کد خبر 853049
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
جهانبخش

علیرضا جهانبخش از تیم آلکمار از سوی روزنامه مطرح فوتبال اینترنشنال هلند به عنوان بازیکن سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۷ اردویژه انتخاب شد.

به گزارش مشرق، تیم آلکمار در بازی هفته پایانی اردویژه که شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه خانگی آفاس برگزار شد با نتیجه شش بر صفر از سد زووله گذشت. 3 گل این بازی را علیرضا جهانبخش به ثمر رساند تا این ملی‌پوش ایرانی عنوان آقای گلی اردویژه با 21 گل‌زده تصاحب کند.

روزنامه فوتبال اینترنشنال هلند با اختصاص نمره 8.5  علیرضا جهانبخش را به عنوان بازیکن برتر هفته پایانی اردویژه برگزید. این ملی‌پوش ایرانی همچنین با معدل امتیازی 6.7 در طول فصل جاری از سوی این روزنامه عنوان بازیکن سال رقابت‌ها را به دست آورد.

روزنامه فوتبال اینترنشنال درباره انتخاب علیرضا جهانبخش به عنوان بهترین بازیکن سال 2018 - 2017 اردویژه هلند نوشت: جهانبخش فصل فوق‌العاده خود را با آخرین بازی خود برای آلکمار برابر زووله به پایان رساند. او که تابستان سال جاری با تیم ملی فوتبال ایران مسافر جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود به احتمال فراوان با شرایط بسیار خوبی از اردویژه هلند خداحافظی می‌کند. این مساله پنهانی نیست که جهانبخش می‌خواهد گام بعدی حرفه‌ای دوران فوتبالش را بردارد. قرارداد جهانبخش با آلکمار تا 2 فصل دیگر اعتبار دارد و باشگاه مبلغ قابل‌توجهی برای فروش ستاره خود خواهد خواست. اردویژه هلند دلتنگ چنین بازیکنی خواهد شد. بازیکنی که در طول فصل تغییر چندانی نداشت. آمار خوبی به جای می‌گذاشت و هواداران را خوشحال می‌کرد. جهانبخش به همین خاطر بازیکن سال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    5 0
    به همه تبریک میگم به جهانبخش. به ایرانیان فوتبال دوست وبه کارلوس کی روش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس