کد خبر 853408
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
جهانبخش

باشگاه اورتون انگلیس برای جذب هافبک ایرانی آلکمار با باشگاه آیندهوون وارد رقابت سختی شد.

به گزارش مشرق، به احتمال زیاد باشگاه اورتون انگلیس در نقل و انتقالات تابستانی دوباره دست به خریدهایی خواهد زد. البته حضور مارسیال براندز، مدیر ورزشی باشگاه آیندهوون می تواند دخالت هایی را برای باشگاه اورتون خواهد داشت.

تافیس، براندز را به عنوان مدیر جدید نقل و انتقالات باشگاه آیندهوون انتخاب کرده است تا فقط به دنبال جذب ستاره های موجود در لیگ برتر هلند باشد. پیش از این گفته شده بود که اورتون به دنبال حکیم زیچ و هروینگ لازانو است اما اکنون باید علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی آلکمار را نیز به لیست اورتون اضافه کرد.

بازیکن ملی پوش ایرانی که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همراه ایران بازی خواهد کرد در این فصل با زدن ۲۱ گل و ۱۲ پاس گل تنها در ۳۶ بازی یکی از ستاره های بارز لیگ برتر هلند است. این هافبک ۲۴ ساله از سوی براندز، مدیر ورزشی باشگاه آیندهوون در سال ۲۰۱۵ مورد توجه بود. پس از فصل طوفانی علیرضا بدون شک براندز دوباره به دنبال او خواهد بود.

فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون که بیشترین سهام این باشگاه را دارد از توانایی جهانبخش خیلی خوب اطلاع دارد. مشیری که اصالتی ایرانی دارد سال گذشته بنا به گفته قربان بردیف، سرمربی روبین کازان به دنبال جذب سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی بود.

این در حالی است که آزمون به مسی ایران مشهور است ولی جهانبخش در شرایط کنونی ستاره درخشان ایران است. اگرچه مشیری آزمون را می خواهد ولی باید در تابستان تکلیف جذب جهانبخش را مشخص کند تا این هافبک را دست ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس