کد خبر 851016
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
قتل

زن میانسال وقتی فهمید شوهرش برای سومین بار ازدواج کرده با او درگیر شد و همین اختلاف مرگ شوهر را رقم زد.

به گزارش مشرق، ساعت 7:34  سه‌شنبه 28 فروردین مأموران کلانتری 150 تهرانسر، مرگ مرموز مرد میانسالی را در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. یکی از شاهدان ماجرا که از دوستان مقتول بود در تحقیقات گفت: سیروس با همسر دومش، مهناز مشکل داشت. همسرش خودروی او را بدون اجازه برداشته بود و هر چه سیروس با او تماس می‌گرفت که خودرو را برگرداند او راضی نمی‌شد. تا اینکه روز حادثه یک نفر که نمی‌دانم چه کسی بود با سیروس تماس گرفت و به او آدرس محلی را که خودرواش پارک شده بود، داد.

بیشتر بخوانید:

بدهکارانی که طلبکار را کشتند +عکس

بلافاصله به محل مورد نظر رفتیم و خودروی سیروس را مقابل خانه‌ای دیدیم. سیروس با چاقو یکی از لاستیک‌ها را پنچر کرد. ما دو ساعتی داخل خودرو در کمین نشستیم تا اینکه همسر سیروس به همراه زن جوانی از خانه خارج شدند. سیروس به طرف آنها رفت و مهناز با دیدن او بلافاصله سوار خودرو شد و درها را قفل کرد.
 در همین لحظه مهناز خودرو را روشن کرد و درحالی که سیروس جلوی خودرو ایستاده بود او حرکت کرد و سیروس را زیر گرفت. بعد هم فرار کرد، من سیروس را به بیمارستان رساندم اما فوت کرد.

درحالی که تحقیقات برای دستگیری زن میانسال به دستور بازپرس محسن مدیر روستا ادامه داشت، 5 اردیبهشت، مهناز به کلانتری 150 تهرانسر رفت و خود را معرفی کرد.

همسر  دوم مرد مقتول

به‌دنبال این ماجرا زن جوان دستگیر  و روز گذشته برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

درگیری به‌خاطر زن سوم

زن 50 ساله در تحقیقات گفت: من همسر دوم سیروس بودم، 15 سال قبل به عقد او درآمدم و یک پسر بزرگ هم دارم. 4 فروردین بود که از سیروس خواستم خودرواش را به من بدهد تا به مسافرت بروم. او قبول کرد اما گفت دو یا سه روزه برگردم، اما من پشیمان شدم.

 همان روز داخل خودروی شوهرم، گوشی تلفن همراهش را پیدا کردم که آن را جا گذاشته بود. گوشی را که روشن کردم عکس و پیام‌های زنی را دیدم که متوجه شدم همسر سوم شوهرم است. شوکه شدم. فوراً به سیروس زنگ زدم و دعوایمان شد. از سر لجبازی عکس و پیام‌های آن زن را برای همسر اول سیروس هم فرستادم و آنها را هم به جان همدیگر انداختم.

مهناز ادامه داد: سر همین موضوع باهم اختلاف پیدا کردیم و روز حادثه با من تماس گرفت و گفت ساکم را که داخل خودرو است می‌خواهم. من به دروغ به او گفتم شهرستان هستم. او هم گفت شهرستان است و با این حرف خیالم راحت شد که تهران نیست، اما ساعتی بعد او را مقابل خانه دوستم دیدم که ناگهان سیروس به طرف ما آمد. چون خیلی عصبانی بود، ترسیدم و سریع درها را قفل کردیم. او شروع به داد و فریاد کرد و من برای اینکه بتوانم از دستش فرار کنم شروع به حرکت کردم که نمی‌دانم چه شد زیر خودرو رفت. قصد من کشتن نبود و زمانی که متوجه شدم سیروس فوت کرده است فوراً خودم را معرفی کردم.

بازپرس محسن مدیر روستا دستور بازداشت زن میانسال را صادر کرد. همچنین تحقیقات از شاهدان ماجرا و بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    2 2
    احتمالا زن دومی در نظر داشته با خارج کردن زن اول بشه تنها زن زندگی طرف ولی وقتی دیده طرف برا بار سوم ازدواج کرده و دیگر رقابت برای بقا فایده ای نداره زده زیر میز بازی...
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      0 1
      15ساله با زن اول مشکل نداشته اگر میخواست بیرونش کنه زودتر میتونست... شوهره مشکب نداشت بنظرتون !!!
  • AE ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    8 7
    اعدامش کنید,عفریته آشغال رو!!هم ناشزه هست وهم یاغی!چطور زن دوم شدی خوب بود,حالا سوم اومد بد!!؟جز بستن به آخور لیاقت هیچی نداری!
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      4 7
      کجا ناشزه بوده بنده خدا خودش را معفی کرده ...بی ادب هستی خیلی
    • AE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      6 1
      دو خط جمله نوشتی ، پنج تا فحش دادی ! فکر کنم کارخانهء فحش سازی داری .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    1 0
    این زن قاتل قطعا این اولین شوهرشان نیست -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس