایران. پس هر لایکی که بر مطلب او می‌زنی عملاً لایکی است که بر تحریم اقتصادی ایران می‌زنید. »

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    4 0
    کچا است قهرمان کبیری مانند شهید سعید امامی که برود این شیطانها را ترور کند؟ آری. اروپاییها در ماجرای میکونوس حسابی از مقامات ایران نسق کشیدند. مرحوم شهید سعید امامی هم قربانی همین تبعات میکونوس شد.
  • سید IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    6 0
    یک فاحشه در اجاره صهیونیستها!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس