کد خبر 853734
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
رحمتی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره شکست استقلال برابر ذوب‌آهن در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست این استقلال بود که سوار بر بازی بود و بارها و بارها روی دروازه حریف خطرساز شد و چند فرصت خوب برای گلزنی داشت. استقلالی‌ها دروازه حریف را به خوبی تهدید می‌کردند و با گذشتن از هافبک‌ها و مدافعان ذوب‌آهن بازی را به خوبی در اختیار گرفتند. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این ذوب‌آهن بود که بازی را کاملا در اختیار داشت.

وی افزود: در نیمه نخست رشید مظاهری بارها و بارها فرصت‌های خوبی را از حریف گرفت و اجازه نداد استقلال به گل برسد. او واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما در نیمه دوم این مهدی رحمتی بود که توانست با عملکرد خوبش مانع گلزنی تیم ذوب‌آهن شود. من فکر می‌کنم امیر قلعه‌نویی با تغییراتی که انجام داد نیمه دوم را به طور کامل به سود خود رقم زد. من نمی‌دانم دلیل تعویض شجاعیان چه بود اما اگر این بازیکن به خاطر مصدومیت از بازی خارج شد شاید بهتر بود به جای او خسرو حیدری به زمین می‌آمد و سمت راست استقلال قدرتمندتر می‌شد.

او در ادامه با بیان اینکه ذوب‌آهن هنوز به مرحله بعد صعود نکرده، گفت: از این بازی یک نیمه دیگر باقی مانده است. استقلال شانس زیادی دارد که در خانه و در مقابل هوادارانش ذوب‌آهن را شکست بدهد و به دور بعد برود. البته استقلال باید تمام تمرکزش روی این باشد که در خانه از ذوب‌آهن گلی دریافت نکند. استقلال شانس زیادی برای صعود دارد و همه هواداران این تیم امیدوار هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس