کشتی آزاد

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیرانی که به فرآیند انتخابی احترام نگذاشتند و در مرحله اول شرکت نکردند شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، محمد طلایی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد کشتی‌گیران در مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: شاهد رقابت‌های خوبی بودیم؛ برخی از کشتی‌گیران جوانی که انتظار درخشش آنها را در این مسابقات داشتیم خوب کشتی گرفتند و ما را به آینده امیدوار کردند.

وی ادامه داد: اگر این کشتی گیران قدر خود را بدانند و طبق برنامه پیش بروند حتی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ را خواهند داشت و آنجا هم می توانند صاحب مدال شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور برخی از کشتی‌گیران کهنه‌کار در انتخابی تیم ملی و اینکه آیا به آنها شانس دوباره‌ای برای حضور در تیم ملی داده خواهد شد یا نه گفت: به هر صورت هر کشتی‌گیری باید روزی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند؛ نفراتی که پا به سن گذاشته اند و نتیجه لازم را در این مرحله کسب نکرده اند شانسی حتی برای حضور در اردوهای تیم ملی هم نخواهند داشت.

طلایی درباره غایبان انتخابی تیم‌ملی گفت: افرادی که به صورت موجه غیبت داشتند و کمیسیون پزشکی آسیب‌دیدگی و مصدومیت آنها را تایید کند و شورای فنی هم موافقت کند، شاید شانس دوباره‌ای به آنها داده شود، اما نفراتی که به صورت غیر موجه به فرآیند احترام نگذاشتند و کشتی نگرفته‌اند شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهند داشت.

وی درباره استقبال خوب تماشاگران از مسابقات کشتی بعد از مدتها گفت: خیلی خوشحال شدم این همه تماشاگر را در سالن هفتم تیر دیدن. در گذشته همواره تماشاگران از کشتی حمایت می کردند و بعد از مدتها شاهد بودیم که سالن هفتم تیر مملو از تماشاگر شد که برای من هم جذابیت بالایی داشت و جذابیت خاصی به رقابت ها داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس