سردار فضلي گفت: جريان انحرافي مسير فتنه گران را ادامه مي دهد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار فضلي جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم يادواره شهيد انصاري و 257 شهيد كارمند استان گيلان با تاكيد بر لزوم حفظ هوشياري نسبت به جريان انحرافي گفت: ماهيت فتنه گران و جريان انحرافي يكي است. فتنه گران به دنبال انحراف انقلاب بودند و اخيرا جريان انحرافي نيز به آنها اضافه شده و مسير آنها را طي مي كند.
وي در خصوص علل شكل گيري فتنه ها در جوامع گفت: تبعيت از هواي نفس و بدعت گذاري در دين مهمترين عوامل شكل گيري فتنه ها هستند.
وي ادامه داد: با تبعيت از قرآن، اهل بيت و پيروي از ولايت فقيه مي توان جامعه را در برابر فتنه ها واكسينه كرد.
سردار فضلي خاطر نشان كرد: شاخص مهمي كه امام و رهبر عزيز انقلاب براي ما تعيين كردند اين است كه ميزان حال فعلي افراد است و نبايد بر اساس گذشته و سوابق افراد در خصوص آنها قضاوت كرد و اين در حالي بود كه در دوران فتنه عميق 88 فتنه گران مي كوشيدند از سوابق انقلابي برخي از سران خود سوءاستفاده كنند و مردم را بفريبند.
جانشين رياست سازمان بسيج مستضعفين، جنايت هاي منافقين را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: زماني كه منافقين حيات خود را پايان يافته ديدند، 17160 نفر از مردم مظلوم ما را به شهادت رساندند در حاليكه اكثريت آنها هيچ سمتي در نظام نداشتند و جرمشان فقط ارادت به امام و انقلاب اسلامي بود.
وي افزود: تنها در روزي كه بني صدر و سركرده منافقين با لباس زنانه از كشور فرار كردند، منافقين 71 نفر را در تهران به شهادت رساندند تا نيروهاي انقلابي را به خود مشغول كنند و آن دو ملعون با خيال راحت از كشور خارج شوند.
سردار فضلي ادامه داد: اسلام از ابتدا با پديده نفاق مواجه بوده و نمونه بارز آن ماجراي سقيفه است كه عده اي منافق عليه ولايت اميرالمومنين عليه السلام كودتا كردند.
جانشين رياست سازمان بسيج مستضعفين مردم استان گيلان را پيشرو در ولايتمداري و بصيرت دانست و گفت: در بصيرت مردم گيلان همين بس كه به جاي 9 دي روز 8 دي به ميدان آمدند و كمر فتنه گران را شكستند.
وي همچنين با تجليل از شخصيت استاندار شهيد گيلان گفت: شهيد انصاري بزرگمردي بود كه تحصيلات عاليه اش را در خدمت انقلاب به كار گرفت و در مقام استاندار گيلان به مقابله با منافقين پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس