کد خبر 853849
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
حسن زمانی

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر درخشش دروازه‌بان ذوب‌آهن نبود در بازی شب گذشته می‌توانستیم 4 گل به حریف بزنیم.

به گزارش مشرق، حسن زمانی در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ به نظرم استقلال بازی قابل قبولی انجام داد و اسیر بدشانسی شد. از قول من بنویسد روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی با ذوب‌آهن بود و فقط روی یک اتفاق فوتبالی مرتکب اشتباه شد که من یقین دارم او با بازی خوبش در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت همه چیز را جبران خواهد کرد.

وی افزود: در بازی با ذوب‌آهن حداقل چهار موقعیت صددرصد گل داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم که درخشش دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع از این اتفاق شد. من مطمئن هستم تیم ما توانایی جبران نتیجه بازی رفت را دارد و می‌تواند با زدن دو گل صعود کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: من یقین دارم در بازی برگشت ذوب‌آهن را می‌بریم و این یعنی پیمودن ۵۰ درصد دیگر راه قهرمانی در آسیا. به تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ورزشگاه آزادی جشن صعود را بگیریم.

زمانی در خصوص اینکه ماجرای پیغام‌های شفر به سیدرضا افتخاری در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی با ذوب‌آهن چیست که او مرتب می‌گوید جنگندگی بازیکنانم پیامی برای مدیرعامل است، گفت: من نمی‌دانم قضیه چیست و باید آن را بررسی کنم ولی من بازی را دیدم و انصافاً تمامی بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. دقیقه آخر هم یک پنالتی اتفاق افتاد و این موضوع چیزی از ارزش‌های بازیکنان استقلال کم نمی‌کند. مهدی رحمتی با درخشش خود در بازی با ذوب‌آهن یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال بودکه من به او هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این همدلی و صفا و صمیمیتی که در تیم وجود دارد هفته آینده همه در کنار هم جشن صعود را در ورزشگاه بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی OM ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    .....درخواب بیند پنبه دانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس