شهید و شهادت - لاله - تشییع

دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: ۴۰ سال است که من سردار علی فضلی را می‌شناسم. اگر از من سوال شود که او مصداق چیست عنوان می‌کنم که علی فضلی از مصادیق شهید زنده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش سردار علی فضلی در راهیان نور کشور در سخنانی بیان کرد: ۴۰ سال است که من سردار علی فضلی را می‌شناسم. اگر از من سوال شود که او مصداق چیست عنوان می‌کنم که علی فضلی از مصادیق شهید زنده است. او یک سرباز برای امام زمان (عج) است و همچنین کسی است که همواره تبعیت محض از ولایت فقیه داشته است.

سرلشکر سیدیحیی صفوی یادآور شد: سردار فضلی انسانی است که در اندیشه و تفکر ویژگی‌هایی همچون خدامحوری، ولایت محوری، دین‌ورزی، مردمداری و خوش‌اخلاقی را دارد. همواره نخبگان و دانشمندان یک کشور منشأ خدمت و پیشرفته جامعه هستند. عناصر نظامی نیز آنجایی که سیاست‌مداران به نتیجه نمی‌رسند کشور و انقلاب را نجات می‌دهند و موجب برقراری ثبات و آرامش خواهند شد.

وی گفت: خداوند سردار فضلی را حفظ کند. او الگو و اسوه‌ای برای جوانان ما است.

در مراسم تجلیل از تلاش‌های سردار علی فضلی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد فرماندهانی همچون محسن رضایی، سیدیحیی صفوی، امیرسرتیپ سیفی، محسن رفیق دوست و مرتضی قربانی حضور داشتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    0 0
    سلامتیش صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس