کد خبر 849762
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تاج

در نشستی که امروز بین رئیس فدراسیون فوتبال و معاون وزیر برگزار شد یکی از موارد مهمی که مورد بحث قرار گرفت وضعیت باشگاه‌های بدهکار بود.

به گزارش مشرق، بحث بدهکار بودن باشگاه های ایرانی که عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند از مواردی است که فدراسیون فوتبال نمیتوان بی تفاوت از آنها بگذرد. 

در همین فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با رایزنی های زیاد توانستند مجوز حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان را فراهم کنند و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که پرچمدار بدهی در بین تیم های ایرانی هستند مجبور شدند برای حل این مشکل تمامی طلبکاران خود را فرابخوانند. حتی در این بین تیمی مثل نفت تهران به دلیل وضعیت نامشخص بدهی هایش از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد و به جای این تیم ذوب‌آهن به مسابقات معرفی شد. 

برای فصل آینده AFC اخطارهای لازم را به فدراسیون فوتبال داده است و اگر تیم هایی که به لیگ قهرمانان راه پیدا کرده اند نتوانند با صورت های مالی شفاف و بدون بدهی قدم به این مسابقات بگذارند کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار تعارفی ندارد و قطعا تیم های ایرانی بدهکار از گردونه مسابقات حذف خواهند شد. 

در همین خصوص امروز تاج با داورزنی در این مورد صحبت مفصلی انجام داده است و از وزارت ورزش خواسته تا برای رفع این مشکل به خصوص برای دو تیم استقلال و پرسپولیس اقدامات لازم انجام شود.

داورزنی به رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرده بعد از بازگشت سلطانی فر از سفر تبریز صورتجلسه امروز را در اختیارش قرار می دهد تا هر چه زودتر در مورد تیم های بدهکار تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام شود.

تاج در این نشست خاطر نشان کرده که اگر بدهی برخی تیم ها پرداخت نشود حتی فدراسیون مجبور است آنها را از لیگ برتر هم خارج کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس