کد خبر 854084
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه آبی ها در بازی برگشت جبران می کنند، گفت: متاسفانه آبی‌پوشان دیداری را واگذار کردند که به هیچ وجه شایسته شکست نبودند.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در حالی دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل ذوب آهن پشت سر گذاشتند، که کمتر از یک هفته فرصت دارند تا خود را برای دیدار برگشت مقابل این تیم آماده کنند.

شاگردان شفر برای گذر از این مرحله باید لااقل ۲ بار در ورزشگاه آزادی موفق به باز کردن دروازه حریف شوند. آن هم منوط به این که دروازه‌اشان بسته بماند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت این تیم در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی را از آبی پوشان شاهد بودیم. واقعا استقلال در این بازی به هیچ وجه شایسته شکست نبود. در ابتدای بازی موقعیت های زیادی از دست رفت و در پایان بازی حسرت این موقعیت‌های از دست رفته را خوردیم.

اصغرخانی ادامه داد: در نیمه اول رشید مظاهری بهترین بازیکن زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از مهاجمان استقلال گرفت. هر دروازه‌بانی به جای مظاهری بود آبی پوشان لااقل در نیمه نخست با اختلاف دو گل بیرون می آمدند. اما مظاهری همه هنر خود را به خرج داد تا تیمش بدون گل خورده به رختکن برود.

وی افزود: در نیمه دوم نوبت به هنرنمایی رحمتی رسید و رحمتی چندبار با واکنش های خوبش دروازه تیم را حفظ کرد. البته از رحمتی چیزی هم غیر از این انتظار نداریم. 

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه به آسیب دیدگی‌های بازیکنان استقلال در این بازی اشاره کرد و گفت: غیبت تیام و آسیب دیدگی شجاعیان و پس از آن ابراهیمی کار را برای استقلال سخت تر هم کرد. اما بهرحال این بازی گذشته و باید به بازی برگشت فکر کرد و فقط روی این بازی تمرکز کرد.

هافبک پیشین آبی‌ها گفت: گرچه برای بازی برگشت هم شجاعیان را نخواهیم داشت و بعضی از بازیکنان دیگر هم به دلیل آسیب دیدگی هایی که داشتند در شرایط آرمانی نیستند، اما باید شفر با تمرکز زیاد از همه داشته هایش استفاده کند و این یک بازی آخر را به خوبی و خوشی به پایان برساند. البته نقش هواداران استقلال هم در این راه زیاد است. شاید ذوب آهن حریف تیم استقلال شود اما مطمئنا به راحتی حریف هواداران آن نخواهد شد. 

اصغرخانی گفت: ذوب آهن تیم باتجربه و خوبی است که از مربی کاربلدی سود می برد. نتیجه گرفتن در این بازی به راحتی میسر نیست و تمرکز زیادی می طلبد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مصطفی از مشهد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    10 2
    سلام ابی های عزیز 3 شنبه اخرین مهلت ماست که با حضور 90 هزاری خود روی ذوب اهن را کم کنیم چرا که نا جوانمردانه با خطا های مدیریت شده روی بازیکن های ما و خطای شدید و زیاد بازی را کنترل می کردن بیاید اخرین بازی این فصل را بیاد ماندنی کنیم تا همیشه یادشان باشد هر تیمی اس اس نمی شود اقای قلعه نوعی طرفدار همیشگی اس اس از مشهد
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    بچه هائ عزيز ازتون خواهش ميكنم روز سه شنبه تيم ذوب رو شكست بدين تا آقائ قلعه نويئ روش كم بشه وبرائ اميد وداريوش جاان آرزوئ سلامتئ و بهبودي رادارم به اميد قهرمانئ استقلال در آسيا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس