اظهارات روحانی جهانگیری قیمت فرمایشی دلار

اسحاق جهانگیری نمی‌خواهد تلگرام بسته شود...

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

پلیس «بی‌شرف» نیست؛ نه در گشت ارشاد نه برای مرزبانی

به تازگی کلیپی از برخورد مأموران گشت ارشاد ناجا با چند زن کشف‌حجاب‌کرده، در شبکه‌های اجتماعی بازنشر یافته و برخی از آن انتقاد کرده‌اند!

در این کلیپ دیده می‌شود که دختر مجرم از اخطار و دستور پلیس سرپیچی و خطاب به مأموران ناجا از الفاظی چون «بی شرف» و «خفه‌شو» استفاده می‌کند که در ادامه چند مأمور زن پلیس برای دستگیری وی مجبور به اقدامات سخت می‌شوند.

بر اساس اطلاعات دریافتی در این حادثه یکی از مأموران زن پلیس مجروح شده و انگشت دست او نیز توسط مجرمین شکسته است.

این حادثه همچنین در تاریخ ۲۰ فروردین در پارک طالقانی تهران رخ داده اما هنوز روشن نیست چرا فیلم آن در روزهای جاری پخش شده است!؟

فیلمبرداری از کلیپ اشاره شده نیز به روش مخفیانه صورت گرفته است.

مجرمین این حادثه و کسانی که مأمور پلیس ناجا را مجروح کرده‌اند ۴ نفر بوده‌اند که یکی از آنها پس از دستگیری اقدام به فرار می‌کند اما دوباره دستگیر می‌شود و هم‌اکنون نیز به قید وثیقه آزاد است.

پس از انتشار فیلم مذکور، عوامل این حادثه مجدداً احضار شده و قضیه در دست بررسی قرار دارد.

«محمدرضا عارف»، رئیس فراکسیون امید اصلاح‌طلبان که این روزها مورد انتقادات زیادی از سوی جریان چپ قرار گرفته است نیز طی مطلبی در همین رابطه نوشت: انتشار کلیپی از نحوه برخورد زننده ماموران نیروی انتظامی با یک خانم به بهانه بدپوششی نشان از این دارد که نهادهایی که خود را متولی ارشاد مردم می دانند هنوز به تغییر در رویکردهای فرهنگی باور ندارند و به حاکمیت چوب و چماق در ارشاد! مردم اعتقاد دارند! [۱]

*درباره محتوای این کلیپ باید دانست که بر اساس شرع مقدس اسلام، قانون و عقل، مجرم دارای حقوقی حتی شاید بیشتر از شهروندان معمولی است که ضابطین و پلیس مجبور به رعایت، یادآوری و حفظ آنها هستند.

اما این حقوق مربوط به پس از الصاق دستبند به دستان مجرم است نه قبل از آن!

مجرم در قبل از دستگیری، صرفاً در مسئله «اخطار» ذیحق است نه بیش از آن و در صورتیکه به اخطار پلیس توجه نکند، گستره‌ای از اقدامات به منظور جلوگیری از ادامه جرم و دستگیری مجرم در اختیار پلیس قرار دارد.

و از همین روست که مأموران پلیس مجاز به حمله اسلحه، باتوم و استفاده از فنون رزمی و غیره هستند. ابزاری که کاربرد تمام آنها اطاعت‌پذیر کردن متهم و دستگیری اوست زیرا بدیهیست که عموم متهمان بصورت خود به خود تن به انقیاد از قانون نمی‌دهند.

به سخن دیگر اینکه نمی‌توان و نباید هر نوع برخورد تندی از جانب مأموران پلیس که برای دستگیر مجرم صورت می‌گیرد را مساوی خشونت دانست و از آن انتقاد کرد.

اما آنچه در کلیپ منتشره بیش از هرچیزی خود را به رخ می‌کشد، توهین‌های مجرمین به مأموران ناجاست. رخدادی که در هیچ کشور و قانونی حق را به آن نمی‌دهند و آنرا مستوجب هر نوع واکنشی در صحنه می‌دانند. اما مشخص نیست چرا کسانی در ایران، نه تنها معتقدند پلیس نباید با یک مجرم برخورد کند بلکه درباره توهین به پلیس کشور نیز ضمن سکوت از این می‌گویند که ناجا داعیه‌دار چوب و چماق است!

در واقع آیا رواست که فعالان اجتماعی و سیاسی بنشینند و نظاره کنند که نیروی خدومی که هر روز برای حفاظت از امنیت مردم، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، حفاظت از نوامیس مردم و... شهید می‌دهد، از سوی چند مجرم قانون‌شکن (کشف‌حجاب، مقاومت در برابر پلیس و تعرض به ماموران) «بی‌شرف» خطاب شود!؟

جالب آنکه «رحمانی فضلی» وزیر محترم کشور نیز بعنوان مقام بالادستی نیروی انتظامی، بلافاصله و به جای دفاع از پلیس کشور به عنوان حافظ امنیت مردم، اما دستور پیگیری این مسئله را می‌دهد!

همان دستوری که مثلا درباره حضور شهردارنجفی در مجلس رقص دختران نوجوان صادر نشد! (زیرا وزارت کشور مقام بالادستی شهرداری‌های کشور نیز به‌شمار می‌رود)

طرفه آنکه بی‌شرف خطاب شدن پلیس کشور و انتقاد از عملکرد قانونی ناجا برای اطاعت‌پذیر کردن یک مجرم هتّاک و دستگیری او، اتفاق کمی نیست و اگر متولیان امر، حرمت امامزاده را نگه ندارند؛ عواقب خطرناکی از جمله دلسردی مأموران و کارکنان نیروی انتظامی را در پی خواهد داشت.

***

جهانگیری موافق بستن تلگرام نیست!

«سعید لیلاز»، فعال اصلاح‌طلب و از چهره‌های حزب کارگزاران سازندگی، به تازگی طی یادداشتی که سایت جماران آنرا منتشر کرد، نوشته است:

«با اندکی غور در سایتها امروز دریافتم که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت که کلیه دستگاه های دولتی را موظف به ارائه خدمات از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی نموده، ابلاغ کرده است. به دنبال آن و با خروج مقامات کشور از پیام رسان تلگرام و خروج خود او از این کانال به عنوان ابلاغ کننده دستور که علی القاعده غیر از این نمی توانسته باشد، موجی از واکنش های منفی اغلب کاربران این شبکه را علیه خود و اقدام و ابلاغش به راه انداخته اند.»

او می‌افزاید:

جهانگیری هرگز موافق بگیر و ببند در فضای اطلاع رسانی و مسدود کردن هیچ شبکه مجازی و هیچ جای دیگری نیست و خود نیز اساساً در شورای عالی فضای مجازی که مرجع و تصمیم گیر اصلی وضع قوانین و مقررات در حوزه فضای مجازی است، عضویت و مدخلیتی ندارد اما او به عنوان معاون اول رئیس جمهوری مسئول و ناگزیر از ابلاغ مصوبات هیأت دولت است و همانگونه که از اطلاعیه خروج او از تلگرام به وضوح قابل درک است که بنا به الزام قانونی  اینکار صورت گرفته، این اقدام او به هیچ وجه به منزله رضایت او از این مصوبه نیست.

لیلاز تصریح می‌کند: ما در گذشته نیز برای حفظ آرامش و تمامیت ارضی ایران عزیز تن به تصمیمات تلخی از این دست داده ایم و مردم اصل و ریشه آن را دریافته اند؛ اکنون نیز چنین خواهد شد! [۲]

*این مسئله اگر از جانب آقای جهانگیری، مورد تکذیب قرار نگیرد، نشان‌دهنده اینست که جهانگیری به بدنه نظام اسلامی رغبتی ندارد و تیرگی روابطش با نهادهای اصیل نظام که پس از انتخابات ۹۶ عارض شد را ترجیح می‌دهد...

مقابله با تلگرام یا شکستن انحصار آن (که در مراجع عالی نظام از جمله شورای عالی فضای مجازی به تصویب می‌رسد) یک تصمیم ملی، عقلانی و حکومتی است که بایستی صورت پذیرد تا اطلاعات کشور و امنیت مردم در دست بیگانه قرار نگیرد و میلیاردها تومان از سرمایه این ملت به جیب اجانب واریز نشود.

اما مشخص نیست چرا اصلاح‌طلبان اصرار دارند که همچنان کت اپوزیسیونی علیه نظام اسلامی را به تن داشته و با نواختن ساز تفرقه اینطور بگویند که با این تصمیم صحیح مخالف‌اند!؟

نکته عجیب‌تر ولی اصرار آنها به همراهی جهانگیری در این تصمیم است. اصراری که سکوت جهانگیری درباره آنها، می‌تواند نشانه رضایت باشد.

***

پیشنهاد عجیب در روز پاسدار؛ «دین و انقلاب» را کنار بگذارید

خبرگزاری ایسنا روز جمعه گذشته و همزمان با روز پاسدار، صحبت‌های فردی به نام «حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی» را منتشر کرد که تحت عنوان عضو اندیشکده الگوی ایرانی_اسلامی پیشرفت در یک همایش گفته است:

«وقتی فردی روسری سر چوب می‌زند، رفتار وی باید به عنوان یک فعل نگریسته شود تا کرامت وی نیز رعایت شود تا بتوانیم فعل این فرد را درمان کنیم، ‌ اما متاسفانه وقتی مساله به صورت حق و باطلی نگاه می‌شود، موضوع اصل کرامت مخدوش می‌شود!»

او در ادامه ضمن انتقاد از بحث بر سر حق و باطل در جامعه، همچنین تصریح می‌کند:

«نیازمند پالایش گسترده ساختاری و مبنایی در قوای سه گانه هستیم تا بنیان‌های این ساختار تغییر کند. انقلابی بودن یا نبودن یا دینی بودن و نبودن‌ها باید کنار گذاشته شود. باید مساله "کرامت" را به عنوان روح و درون مایه عزم ملی در آوریم و در سطح جامعه نهادینه کنیم.»

این فرد همچنین اظهار می‌کند: متاسفانه در حال حاضر از اولین نقطه مبنا تا آخرین حرکت اجتماعی‌مان دچار مشکل است! [۳]

*ما قضاوت درباره اظهارات این فرد را به عهده مخاطبان محترم واگذار می‌کنیم...

اما ذکر این نکته گفتنیست، که مدعای کنار گذاشتن انقلابی بودن و طرد نگاه معیاری به آن مساوی با اینست که دیگر خبری از امنیت و پیشرفت کشور نخواهد بود. دیگر کسی جانش را در مرزها فدای مردم نمی کند، دیگر کسی از خدمتگزاری مجاهدانه و مدیریت جهادی به مردم سخنی نخواهد گفت و کسی هم برای حفظ امنیت مردم و منافع نظام، به خارج از مرزها نخواهد رفت.

چه اینکه تمام این مقولات برخاسته از تفکر انقلابی در شعوب مختلف اراده و تفکر و مدیریت و روحیه و... و در ادامه خواست انقلابی بودن است.

گفتنیست، مقام معظم رهبری، ۲ سال قبل در بیانات خود در سالگرد ارتحال امام راحل پیرامون مفهوم «انقلابی بودن» بعنوان یکی از صفات بزرگ امام خمینی(ره) فرمودند:

«انقلاب یک کلمه است و در دل آن حقایق بی‌شماری وجود دارد؛ امامِ انقلاب یعنی پیشوای همه‌ی این خصوصیّاتی که کلمه‌ی انقلاب متضمّن آن است. قدرتهای مادّی هم که نسبت به امام همواره غضبناک بودند، عصبانی بودند و البتّه میهراسیدند از امام بزرگوار، بیشتر به‌خاطر این صفت بود: صفت انقلابیگری امام؛ با این خصوصیّتِ او دشمن بودند. امروز هم دشمنان ملّت ایران با خصوصیّت انقلابیگری او خصومت دارند و دشمنند. اساساً قدرتهای مادّی از کلمه‌ی انقلاب وحشت میکنند؛ از کلمه‌ی «انقلاب اسلامی» وحشت میکنند، میهراسند، میرَمند. فشارهایی هم که وارد میکنند، به‌خاطر انقلابیگری است؛ شرح خواهم داد که انقلابیگری متضمّن چه مفاهیم و معانی و خطّمشی‌هایی است؛ حق دارند که بترسند. فشارها البتّه با بهانه‌های مختلف وارد میشود؛ گاهی با بهانه‌ی هسته‌ای، گاهی با بهانه‌ی حقوق بشر و بهانه‌هایی از این قبیل، امّا حقیقت قضیّه عبارت است از همین که دشمنان ملّت ایران و دشمنان ایران اسلامی از خصوصیّت انقلابیگری واهمه دارند و نگرانند. در همین اواخر، در چند ماه قبل از این، یک سیاستمدار آمریکایی گفت: ایران به‌خاطر انقلاب اسلامی تحریم است؛ اصل تحریم مربوط به انقلاب ۱۹۷۹ -یعنی انقلاب سال ۵۷- است! این یک حقیقت است.»[۴]

***

۱_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-۹۰۱۳۱۸

۲_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-۹۰۱۱۳۶

۳_https://www.isna.ir/news/۹۷۰۱۳۱۱۱۹۱۱/

۴_http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=۳۳۲۵۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 324
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 81
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    وقتی به دراویش قمه به دست التماس می کند. شما همان 18 تیر 78 که پلیس را که به خاطر انجام وظیفه و سرکوب اغتشتاش مشتی وحشی ضد انقلاب و بعضا الکلی و سه ترم مشروطی قربانی کردید، ابهتش را شکستید. حالا هر ننه قمری برای پلیس شاخ و شانه می کشد.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      آی گل گفتی . اینها که ادعای تمدن غربی میکنن برن تو اینترنت سرچ کنن و برخورد پلیس با مردمشون توی غرب رو ببینن و بعدا بیان نظر بدن . همین الان شورشهای فرانسه عکسهاش از همه دم دست تره
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      ابهت پلیس باید حفظ سود و پلیس هم طبق متن بالا بی شرف نیست لیکن باید توجه داشت استخدام دختران متفرعن و مغرور که وقتی دارای شغل دولتی میشوند و روی هوا راه میروند از اول کاری غلط و غیر قانونی و بر خلاف شرع و بر خلاف قانون اساسی هست و .این اقدامات سبب بیکاری مردان هم شده و کشور را به سمت فاجعه بیکاری مردان و شاغل شدن زنان پیش میبرد.
    • دیدگا IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      توی کلیپ کذایی که فقط جیغ و داد و داد و بیداد بود... میشه برداشت کرد که پلیس به دخترا تذکر داد ولی دخترا پررو بازی و لاشی بازیشون گرفت و به مامورا گفتن بی شرف و گمشو و از اینجور حرفا! اگه پلیس قاطع و حاکم نباشه و یه دختر لاشی که معلوم نیست جنس موادش رو از کدوم ساقی میگیره بیاد و بتونه به پلیس اینطوری جسارت کنه باید فاتحه امنیت در جامعه رو خوند! پلیس وقتی متهم تمکین نمی کنه مجاز به برخورد خشونت و قهری هست و با قربتی بازی و جیغ زدن متهم نمیشه پلیس رو متهم به خشونت کرد!
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      زیباترین روش مقابله با دراویش همونی بود که دیدیم. اگه یه نظرسنجی بعد اون اتفاقات انجام میشد به نظرم محبوبیت نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده بود و مردم هم از دروایش اغتشاشگر بیزار شده بودند. حالا فکر کن که نیروی انتظامی می خواست با توسل به زور اونا رو جمع کنه، بعدش چه شانتاژی علیه نیروی انتظامی راه می افتاد و دراویش هم آدم های مظلوم نشون داده می شدند.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      92 40
      به IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ حرف شما در مورد کارمندان ادارات درست است. اما پلیس زن مثل پرستار زن و آتش نشان زن یک ضرورت است. از لحاظ شرعی که پلیس مرد نمی تواند به زن مجرم دست بزند.
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      به 10:14 اتفاقا مردم از بی تفاوتی و ضعف نیروی انتظامی عصبانی شدند. هیچ کس در هیچ جای دنیا به یک نیروی ضعیف و خلع سلاح شده علاقه ندارد. شاید فقط بعضی ها برای پلیسهای کشته شده احساس ترحم کردند. شما هم همین پلیس را می خواهید.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      مشرق نه تنها پلیس بی شرف نیست بلکه تو بی شرفی یه مشت کثافیتید شما و امثال شما ...
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      . فقط دختره فحش میداد؟؟؟؟ آت آشغال گفتن که کنتور نمیندازه پس بگید. طرف تا لباس پلیس تنش میکنه احساس میکنه یه قدرت افسانه ای داره و هر غلطی میکنه.
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      60 53
      واقعا درست گفتی وقتی سردار نظری بیچاره را با آن فضاحت محاکمه کردید که چرا پلیس با این ارازل برخورد کرده ابهت پلیس را از بین بردید همه این کارها برای این است که هر وقت خواستند غلطی بکنند پلیس جرات نکند ورود پیدا کند چون کسی حامی آنها نیست
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      12 30
      اشتباه + دادم به۱۰:۵۹
    • نیک IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      23 34
      بنام خدا خدای تعالی شعور کسی را از اودریغ ندارد.چون شعور چیز خوبی است که بعضی به اصطلاح سیاستمدارن ما ندارند .اگر از یک طفل به پرسید کشور را چه کسانی نگه داشته اند جوابش انقلابگرها است اگر به گذشته برگردیم انقلابیون بودند که ما را از وابستگی رهاندند. حال را ننگرید که یک عده انقلابی نما به آرمانهایمان ضربه می زنند. در موقع لزوم انقلابیون به صحنه می آیند.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      52 50
      به IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ دختره فحاشی و لگد زنی ر شروع کرد.چون می خواست دعوا درست کند. قرار نیست پلیس هم فقط فحش بشنود و هیچ نگوید.
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 4
      12:19 خوب شد گفتیا ...نزدیک بود پایان رای گیری رو اعلام کنیم
    • امید IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      13 3
      تو از همه بی شرف تری که حاضری رو ناموس بچه شیعه ها دست بلند بشه
    • بابک IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 1
      تو چ میدانی انسانیت یعنی چ
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      24 1
      سعید مرتضوی کو ؟؟؟!!!! پیدا نشد ؟!
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 6
      اونجا که باید برخورد کنه با دروایش نمیکنه بعد بخاطر حجاب این رفتارا رو میکنه
    • Babak DK ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      8 5
      آقای محترم پلیس باید آنقدر صبور باشد که خودش قانون شکنی نکند , در هر جای دنیا بد ترین فحش ها را به پلیس میدهند ولی پلیس با متانت و صبوری بر خورد میکند.در این صحنه نه مسلحی بود نه حمله کننده ای.زشته روزنامه های ترکیه امریکا و المان با مسخره این حرکات زشت رو به نمایش بگذارند!!
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      8 5
      fi IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ اتفاقا همانها که از دراویش مظلوم دفاع کردند همانها بودند که از سارق مسلح مظلوم و عضو کومله مظلوم و حالا هم این خانم بی ادب مظلوم حمایت می کنند.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    متن وقیحانه ای بود
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      46 83
      من واقعا لذت میبرم وقتی میبینم اقلیت غربزده بی دین در این کشور اونقدر کمن که مجبورن نفری 20 بار به کامنتها مثبت و منفی بدن تا به نظر زیاد برسن، واقعا خسته نباشین مشغول باشین تا پولهایی که آمریکا و اسرائیل براتون خرج میکنن حلال بشه
    • GB ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      57 35
      احمق جان هر ip یک بار بیشتر نمیتونه رای بده....چقد شما عرزشیا از نظر فنی بروزید
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      18 24
      اره 14:18 شما در اکثریتید
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      11 14
      غرض عصبانی کردن و نشون دادن خشونت پلیس بود که حاصل شد ا کجا معلوم که فردا همینا که به قید یه چیزی ازاد میشن به یه سفارت خارجی پناهنده نشن به هرحال تو این وانفسای موج مهاجرت و سختی نخبگی اینم روشیه
    • مجتبی IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      12 3
      اخوی قشنگ معلومه کدام ها دراقلیت هستن یه رفراندوم بزارن معلوم میشه چی به چیه. اینجا سایت مشرقه و همه میدونن وابسته به کجاست درضمن فک میکنی مشرق میاد همه نظرهای مخالف رو منتشر میکنه؟؟؟؟
    • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      5 0
      ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ منم لذت میبرم وقتی میبینم از مردم کمترید و با کامنت با اسمهای مختلف سعی دارید نشون بدید از مردم بیشترید :) ساعتی 7 هزار تومن حلاللتون
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    تا ویروس کشنده وطن فروشی (اصلاح طلبی) در این کشور ریشه کن نشود ما هرروز باید شاهد یک پرده دیگر از خیانت و مزخرف گویی و جاسوسی باشیم
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      بسوز. ویروس تویی
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      59 54
      اصلاح طلبان مگه خیری برای مردم و مملکت دارن؟ کارنامه مشعشع اینها رو باید منتشر کرد تا همگان اگاه شوند که این اصلاح طلبان لیبرال مسلکی که سر در اخور غرب دارند،طبل توخالی بیش نیستند.بیچاره و بدبخت اونهایی که به اینها اعتماد می کنند و با طناب پوسیده این عوام فریبان ،داخل چاه میرن.
    • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      اصلاح طلبان همان نیروی هایی هستند که انقلاب کردند و دنباله رو امام بودند
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      22 28
      شما جلبک هم نیستی
    • غلام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      22 9
      انقد اصلاح طلب اصلاح طلب نکن .هر دو جناع اصولگرا و اصلاح طلب دیگه زره ی واسه مردم اهمیت ندارن
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    پلیسی که شرف و آبروی خود را میخواهد باید محکم و مقتدر برخورد کند و اسیر جوسازی های رسانه ها نشود
    • SE ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      86 54
      آدمهای بی شرف پلیس با شرف نمیخواهند تا هر کثافت کاری مخواهند در انظار مرتکب بشوند.
  • قادر یاوری IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    باسلام در این کلیپ که در شبکه های اجتماعی پخش شده پلس حق است مشاهده می شود که مجرم به پلیس بد و بیرا می گویند و حتی به پلیس دست درازی می کند این مجرمان باید به اشد مجازاد نسبت به جرم شان برسندو کسانی که این کلیپ را در شبکه اجتماعی پخش کرده خوش مجرم است می خواست مردم را طوری تحریک کند
    • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      72 44
      خوب شد شما کاره‌ای نشدی در این مملکت!
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      50 20
      آقا شما تا کلاس چندم درس خوانده ای که در چها سطر نوشته ات چهار یا پنج غلط املایی داری و تازه صاحب نظر هم شده ای.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      13 18
      آقا یی که کلاس گفته ای کدام غلط شما خودتچی؟
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      3 0
      پلس , مجازاد , جرم شان , خوش => پلیس , مجازات , جرمشان , خودش
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    خب چه کار باید میکرد پلیسه
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      15 19
      باید ازش خواهش می کرد و می گفت اجازه میدهی بازداشتت کنم ؟ پلیس بی سلاح و بی اختیار باید خواهش و تمنا کنه .... نصف این فیلم درمورد شهدای مرزبانی نیروی انتظامی حرف زده نشده
  • سید IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    مردم چندش آوری و تهوع آوری اصلاح طلبان را در همین رفتارهایشان و همه کردارشان به وضوح می بینند.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    دین و انقلاب را کنار کذاشتید که فتنه گر شدید, مخالف شرع شدید و پلیس مملکت میگویید بیشرف!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    83 61
    کدام مجرم از قانون تبعیت می کندکه بعصی هااز مجرم حمایت می کنند
    • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      4 19
      البته بد حجابی فقط تو ایران جرمه پس نتیجه میگیریم قوانین ما اشتباهه
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    مشرق کثافت . مام نمیگیم بی شرفه اما فیلم خوبی نبود. باید هواستون به فیلمبرداری با گوشی توسط متهم ها باشه. خلافکارها زرنگ هستند . سازمان یافته عمل میکنند مخصوصا خانمهای روسپی که تیم هم دارند و خانه خالی دارند در اطراف تهران دسته جمعی هم هستند. احمقهای مشرقی نفهم
    • AE ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      73 11
      کثافت مشرق خر خودتی
  • آزادی اصلاح طلبی AE ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    زنده باد دختران خلافکار تهران که آبروی حکومت را میرند و در دبی و کشورهای عربی هم پول خوبی به جیب میزنند و زرنگ هستند
    • GB ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      17 60
      دختره خیلی زرنگ بود
    • ali IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      70 2
      خودت هم گویا اماراتی
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      67 10
      تو یکی خفه کثافت آشغال
    • GB ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      61 20
      مشرق حیوان
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      23 70
      دخترای شهرستانی خیلی سالمن؟
    • SE ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      38 42
      اینها دختر نیستند باور ندارید بفرسید پزشک قانونی تا حقیقت روشن بشه
    • امیرخان IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      23 19
      خفه شو
    • AE ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      9 60
      احمق بی شرف کثافت الدنگ بی سروپای یقه چرک پایین شهری نفهم بی شعور همتون را میکشیم
    • GB ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      15 4
      فقط دبی نیست
  • یک شهروند IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    پلیس موجبات شرف و عزت مملکت هست هر چند مسئولین در خوابند و وابستگان نسبی خود را ژن برتر حساب می کنند و با هزار ترفند کرسی نمایندگی مردم را برای خود اختیار می کنند برای آنها باید تآسف خورد که نمی دانند جایگاه پلیس در کشور کجاست درود بر پلیس قهرمان مرگ بر بی بند وبار
  • GB ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    91 19
    مشرق این کلیپ که از برخورد پلیس آمریکا با زنان گذاشتی جرمی که مرتکب شده اند رو هم بگو! اگر آمریکا رو به عنوان الگو داری معرفی می کنی....!!!
    • AE ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      68 13
      تا دیروز می گفتند پلیس آمریکا اخ است حالا به عنوان الگو معرفی می کنند در برابر خشونت پلیس آمریکا مردم راهپیمایی می کنند اونم بگو
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      12 2
      تا دیروز باید از دنیا یاد می گرفتیم حالا یه چشمه رو نشون دادیم که آیا منظور شما همین پلیسه ، کم آوردن و به مشرق فحش میدن . انتهای منطق !
    • علی IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      5 2
      کسی نگفت اوناالگوهستندمی گیم دیگه سرمون روشیره نمالیدبازی درست نکنیدوبابرنامه قبلی فیلم برداری نکنید دختره احتمالاپناهندگی می خوادفکرمی کنه اونورآب خبریه گرچه بدشم نمیادشماهم که فقط منتظریدازآب گلالودماهی بگیریدوآبروی کشورخودتون راببریداماکورخوندیددیگه حناتون رنگی نداره شهدای این انقلاب آنقدرباخونشون انقلاب راقرمزکردندکه شمابانقشه هاتون یک گوششم نمی تونیدبیرنگ کنیددرودبرمردم انقلابی وغیرتمندایران
  • طاهر ذوالیمینین IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    دختر بی حجاب هرزه اول با الفاظ رکیک و عصیان و سرکشی موجبات انفعال پلیس را فراهم میکند و بعد که مامورین میخواهند او را محار کنند با جیغ های شدید و فریاد های جگرخراش چنان صحنه ای را جلوه گر میکند که گویی داعشیها بر سرش ریخته و دارند او را تکه تکه میکنند . فیلمبرداری مخفیانه هم که قبل از شروع ماجرا آغاز شده بوده با تکانهای شدید بیشتر حس خشونت را تلقین میکند خصوصا اینکه یکی از دختران همراه با ناله و ضجه مدام التماس میکند که آزارشان ندهند . بعد هم که کلیپ را در فضای مجازی منتشر میکنند سران نفوذی اصلاح طلبان از داخل و ایرانیان خودفروخته خارج نشین از تریبونهای کشورهای غربی با هجمه ای شدید شروع میکنند به کوبیدن پلیس و اینکه در نظام اسلامی برخوردها وحشیانه و ظالمانه هست . آیا چنین کلیپی و موضع گیری سران اصلاحات بدنبال آن کاملا مهندسی شده و هدفمند نبوده است ؟ برای پیشبرد اهداف شوم و پلید خود هر از گاهی متوسل به دختران و زنان هرزه و ولنگار میشوند
    • AE ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      61 22
      حیف نام سرداری که روی خودت گذاشتی
    • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      54 17
      هرزه بی چاک دهن اول املایت را درست کن.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      73 15
      .شاید اگر دو خط قران میخوندی قدری از اسلام چیزی میفهمیدی.جواب تو رو فقط با ایه 12 سوره حجرات باید داد: سوره حجرات آیه ١٢: ای کسانی که ایمان آورده‌اید از بسیاری از گمان‌ها دوری کنید، همانا بعضی از گمان‌ها گناه است و از عیوب مردم تجسس نکنید و پشت سر یکدیگر غیبت ننمائید، آیا کسی از شما هست که دوست بدارد، گوشت برادر مرده خود را بخورد؟ قطعاً از این کار کراهت دارید و از خدا پروا کنید همانا خداوند توبه‌پذیر مهربان است. میبینی میفرمایند حتی بعضی گمان ها گناه ست چه رسد به اینکه تو و امثال تو علنا توی یه وبسایتی که هزاران نفر دارن میبینند داری ابروی اون دختر رو میبری و تهمت میزنی .مشرق نظر منو منتشر نکنی تو هم در گناه این افراد دخیلی.
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      19 37
      آفرین؛دختری که هرزه نباشه درمقابل معروف تمکین میکنه؛پس ما بایه دختر دریده آشغال طرفیم وهمیشه جیغ وداد سلاح برای انفعال طرف...
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      16 2
      جناب ۱۰۵۵،،، در آیه ۱۹ سوره نور آمده: «کسانى که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکى براى آنان در دنیا و آخرت است و خداوند مى‌داند و شما نمى‌دانید!» ،،،،، آیا تظاهر به بی عفتی از مصادیق همین آیه نیست؟
    • aab ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      9 22
      آقای ۱۰:۵۵ علیه پلیس مملکت این همه اراجیف ردیف کردن ، توهین کردن و... گناه نیست نوشتن و اقعیت کسی که تجاهر به فسق کرده و طبق تمام احکام اسلام مستحق مجازات است روشنگری کردن می شود غیبت و گناه؟ به کجا چنین شتابان؟
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      9 3
      بحث من سر هرزه خطاب کردن هست .به مساله حجاب ورود نکردیم موضوع الان هرزه خطاب کردن هست.اینو تفسیر کن برادر....
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 17
      به IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ظاهرا شما کسی کارش بی حیایی و تبدیل جامعه منجلاب و انهادام خانواده ها و به گناه کشاندن جوانان است را هرزه نمی دانید. دیگر چه کار باید بکند تا بفهمید او هرزه است؟
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 1
      16:02 دست شما درد نکنه یعنی از نظر شما هر کی حجابشو رعایت نکنه قطعا هرزه و بدکاره ست؟؟واقعا هیچ متوجه هستید چی میگید دقیقا یا قصد و عمدی در کار دارید؟؟؟اصلا متوجه کلمات هستید که به این سادگی تهمتی به این بزرگی میزنید؟
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    45 5
    آقای باسواد! ان "اکرمکم" عند الله "اتقاکم".
  • ایرانی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    58 5
    یعنی خانم پلیسه خود زنی کرده؟
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    42 45
    دم جهانگیری گرم
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      36 2
      ...روحانی این دارودسته اش من جمله عارف وجهانگیری وهرچه اصلاح طلبه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    به نظرم پلیس باید اون دختره رو رسوا کنه. تهش رو نشان بده. که چه کسی هست و از کجا آمده و چه برنامه ای برای فیلم برداری و انتشار آن داشته اند. و... البته مسئولان ایرانی نفهم تر از فهم این مسائل هستند
    • م ث DE ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      9 12
      هزار آفرین
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      16 7
      به نظر من هم باید دقیق تر بررسی بشود ماجرا
    • شهروند IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      6 9
      جای فکر دارد حرفت . درکش برای خیلی ها سخته
  • یوسف NL ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    36 69
    سلام علیکم بر همه جان بر کفان و خدوم نیروی انتظامی و درود بر شرف و غیرت شما که با نثار جانتان از تمامی حاکمیت ارضی خاک وطنم بصورت شبانه روزی محافظت و مراقبت میکنید همین دوسه روز اخیر بود که سربازان عزیز وطن در راه مبارزه با استکبار به درجه رفیع شهادت نائل امدن و به گلبرگ سرخ لاله ها تبدیل شدند در واقع بی شرف و بی غیرت کسی است که با کشف حجاب و اعمال هنجار شکنانه دز نظام مقدس کشورم آگاهانه با ارزشها و دستاوردهای انقلاب در حال مبارزه هست و بخاطر خشنودی دل اربابان خود دست به هر کاری میزند و بی شرف آن مدیر نالایق و کار گزاری است که در چهره اصلاح طلب و ... از این جریان انحرافی حمایت میکند و دز پایان بی شرف کسی است که در قالب هنر پیشگی از این جریان حمایت میکند .
  • مینا IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    68 24
    بله اینجام جنگله و قانون جنگل . فحاشی دختر قابل قبول نیست اما مملکت قانون داره نباید با این روش و به این صورت به خاطر بد حجابی نه کشف حجاب با مردمان این سرزمین برخورد شود . اتهام فحاشی به مامورین دولت خود قابل بررسی و حکم جزایی دارد . پس نباید فردی عمل کرد . ما که دم از اسلام میزنیم پس بهتره نگاهی به حضرت علی د رجنگ بدر بندازیم وقتی هم رزمشان آب دهن بر صورت ان حضرت انداخت . همه میدانیم حضرت علی چه کرد .
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      42 34
      جهت اطلاع شما بدحجابی و پوشیدن لباسهای محرک طبق قانون عفاف و حجاب که همان خاتمی عزیزتان زیرش را امضا کرده جرم است. پلیس هم صرفا به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. قانون هم = چه در ایران و چه کل دنیا- اجازه داده وقتی هر کس به اخطار پلیس توجه نکرد پلیس حق اعمال زور را دارد. چه رسد به آنکه به پلیس فحاشی کنند و دست پلیس را بشکنند.
    • aab ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      34 14
      عزیزم جنگ بدر نه جنگ احزاب ، بعد هم امام عمر بن عبدود را کشت و به دلیل اقدام علیه اسلام مجازات کرد و رویبرگرداندن امام برای این بود که خشمش را فروبرد و مجازات خدا برای رضای خدا انجام دهد. با این زنان که مسلم مزدور خارجی هستند و علیه اسلام اقدام می کنند باید با همان قاطعیت امام علی(ع) برخورد شود.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      8 16
      این خانمها هم جدیدند علامه شدند؛آخه بی عقل بعد از آب دهان امام سرش رو از تنش جدا کرد ,تازه ما نشنیدیم عمر فحاشی کنه!
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    41 74
    پلیس که مشخص است بی شرف نیست،
    • GB ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      42 6
      این کامنت رو شک نداشته باشید طرف گفته پلیس بی شرف هست مشرق بی شرف به بی شرف نیست تغییرش داده
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 1
      خخخخخخ مشرق نیوز خیلی فیلمی
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    گمشو برو مشرق نیوز
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 6
      خودت
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 11
    مواظب قضاوتهاتون باشید باید جواب بدید کسی که از چیزی حمایت میکنه همراه با فاعل عمله... جدا وجدانتون چی میگه؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    31 29
    خیلی از مردم باورشون نمیشه که کنار گذاشتن تلگرام به گفته شما به خاطر اینه که اطلاعات کشور و امنیت مردم در دست بیگانه قرار نگیرد و میلیاردها تومان از سرمایه این ملت به جیب اجانب واریز نشود.
    • ali IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      64 21
      ما دوست داریم پولمون وارد جیب اجنبی بشه نکنه برای پولمون هم باید به شما جواب بدیم؟
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      8 3
      به ali IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ بله. شما باید حساب پس دهید. چون پولی که دست شما به خارج می رود سرمایه ایران است.
    • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      1 4
      به ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ لابد ایران هم ارث پدری شما اقلیت هست؟ بجای سوختن بپذیرید تموم شده دوره این حرفا
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    51 53
    فیلم‌ مورد بحث در مورد رفتار گشت ارشاد را دیدم. فیلمی است بشدت ضد سلامت و امنیت روانی جامعه و هر بیننده ای را متشنج می کند و قدرت تفکر سالم را سلب می کند. بطور خلاصه می گویم: بروشنی، با یک صحنه سازی زشت و بشدت حساب شده با بکارگیری تجهیزات از قبل آماده شده، با مقصود کثیف سیاسی مواجهیم. واقعا به چه حقی مسوولان، بررسی نکرده و با عجله، قول برخورد داده و اظهار تأسف کردند؟ مگر هویت حقوقی ناجا و هویت حقیقی این مامورین بی ارزش و «مفت» است که به این راحتی و بسادگی، قبل از یک بررسی دقیق، اظهار تاسف و عذرخواهی کرده و قول پیگیری (یعنی مجازات ماموران بیگانه) را میدهید. از کجا در تاریخ قضایی جهان، اجرای قانون به شکل کاربرد حداقلی و عاقلانه قوای انتظامی، موجب مجازات مامور است؟! تمامی افرادی که در این صحنه سازی زشت، آشکار، وقیحانه و سیاسی دخالت داشته اند باید بعنوان اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مامور دولت حین انجام وظیفه و مقاومت در مقابل اجرای قانون و درگیری با پلیس و فحاشی دارای حد کیفری تحت تعقیب قضایی قرار گیرند. باورم نمی‌شود در کشوری زندگی می کنیم که چنین صحنه سازی های بی آبرو، میتواند مسوولان کشور ما را به واکنش‌های منفعلانه وادار کند‌. این وضعیت خجالت آور است. وقتی رهبری از ضرورت حراست از به انحراف کشیده شدن تصمیمات و محاسبات مسوولان صحبت می کنند، این یک نمونه ی کوچک آن است.
    • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      31 15
      واقعا راحت کردی خودتو در هیچ کجای دنیا این طوری با یک دختر نمی کنند
    • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      6 6
      داداش بیا برو
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    خوشحالم که عقل ندارید و با دستهای خودتون قبر خودتون رو می کنید و هر روز بر نفرت و کینه مردم نسبت به خودتون اضافه می کنید.... ادامه بدید انشاالله به زودی ظلم و ستم نابود و مردم پیروز ند
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      41 48
      ظلم و عدل جایش در نظر شما عوض شده. والا بی حجابی ظلم به آن خانواده هایی است که توسط این بی حابان از هم می پاشد و کودکان معصومی که تبدیل به فرزندان طلاق می شوند. یا امثال ستایش ها که قربانی بالا رفتن بیش از حد سطح تحریک جنسی در جامعه شده اند. شما به خاطر نفرتی که از اسلام و نظام دارید برای هر کس با این نظام درگیر می شود کف می زنید. دقیقا برای همین است که خون مرزداران و پلیسها برایتان ارزشی نداشت اما قربان صدقه تجزیه طلبان و دراویش وحشی می روید.
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    24 22
    وقتی کسی که یک چند صباحی در حوزه درس خوانده با این همه تفکرات متخلفی که در حوزه های مختلف دینی هست از صادق شیرازی ها تا حجتیه ایها و غیر انقلابی ها و... و معلوم نیست نامبرده درکدامیک از این حوزه ها درس خوانده و میشود حجت الاسلام حالا ایا باید شاهد خروجی یکسان از این حوزه ها بود معلوم است که نه بخصوص اینکه اگر فردی توسط جریان خاصی فرستاده شده باشد تا بعدا بعنوان آیت الله انگلیسی و غیره از او برای استفاده اهدافشان استفاده کنند اما عامه مردم همه را بعنوان یک روحانی میشناسند نه با جزئیات تیز بینانه لذا وضعیت جامعه همین میشودکه میبینیم یک روز ایت الله کاظم شریعتمداری یک روز منتظری یک روز کدیور یک روز خاتمی و یک روز کروبی و صانعی و... این قصه سر دراز خواهد داشت تاظهور حضرت حجت (ع) البته بسیاری از افرادی که امروزه در حوزه ها درس میخوانند با انقلاب میانه خوبی دارند و در تهذیب نفس و کسب علم سخت میکوشند ولی همیشه تعداد کمی افراد ناباب با آبروی همه بازی میکنند اما یک تکته در باره افاضات عارف وتفکر امثال او باید گفت که اولا خانواده آنها نیز اکثرشان رها شده هستند ثانیا اینها نیروهای نظامی و امنیتی را اکثرا فقط بعنوان اینکه مانند سگ برایشان پارس و از آنها محافظت کنند میخواهند برای همین هست که هر بار تراوشات درونی خودرا بروز میدهند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    63 22
    سلام . اگه پلیس امریکا بد برخورد میکنه دلیل نمیشه پلیس ما هم بد برخورد کنه پلیس ما از سربازش گرفته تا تیمسارش احساس مالک بودن بر مردم دارند . این احساس خطرناکه
    • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      17 28
      اگه پلیس به قول شما بد برخورد کرده خودش مسئولیت اشتباهش رو به عهده گرفته نه مثل پلیس آمرکا که کلیپای وحشی گریشون تو اینترنت هست و آخرش هم تبرئه میشن!! در ضمن اصل ماجرای اون فیلم کاملا با برنامه ریزی و کارگردانی شده بوده و برای شکستن اقتدار پلیس و متهم نشون دادن اون طراحی شده. البته این خیال رو بدخواهان به گور خواهند برد. زنده باد پلیس مقتدر و مهربان
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      19 66
      فعلا که قضیه بر عکس است و پلیس دیوار کوتاه است و هر قدر هم فحش بشنود و کتک بخورد باز هم باید لبخند بزند و التماس کند و منت مجرم را بکشد. شما قبله گاهتان آمریکا است. پس حقتان هم داشتن پلیس آمریکایی است.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 20
      گم شو گثیف
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    واقعا دست پلیس و گشت ارشاد رو باید بوسید، وگرنه وضع این خیابون ها معلوم نبود چی میشه.... ضمنا این کلیپم دیدم واقعا دختر بی تربیت و بی حیایی بود و انصافا پلیس اینجا مظلوم واقع شد... دم اون خانم پلیسه گرم که اینقدر شرفش براش مهم بود و اون دختره بی حیا بدتر از اینها حقشه.
    • SE ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      21 37
      بی شرفها مخالفند
  • گل محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    81 27
    ول كن جون مادرت با اين تحليل هاي آبكي. مجرم اسمش روشه،كسي كه مرتكب يه جرمي شده باشه.بابا اون بدبخت يه چيزي گفت نيروي انتظامي حق نداره با اون برخورد فيزيكي پيدا كنه... خواهشا هم از فاز توهم توطئه بيايد بيرون.دنياي امروز دنياي ديجيتاله الان دست هركسي يه دوربينه و.. نيروي انتظامي و راهنمكايي ررانندگي بايد خط مشي شون رو در مقابل مردم اصلاح كنند.من الله التوفيق
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      25 19
      فحاشی جرمه، یعنی واقعا نمیدونی؟!!!
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      27 27
      فحاشی به پلیس جرم سنگینیه - جرمشناس
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      18 20
      مشکل جامعه نه اون دختره بی تربیته نه برخورد ناجا. مشکل جامعه "احمق" بودنه
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      21 33
      جهت اطلاع شما بی حجابی و بدجحجابی جرم است و تمرد از پلیس هم جرم است و حمله به پلیس و فحاشی به او و لگد زدن به او هم جرم است.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    35 23
    این حرفها برای اینه که جهانگیری رو برای 1400 نگه دارن و ...
  • محسن121 IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    19 7
    قیمت ارز 4200
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      16 2
      از وعده هایتان چه خبر آقای ارباب وعده های دروغ؟
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    36 35
    بی شرف کسایی هستند که حرمت خون شهید وبالاتر از همه حرمت محضر خدارو نمیکنند،والسلام
    • GB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      26 33
      منم موافقم اصلاح طلبها بی شرف هستند
    • GB ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      48 22
      منم موافقم مخصوصا اصولگراهای بادی به هر جهت
  • دانشگاهی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    30 25
    فرزندان عزیز:هرآنچه شرط بقا و خوشحالی است با شما میگویم؛ خواه پند گیر و خواه ملال: نیروی انتظامی ما با شرف است و ما همچنان انقلابی هستیم ولی واقعیت اینست که رویکرد فرهنگی -سیاسی -اجتماعی متولیان محترم اداره کشور ؛ هنوز هم؛ در دهه 60 گیر کرده و بی توجهی به سرعت تغییرات و پافشاری و مقاومت در مقابل تطبیق با شرایط روز و خواسته های جوانانمان و کوتاهی در قانونمند کردن این تغییرات؛ زمینه ایجاد نافرمانی های مدنی را مستعد نموده است. لازم نیست انقلابی بودنمان را عوض کنیم ولی نیاز امروز است که نوع نگاهمان تعییر یابد. ما نیاز به تغییر داریم. در این سالها؛ اکثریت ما از رفتار خشک و یکطرفه مدیریت کشور زیان دیده ایم.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      18 11
      بله دیگه... خودمونو تطبیق بدیم کم کم همجنس بازی رو هم آزاد کنیم چون یه عده دنبالشن. آفرین به این نظر دانشگاهی!
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      19 8
      دوست عزیز این چه حرفی میزنید مگر قانون اسلام وحلال وحرام با گذشت زمان تعغییر میکند .یک کمی فکر کنید بعد افاضه بفرمایید.
    • دانشگاهی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 5
      جوانان ما فرزندان همان پدرانی هستند که برای به نتیجه رسیدن شعار" استقلال - آزادی _ جمهوری اسلامی" و در دفاع از میهن اسلامی در جنگ تحمیلی؛ از زندگی و جان عزیزانشان گذشتند.اتهام دفاع از همجنسگرایی شرم آور و ظلم در حق هموطنتان است. مسلمانی؛ شجاعت و مردانگی حکم میکند که از اتهامی که زده اید از مردم عذرخواهی کنید. و اما دوست عزیزی که توصیه به تفکر فرموده بودند.شاید منظور را اشتباه متوجه شده اند.بدیهی است که قوانین و حلال و حرام اسلام قابل تغییر نیست.کمی فکر کنید؛ متوجه منظور خواهید شد. بزرگوار کسی در مورد اسلام بحث نمیکند؛ بحث بر سر نحوه و چگونگی مدیریت جامعه اسلامی است. تا کی میتوانیم با فحاشی و اتهام زدن و بی احترامی بدیگران زندگی را بر هم میهنانمان سخت کنیم و با این روش به ملت سختگیری کنیم. سخن شاعر عزیزمان در داستانی عامیانه سالهای بسیار دور این سرزمین؛ در مورد لاکپشت(باخه) متوهم و رویا پرداز را به یاد بیاورید که فرمودند: " هر که سخن ناصحان نشنود ---بدو آن رسد که به باخه رسید"
    • یک دانشگاهی دیگه IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 2
      بله لازمه طبق سفارش این فرهیخته محترم دانشگاهی خودمونو با بی حجابی فحشا مشروبخواری همجنس بازی رقص در ملا عام دیاثت قوادی سینمای پورنو و هر آنچه جوانان عزیزمان مایل به آن کار هستند تطبیق بدهیم!
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 1
      به دانشگاهی تا وقتی کسانی مثل شما باشند که در قاطعیت برای اجرای قانون تردید ایجاد کرده و اما و اگر بیاورند البته قانون شکن را جری می کنند. ما با زور توانستیم مردم را وادار به بستن کمربند ایمنی و دادن بیمه و مالیات بکنیم. پس در اینجا با زور موفق خواهیم شد اگر امثال شما بگذارند.
    • دانشگاهی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      1 0
      دوست عزیز؛ جسارتا؛ جامعه با ماشین فرق میکند و قوانین موثر بر حرکت زنده جامعه هم با حرکت مکانیکی یک وسیله بی روح ؛ مانند ماشین؛نیز متفاوت است. قاطعیت در اجرای قوانین و رعایت و احترام به قوانین وظیفه هر ایرانی مسلمان و غیر مسلمان است و هیچ گذشتی نسبت به قانون شکنان نبایستی بشود.اما روش درست ؛ همیشه ضرب و شتم و اهانت و بی احترامی و فحاشی به همدیگر نیست.مسلم است که یک مسلمان انقلابی بایستی الگوی یک شهروند تابع قانون باشد ولی انقلابی بودن هم به معنای داشتن حق تجاوز به حقوق دیگران نیست .تردید در اجرای قانون ظلم در حق ملت است و مجریان قانون ؛ در هر کجا که باشند؛ همیشه؛ مورد احترام عموم مردم هستند. ولی ؛ در یک مدیریت مردمی؛استفاده از زور و قدرت نظامی در مقابل مردم نیز نتیجه مطلوبی ندارد.وقتی مدیران یک کشور به نتیجه استفاده از زور میرسند که دیگر امیدی به ماندن و حل قانونی و منطقی مشکلات کشورشان را ندارند و تنها راه بقا خود را استفاده از زور تشخیص میدهند. آیا ما در چنین مرحله ای هستیم که نیاز به استفاده از زور باشد؟وقتی تکیه ما بر آرا مردم و انتخابات است؛ پس راه حلی غیر از زور را پذیرفته ایم.
  • از IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    69 19
    اینقدر چرت و پرت ننویس مشرق
  • SE ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    35 33
    دم آن پلیس های مظلوم گرم که با دخترکان هتاک با ملایمت رفتار میکنند. در امریکا بی توجهی به اخطار پلیس شلیک و الفاتحه رد خور ندارد. حالا کسانی که تیغ شان در مسائل دیگر نمی برد فرصت طلبی میکنند و با حمله به پلیس زحمت کشِ با حداقل دستممزد و بیشترین ساعات کاری، خود نمایی میکنند.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    70 44
    خیلی باید پست و وقیح و کفتار صفت باشی که از پلیس دفاع کنی تبریک میگم تیم تحریریه مشرق شما از هرنجسی نجسترید
    • SE ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      22 20
      زحمات پلیس نبود تو رختخواب خورده میشدی آدم با شخصیت و دانا
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      25 12
      وقیح و کفتار صفت شما ها هستید که ادب ندارید پلیس نکاینده مردم ایرانه حافظ امنیته اما نجس شما و نجاستخوار هم ششما هستید کافیه به وضع خودتان بنگرید و ببینید که از سر رو رویتان نجاست می بارد
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      24 17
      خیلی باید حقیر باشی که اینقدر فرومایه سر امنیت مملکتت قمار کنی، البته بهت میاد وهابی باشی
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      25 19
      شما باید خیلی پست و خودفروخته باشید که از دختر فحاش هرزه لگد پران دفاع می کنید و پلیس را به جرم انجام وظیفه می کوبید. مرگ بر شما
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      17 11
      نجس اونیه که نمی فهمه باید به اخطار پلیس توجه کنه.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 12
      نجس تویی کوته فکر
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 25
    قدیمها من خودم تو نیروی پلیس بودم
  • محمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    28 31
    سلام به آقای روحانی بگویید فقط ساکت باشد خیری که ندارد شر هم نرساند
    • GB ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      20 2
      پلیس هم مگه زیر نظر دولت شده؟؟
  • جنبش سبز ۸۸ IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    20 27
    گمشو مشرق همه کشور را به آتش خواهیم کشید به زودی
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      14 25
      هیلاری کلینتون در مناظرات انتخاباتی گفته بود که قبلا از شما حمایت کرده. ظاهراً دوباره قلاده طلا برایتان فرستاده که میخواهی قلاده پاره کنی
    • مانی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 2
      اون موقع که از این ...ها میخوردی .. ,.. پاسبون محل بود !!!
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 13
      تو ... میخوری! این دفه اگه صدای واق واقتون بالا بره و بخواید زنجیر پاره کنید کاری میکنیم قبل از محو شدن ارباب صهیونیستتون به درک واصل بشید
  • خدابخش IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    27 28
    سلام ما بر دستان پلیس وظیفه شناس بوسه می زنیم و خدا قوت می گویم خدا لعنت ان وطن فروشان بی دین را
  • خخخخ IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    28 6
    خخخ اوضاع مملکت خیلی باحاله مثل بچه ها به هم افتادین
  • DK ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 32
    دمش گرم جهانگیری
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 14
    پلیس کجا میفهمه موضوع چیه بابا. فکر کنم قضیه چشم شیطان باشه و دختره عضو کابالا .... بماند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 1
    این نبوی کرام دینی نو برآوردند لیک مکارم اخلاق این نیست که دین را کناربگذاریم وحق وباطل را منکرشویم . دی وی میگشت گرد شهر ساخت جملکی زانپس غریب !! واقعاآدم درمیماند چه بگوید بنابراین باید نگاه غیرحق وباطلی را به بدعتی خفه وپنجربامیخ منطق و زالوبه آلو چسبیده دید . زالورا آلوبکنید وقت درمان میرسد . کسکی مجنون دودستش تافتون ! به وه چه غمی ازآدمی !؟
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 4
    هه هه هه هه ههههههههههههههههه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    23 7
    سلام ای کاش کسانی دارن قضاوت میکنند این لباس مقدس سربازی ناجا به تن شان بکنند حداقل یک روز یا یک هفته با این بچه ناجا برن گشت حالا فرق نمی کنه آقا وزیر باشه یا هرکس دیگر از( مردم عادی )ویامسئولین حکومت یا ناجا بعدش اینکه آقا وزیر خوب بود یه بیانه ای تسلیت برای برای شهیدان مظلوم ناجا صادر میکرد ما نمیگویم مراسم بگیر مبادا خرج بالا بزنه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    24 31
    بی شرف کسی است که در برابر پلیس می ایستد نظامیان از شرافتمندترین انسانهای جامعه هستن
  • خودم IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    16 27
    هم پلیس هم کسی که ازش دفاع میکنه را دوست دارم
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      11 3
      از حق و کسی که ازش دفاع میکنه را دوست دارم. و اون لزوما پلیس نیست...
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    31 23
    مشرق كثيف
  • خودم IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    38 19
    تمام متنها که به نفع رژیم است پخش میکنی توعم بی شرفی
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      15 31
      آری. درد شما نفرت از اسلام و جمهوری اسلامی است. حجاتب هم بهانه ای است برای مبارزه با پلیس و قهرمان بازی. جای دیگر قهرمان بازیتان قمه کشیدن به پلیس است و یا قهرمانتان عضو کومله.
  • مالک IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 11
    بسم الله الرحمن الرحیم بی شرف خطاب کردن پلیس باید دید منشاء ان چیست.کشف حجاب کردن و حرمت شکنی تا این سبک که برود روی ارتفاع و روسری را روی تکه چوبی بستن چه پیامی دارد.او عملا دارد می گوید من اینها را قبول ندارم اسلام منهای حجاب را قبول دارم و در این اثنا کسی هم حرفی نزند.چرا عده ایی از بدنه همین دولت از آنها حمایت می کنند.اگر می خواستیم کشف حجاب کنیم پس رضا شاه خیلی از شما بهتر عمل کرد. این همه اختلاس پدر مردم را در اورد دل خانوادههای شهدا و رهبری از شما خونه .سر هر کوچه ایی که میری مزین به نام یک شهید .دیگه بس کنید این حرفها و این جانبداری را.فراموش کردید ظلم ارباب ها و نوکرهای اجانب را .برید از کسانی که سنی از انها گذشته سئوال کنید بیگاری چی بوده برید سئوال کنید شکم مزدی چه بوده برید سئوال کنید یک کشاورز زیر دست ارباب چه کشیده .برید سئوال کنید حق وحوش گرفتن خارجیها از دولت ایران یعنی چه .وقتی این همه شبکه های ماهواره ایی فارسی زبان تاسیس شده و رایگان دارید تماشا می کنید به خاطر چیه در صورتی که بی بی سی انگلیسی بابت پخش برنامه ها از مردمش پول دریافت می کند بروید ای دولت مردان و مدیران فاسدی که بر مسند مدیریت تکیه زدید نکنه روزی حرف امام سبز بشه و مردم یقه شما را بگیرند.پشت سر ولایت باشید و دنبال خدمت به مردم باشید
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    5 1
    با سلام ضمن تایید مراتب فوق که باز خورد اینگونه اظهار نظرات آنهم از سوی یک روحانی و کارشناس مذهبی صرف نظر از استفاده ابزاری منابع اطلاعاتی بیگانگان ، مورد سوال قاطبه ایرانیان است ایشان کافی است به سخنان مقام معظم رهبری (در تاریخ 29 فروردین سال جاری در جمع وزیر محترم و کارکنان مخلص وزارت اطلاعات که براصل انقلابی بودن و حرکت انقلابی در عرصه های نظام تاکید موکد فرمودند ) بسنده و از مردم شریف و مقتدر و همیشه در صحنه ایران عذر خواهی نمایند
  • BE ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 8
    به همین راحتی فیلم میگیرن از پلیس؟
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      10 16
      اگه حرومزاده ها ازشون حمایت کنن آره. برو ببین سلبریتی های بی بته و سیاسیون وطنفروش در صفحاتشون چی نوشتن. جنگ امروز توی مملکت بین حرومزاده هاست و مردم ایران
  • علی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    16 5
    بله . جایگاه پلیس محترم است ولیکن همانگونه که پلیس بی شرف نیست نباید به یک جوان بد حجاب هم مجرم گفت .! و یا با دید مجرمانه با او برخورد کرد . در غیر اینصورت نظم و کنترل جامعه از دست خواهد رفت و ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد .
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 15
      چرا نباید مجرم گفت وقتی جرم کرده و تازه بر جرمش اصرار هم دارذ؟اکثر قاچاقچی ها و دزدها هم جوان هستند به آنها هم چیزی نگوییم؟ بی حجابی و بد حجابی جرم است.
  • علی سبزواری IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 13
    متاسفم برای مشرق با این دم دسگاش
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    5 4
    وقیح . نجس و کفتار صفت تو و امثال تو اند بی تربیت پررو برو اول حرف زدن یاد بگیر
  • اکبر IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 11
    بدون شک پلیس در همه جای دنیا مورد احترامه.اما در ویدئوی مورد بحث همه چیز گویاست که مامورین محترم در این مورد به درستی عمل نکردند.
  • پگاه IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    12 9
    عیسی به دین خود موسی به دین خود
  • حمید IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 12
    قوه قضاییه باید بدون درنگ آن افراد را به جرم کشف حجاب، توهین به پلیس در حین انجام وظیفه و برنامه ریزی قبلی برای فیلم برداری محاکمه و مجازات کند و به تخلف خانم پلیس هم رسیدگی و اعلام عمومی نماید.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      8 3
      بله تیمسار! امر دیگری نیست؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    18 8
    سلام و درودبر شرف نیروهای امنیتی و پلیس باید با شدید ترین برخورد با برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه برخورد کند تا هر کسی به خودش اجازه ندهدقوانین کشور خدشه وارد کند. وزیر کشور هم باید از نیروهای ناجا حمایت و پشتیبانی کند. مرگ بر بدحجابان که امنیت جوانان و خانواده ها را نشانه رفته اند.
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    21 11
    متن وقیحانه ای بود! سرشار از جهت گرایی و اصولگرایی و تندروی متاسفم برای رسانه سرشار از دروغتان هرچند که مطمئنم ثبت نمیشود
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    25 6
    خوب شد نمایندگان مجلسی که در برابر بالا رفتن قیمت دلار و مشکلات کشور این یه ماهه سکوت کرده بودن گشت ارشاد بهانه ای شد تا زبون وا کنن...!!
  • صحابیان IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 7
    حالا همان دختر یا زن که بی احترامی به پلیس کرده اگرجوانی از باب حوس دنبال او بود لابدبجای 110 به 118 زنگ می زد؟
  • رامین IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 7
    عزیزان حزب شیطان رجیم به قول اون دوست خودتون آب رو بریزین همونجا که میسوزه...
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 5
    جالبه که خیلی افراد درخواست مجازات شدید و خشونت بیشتر را دارند
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 12
    هر جای دنیا کسی به پلیس ناسزا بگه خون دماغ و دهنش رو یکی می کنند مردم خیلی پررو و بی حیا شدند برای این مردم پلیس لندن رو می خواد تا ساختارشکن رو همچین بزنه یه ماه خون ادرار کنه
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    21 10
    اول که حالم از این تحلیل های مشرق نیوز به هم خورد. دوم این گشت اسمش گشت ارشاده نه گشت مجرم یابی هدف ایجاد آن ارشاد و نصیحت بوده اونم با زبان خوش نه اینکه مثل دستگیری قاتل یا جانی بر خورد کنند سوم وای بر کسانی که به راحتی به نوامیس مسلمین انگ فاحشه یا تهمت ناروا می زنند از خدا بترسید..
    • aab ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 3
      آن وقت آن ناموس اگر خودش خودش را به نمایش بگذارد و تجاهر به فسق کند چه؟
  • محمد باقری IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    23 5
    پلیس و هر انسان دیگه ای میتونه بی شرف، بی وجدان و هر چیز دیگه ای باشه، از جمله خود من! تقدس به وجهه پلیس کمک نمیکنه بلکه برخورد با هر متخلفی چه پلیس، چه هر شخص دیگه ای به ایجاد نظم و آرامش و رضایت جامعه کمک میکنه... دوره فرافکنی گذشته مردم با ادبیاتتون آشنا شدن اقدام عملی اونم از نوع صحیح راه حله.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 5
      جالبه که از نظر شما، متخلف همیشه پلیسه نه کسی که مثلا مرتکب جرم بی حجابی یا بدحجابی شده.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 2
    بیخودی دفاع نکنین باید و مجبورید خلافکارها را راحت بگذارید. همه ماموران ناجا کاری به متهم ندارند . چون میدانند آخرش همین میشه و هیچ کسی هم حمایتی نمیکند. برای همین ایران بهشت خلافکاران است
  • لیلا US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 1
    بیخودی دفاع نکنین باید و مجبورید خلافکارها را راحت بگذارید. همه ماموران ناجا کاری به متهم ندارند . چون میدانند آخرش همین میشه و هیچ کسی هم حمایتی نمیکند. برای همین ایران بهشت خلافکاران است
  • داوود IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 0
    دفاع نکنید باید و مجبورید خلافکارها را راحت بگذارید. همه ماموران ناجا کاری به متهم ندارند . چون میدانند آخرش همین میشه و هیچ کسی هم حمایتی نمیکند. برای همین ایران بهشت خلافکاران است
    • GB ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 11
      چیطوری لیلا؟!
    • توحيد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 0
      دقيقا با نظر شما موافقم متاسفانه در ايران احترام هيچ شغلي رعايت نميشه در ضمن پليس هم اموزش لازم و طرز برخورد را رعايت نميكنند
  • پیام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 49
    حداقل تو مشرق نیوز نظر مخالف ها و موافق ها را انتشار میدن شما اصلاح طلب های نادون چی فقط بلدید سانسور کنید ، افکار رو منحرف کنید ملت رو بفرستید دنبال نخود سیاه
    • GB ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      31 5
      چی داری میگی حاجی ؟ احتمالا کاربر جدید هستی محض اطلاع باید عرض کنم ورژن جدید دیکشنری آکسفورد به جای واژه سانسور از واژه مشرق استفاده کرده
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      12 2
      یه زمانی پارسینه یه خبر در مورد بازی پرستارها با کالبد انسانها گذاشت تعداد کامنتا هزارتایی شد مشرق هم می تونه هزارتایی بشه و این پتانسیل رو داره منتها از قسمت غیرقابل انتشارش!
  • GB ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 18
    آقا ما دوست داریم زنا رو لخت ببینیم و از بی حجابی حمایت می کنیم آخه یه زن جز اندامش چی برای عرضه به جامعه داره؟
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 2
      آشغال و تفاله اي مثل تو رو داره براي عرضه
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 2
      خوب برو تایلن دبی آنتالیا و...
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 1
      برای مشرق متاسفم که نظرات یک مریض و تایید میکنه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 6
    درود برشرف پلیس جمهوری اسلامی ایران وننگ باد بر مزدوران اجانب که هرروز موضوع جدیدی را مطرح می کنند که باعث ترویج فساد در جامعه شود.نمی دانم تذکر دادن به یک عده افراد بی بند وبار اینهمه جو سازی دارد .وتاسف خورد برای آقای عارف وهمفکرانش چرا برای اینکه دیده شوید اعتقاداتتان را زیر سئوال میبرید.آیا حجاب محصول جمهوری اسلامی است یا اینکه یک وظیفه دینی وشرعی است وقرآنی است .چرا زحمات پلیس وظیفه شناس را زیر سئوال میبرید .انشاءالله درمحضر شهیدان یقه تک تک شما را خواهیم گرفت .انسانهای چندرو که نمیشود ماهیت شما را شناخت.
  • مهدیی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    12 2
    پلیس نباید به زور متوسل میشد من نه نظامیم نه خیری بهم رسیده الکی مدرک گرفتم ولی بخدا همین پلیس ها اگه یه روز نباشن فردا خواهر مادرتون نمیتونید از دست گرگ ها نجات بدین پس یکم فکر کنید حرف بزنید
  • حسن ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 10
    لازم است از پلیس حمایت شود چون وظیفه پلیس جمع کردن این جور ادم هاست .
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 9
    اصلاح طلب های افسادطلب
  • مرتضي IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 2
    ... و يا كس ديگه يا ... ها اگه با روسري سر چوب كردن مشكل ندارن اول از خودشون و خانوادشون شروع كنن از زن ودخترهاي خودشون شروع كنن ما هم به پيروي از اونها اين كارها رو انجام ميديم.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 2
    گشت ارشاد بود یا مخدر ؟؟
  • شهروند IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    22 29
    مشرق سرتاپاتون بیشرفیدبیشرفها که بایه دخترخانم محترم برخوردمیکنید...های نجس
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 3
      توی بی شرف حاضری با این دختر خانم محترم ازدواج کنی؟ یا اونو به عنوان عروس بپذیری؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 10
    درود بیکران بر ماموران خدوم پلیس. ازمیدان بیرون نروید اینها تفاله های مزدور غربزده هستند. دستشون رو شده.
  • امین IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 10
    مرگ بر هرچی نغهمه
  • GB ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 17
    مشرق مادر و خانواده ما فدای تو
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 1
      تحویل بگیر مشرق ! چوب حراج زده برات !!
  • ساسان IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 1
    یقینا مشکلات روحی روانی داره شک ندارم که یه چیزیش میشه
  • امین IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    19 7
    اخه من نمیدونم یعنی الان همه چیمون درسته فقط حجاب دختران تنها مشکل جامعه است؟ خیلی سرگرمی و شغل برای این جونای بدبخت و ملت بخت برگشته ایران درست کردید که اینجوری رفتار میکنید؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      8 2
      وقتی جونارو درگیر شهوت کردند ,وقتی آمار ازدواج وطلاقت ,آمار فحشات و....وقتی روز به روز استخدام دختران بیشتر میشه ,تو دنبال چه شغلی هستی دقیقا؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      0 3
      حتم لياقت دخترا بيشتره شما سطحتو ببر بالا به جاي حسادت
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 8
    به سخن دیگر اینکه نمی‌توان و نباید هر نوع برخورد تندی از جانب مأموران پلیس که برای دستگیر مجرم صورت می‌گیرد را مساوی خشونت دانست و از آن انتقاد کرد. جل الخالق: چگونه است كه درغرب و امريكا مساوي خشونته اما اينجا نه؟؟؟؟!!!!
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 1
      نوشته شده که "هر نوع برخوردی خشونت نیست" تیراندازی در مرحله اول خشونته. ولی برخورد سنگین واسه دستگیری مجرم قانونیه.
  • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 7
    وقتی اون مسئول احمق تخم دشمنی در جامعه تروج می کند باید هم به کار نیروهایی که امنیت به وجود می اورند حمله شود برای امنیت جامعه باید با اشوب گران و برهم زننده گان برخورد شود وگرنه امنیتی دیگر وجود ندارد
  • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 7
    من اگه جای فرمانده نیروی انتظامی بودم ی غربالگری اساسی میکردم آخه وضعیت خیلی داغونه،هر کسی هم مخالفه لابد پرش به پر نیرو انتظامی نخورده
    • یه پلیس IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 0
      خوبه جای فرمانده نیرو نیستی. چون ابتدایی ترین اصول پلیسی رو نمی دونی و نمیفهمی که مجرم بعد از عدم توجه به اخطار باید مورد برخورد شدید قرار بگیره تا تسلیم بشه و وقوع جرم هم متوقف بشه.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 0
      حالا فرض من با یه مامور خطاکار مواجه شدم، بیام از فردا هر ماموریو محکوم کنم. این منطقه آخه داری ارائه می کنی؟
  • شور IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 1
    دوباره سرمون رو گرم به یه کلیپ کردن معلوم نیست میخوان چیکار کنن حالا فردا صبح بیدار میشیم میبینیم چند هزار میلیارد بردن میگیم چی شد میگن حواستون نبود داشتین کلیپ میدیدین کار از ریشه خرابه این همه بدبختی دارن مردم اونوقت حالا همه دارن میگن چرا گشت ارشاد کتک میزنه سرمون زیر برف و فقط دنبال موضوعات الکی هستیم و این همه بدبختی رو نمیبینیم.....................
  • هستی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 9
    این بیشعوری که می گه ما دوست داریم زنا رو لخت ببینم و چی برای عرضه دارن حق داری بگی چون دست کم الاغی مثل تو رو به دنیا عرضه کردن
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 8
    با سلام نظرات دوستان رو مطالعه کردم خیلی جالبه به این کته باید توجه کرد . 1-معنی ومفهوم گشت ارشاد چیه آیا ارشاد لسانیه یا با چوب وفلک 2- ضمنا همیشه ما توهم توطئه و برنامه ریزی از قبل داریم مگه فیلم برداری با یه موبایل اونم از داخل کیف برنامه ریزی می خواد .ضمنا بادرستی وغلطی کاری ندارم اما این گونه برخوردهای نیروی انتظامی باعت سلب امنیت روحی و روانی جامعه و عدم اعتماد مردم به نیروی انتظاری میشه اگه با اون ماموری که دختر خبابان انقلاب را از روی کیوسک برق پرت کرد برخورد می شد ،مامور دیگه ای به خودش اجازه نمی داد با دختر مردم حتی با وضعیت نابهنجار این جوری برخورد کنه ،
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 1
      جواب شما: 1- ارشاد مراحل دارد. اول با زبان خوش. اگر نشد با اخطار و اگر نشد با زور. تکلیف کسی که در جواب تذکر آرام فحاشی می کند و دعوا راه می اندازد فقط زور است. 2- آری. اگر فیلمی با این هنرمندی و کیفیت تهیه شود آری. قطعا برنامه ریزی شده است. 3- اتفاقا فلسفه وجودی پلیس نا امن کردن جامعه برای قانون شکنان است. در غیر این صورت قاچاقچی هم خواستار امنیت شغلی است.
  • جنبش سبز 88 IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 15
    مشرق بسوز پماد سوختگی برای ساندیسی ها آماده کردم
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      10 1
      پماد نیازی نیست اینا عادت دارن آب بریزن
  • ایرانی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 3
    آقا فقط نظرات مورد نظر خودت را پخش میکنی
  • مجید IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 10
    در این دوره که دشمنان می خواهند اختلاف بین مسئولین بیاندازند مشرق با این تحلیلها و تفسیرها بنزین بر آتش کارهای دشمن می ریزد لطفا" اختلاف نیندازید
  • پلیس بی مغز IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 2
    پلیس خوب اونه که دزدارو بگیره معتادارو آویزون کنه
    • aab ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 1
      و با مفاسد مبارزه کنه
    • aab ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 1
      و با مفاسد مبارزه کنه
  • پروفسور IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 9
    همش تقسیر روحانی و امثال اینهاست. اینجور دخترارو دور خودش جمع کرد برای تبلیغ
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 17
    پلیس که حامی حکومت شد نه مردم میشه.........
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      13 1
      حداقل خوبه حرف دلت رو زدی و اعتراف کردی این اسلام ستیزی همه بهانه دم تکون دادن برای ترامپ خان هست و صرفا در جهت مبارزه با حکومت
  • DE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 10
    پلیس بیشرف نیست ولی اون نیروی پلیس که به راننده سیلی میزنه یا به دختره حمله میکنه با اون وضعیت ، شما هم فقط کامنت مپافق خودت رو چاپ کن
  • باران IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    27 15
    متاسفم برای اونایی که زود جوگیر شدن از دختره .....حمایت کردن باید اینا رو با خاک انداز جمع کنن .بی شرف هم خودشه اون بزرگترش که هیچ تعصبی روش نداشته
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    5 2
    تحلیل جالبی بود.مخصوصا در باره هتاکی به پلیس.
  • مصطفی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 21
    من کلا برخورد پلیس رو محکوم میکنم چون دارن با این کارا مردم رو به اسلام بدبین میکنن، از طرفی میخوام بدونم نظرتون در مورد دختره چیه؟ اون چی؟ ولی تو رو خدا برید قران و نهجالبلاغه رو بخونین و دین اسلام رو به مردم معرفی کنین
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 3
    ما توجامعه ای زندگی میکنیم که راهی برای ارضای جنسی پسران جز بردگی رذالت بار وجود ندارد !!ودر چنین جامعه ای با متجاوزین دختران ولنگار وبی حیا وبی شرف ,در صف اعدام هستند وروز به روز اعدام میشوند وکسی این موارد رو خشونت نمیدونه!!!!وبرخورد با یه مشت دختر تن لش رو خشونت میدونند...
  • مانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 12
    ای کاش ای پلیس ب جای مبارزه با بدحجابی به مبارزه با گرانفروشی میپرداخت
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    25 11
    اونور او کلاغ مو فرفری این را شیر میکنه اینور یه مشته احمق دارن برای یکه مشته سلیطه خودشون رو جر میدند ..دم پلیس گرم بزن دمار همشون رو دربیارن پرروها رو ..فک رکردید اگه امرکا بود ماساژ تایلندی بهتون میداد! از مماشات جمهوری اسلامی همتون داریسد سوء استفاده میکنید ترسوها یه پخ بهتون بکنن خودتون رو خیس کردین
  • نمو IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 8
    مشرق جان فقط مزخرف بلغور میکنی
  • ع .ج ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 9
    به نظر من باید به نیروهای پلیس اموزش بیشتری در رابطه با کنترل خشم داده بشه و داشتن سعه صدر حالا می توانست حتی اگه بی ادبی هم بشه با بزرگواری پاسخ بده بهر حال او یک دختر خانم جوان بود و کم تجربه و اثر بهتری هم می گذاشت
  • بچه های بالا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    18 5
    این کشف حجاب های هنجار شکنانه و فیلم برداری های مخفی کاملآ عمدی هست برای موج سازی و موج سواری و ایجاد دو قطبی و تنش های داخلی در کشور اصولا از زمان شکست اصلاح طلبان در اقتصاد بیکاری و دلار و برجام روی ایجاد درگیری های غیر اقتصادی با نظام کلید کردن تا یک کنش و واکنش ایجاد یشه برای اینکه حاشیه تبدیل به اصل بشه کلآ جریان غرب گرای داخلی نمی خواهد علیه امریکا در داخل اجماع صورت بگیره این قضیه از زمان روی کار آمدن ترامپ که شعارش براندازی جمهوری اسلامی هست و نه کنار آمدن با اون به صورت پوپولیستی و تابلویی دیده میشه......مطمئن باشید اگر نظام روی این قضیه هم کنار بیاد سریع موضوعات گناهان کبیره مثل مشروب زنا لوط خیانت رو با اقدامات رادیکال عملی در مکان های عمومی تبدیل می کونن به یک خواسته مدنی تا بتونن یک جنگ جدید رو برای عدم اجماع داخلی کلید بزنن
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 3
      وای بر مردمی که مدعیه نام مسلمان و مخصوصا شیعه اند،با شما موافقم،وانشاالله منتظر ظهور منجی هستیم انشاالله،وگرنه اینا روز به روز غالبتر،ومسئولین هم چون اینو میفهمن میان پشت این جمعیت غالب به دفاع از آنها قرار میگیرن تا مبادا قدرت سال ۱۴۰۰ وبعد آن را از دست بدهند
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 2
      وای بر مردمی که مدعیه نام مسلمان و مخصوصا شیعه اند،با شما موافقم،وانشاالله منتظر ظهور منجی هستیم انشاالله،وگرنه اینا روز به روز غالبتر،ومسئولین هم چون اینو میفهمن میان پشت این جمعیت غالب به دفاع از آنها قرار میگیرن تا مبادا قدرت سال ۱۴۰۰ وبعد آن را از دست بدهند
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 12
    از زمان بالا آمدن حقوق شهروندی روسپی ها عملا همه کاره کشور شدن..
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 4
      ولی آخه حقوق شهروندی برای همه شهروندانه،ولی واقعا عملا اینها (روسپیها)غالب شدند،و این درست نیست
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 5
      ولی آخه حقوق شهروندی برای همه شهروندانه،ولی واقعا عملا اینها (روسپیها)غالب شدند،و این درست نیست
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 0
    جالبه!آقایون یک عمل رو توی قانون جرم انگاری میکنن بعد هم به پلیس میگن بی خود برخورد خشن میکنی
  • حمید IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 12
    بی شرف جیره خواران غربی وامریکایی هستند نه پلیس باشراف غیور واز خود گذشته ایران
  • امید IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 12
    از پلیس در برابر هنجار شکنان حمایت میکنیم
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 6
      موافقم
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 6
      موافقم
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 10
    من کلیپ پخش شده را دیدم انگار داشته اند برای پلیس تله میگذاشته اند بعنوان یک شهروند از این خانم بد حجاب بابت اشاعه بدحجابی و بی حجابی شکایت دارم و از اقتدار پلیس تشکر می کنم.
  • مصطفی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    5 6
    پلیس بی شرف نیست .پلیس باعث امنیت جامعه است و افتخار ما بی شرف اون دختره است و امثال اون که دوست دارن لخت تو خیابان ها قدم بزنن و مردها رو به خودشون جلب کنند مرگ بر منافق و بی شرف
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 0
    چقدر توی ایران بی شرف هست....
  • BE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    راشیا تودی فرانسه هم زده جاده خاکی امروز چرا پرس تیوی چیزی نمینویسه/توضیح بدن لطفا برای افکار عمومی/درود بر ایران
  • US ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    چرا اگر راست میگید کامنت من را منتشر نکردید هیچ توهینی هم به کسی نکرده بودم
  • زینب IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 9
    آفرین بر این زن شجاع امیدواریم رئیس این زن پلیس ایشان را تشویق نماید به جای تنبیح؟ غیرت در مردان مرده و لی غیرت در زنان فعلا زنده است
  • ن IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 4
    شهدا رفتند و زنان ما بی حجاب شدن خدا لعنت کند کسانی که هنجار شکنی می کنند
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 1
      هنجارشکنی از مجلس ه دارن تحریک میکنن یادتون رفته مصاحبه ی بانو پروانه سلحشوررااااامیخوان اینجوری به اهدافشون برسن
    • شمس IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 4
      درود بر شرفت وطن پرست با غیرت
    • شمس IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 2
      اخر اون کسی به ناجا توهین می کنه هنوز از کوچه تاریک رد نشده ببینه امنیت یعنی چه نظامیانی سلحشور که شهید میشند کس و کار ندارند کمی به خود بیایند به جای این حرفها به اضافه کردن شندر غاز حقوق ای عزیزان باشند که هرروز یک عزیز شهید میشود
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    5 5
    اقایان عارف ووزیرمحترم کشور داریه ژن خوب هستند.حتمامجرم هم از ژن خوبهاباشه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 9
    من خودم سربازم پلیس وظیفه اش اینه که قانون اجرا کنه. اون قانون اگه بده به پلیس ربطی نداره . مردم هم باید از پلیس اطاعت کنن اگه نکنن سنگ رو سنگ بند نمیشه
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 1
      برده داری هم قانون بود.
  • صمد آقای حقه‌باز BE ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 5
    هیچکی نمیتونه مثل ما فیلم بگیره
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 0
    واقعا این نابغه هاکجابودن!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 3
    جنگ روانی قشنگی بود که به نفع روحانی است/
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 8
    من تشکر میکنم از پلیس که با اینچور ادم ها برخورد میکنه
  • سرباز به 14:49 IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    نکنه ادعا داری هیچکی غیر خودت نمیفهمه
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 0
    بیشرف کسانحمایت از قانون و مجریان آن از مجی هستند که بهجای رمین حمایت می کنند
  • میلاد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 5
    آخه این چه کاریه ملت آزاری مگه با زور کار درست میشه؟ 
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 2
      بله. با زور مردم کمربند ایمنی بستند و آمار تصادفات منجر به مرگ کم شد.
  • سعید NL ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 3
    انشاالله که وزیر محترم کشور برخورد قاطعانه ای با مسئولین متخلف نیروی انتظامی خواهد داشت تا درسی باشد که دیگر اینگونه موارد تکرار نشود
  • احمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 4
    به نظر می رسه این دختر خانم دنبال پناهندگی ورفتن اونور آبه ،به همین دلیل این درگیری رو ایجادکرد که بدون هیچ درد سر وهزینه ای بتونه ویزاش رو بگیره وبره ،پس پلیس باید مراقب سوء استفاده این افراد فرصت طلب باشه!
  • شناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    12 4
    ادم حالش بد میشه متن مشرق میخونه، مشکل امثال شما و تفکرات کثیف شماست که تیشه به ریشه مملکت زده
  • صادق IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 3
    .....دیگه وقتشه این قانون عقب افتاده امر به کتک و نهی از پفک برچیده شود....
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 5
    آشغالای عوضی اگه غیرت دارین فحشهای اون بی ادب رو هم بگین میدونین چرا فقط فحشهای اون رومیگین؟..... مشرق بی شرف حداقل یکبار نظرات برحق منو منتشرکن نه فقط نظرات طرفدارای خر نفهمت رو
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      0 2
      مشرق سر وته این نوشته فحش چاواداری است ارزش انتشار ندارد
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      0 1
      منم معتقدم باید صبورانه تر برخورد میشد چون قصد بنده خدا عصبانی کردن پلیس بود که موفق شد چیزی درباره ی جنگ روانی شنیدی؟ این همونه
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 0
      نکته ای که باید توجه کرد اینه که معمولا پلیس تو این موارد صرفا جهت ارائه ی امار به دخترایی که هیچ مشکلی ندارن و خیلی خانومن گیر میده و شاید از ترس ایجاد درگیری با موارد واقعی جرم برخورد نمی کنه حالا این جزو کدوم دسته است حداقل من نمی دونم
    • همایون IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      0 1
      عجب آدم بی تربیتی هستی !؟
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 14
    علت برخورد زن پلیس فحاشی و قلدری دختر هرزه نبود ، برای این بود که بیکباره یک روسپی ولگرد رو روبروش دید و خونش بجوش اومد . دم پلیس گرم . با این کثافتها باید بسیار تند هم برخورد بشه نه اینطور با تساهل که شیرک بشن .
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 5
    پلیس باید مقتدرتر از این باشد که یک دختر به آن ها زور بگوید. هر جا پلیس مقصر است باید محاکمه شود بحثی نیست. ولی پلیس باید آنقدر قوی باشد که کسی جرأت نکند از دستورش سرپیچی کند. اگر حقی دارد از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      0 1
      کسی که هارتوپورت میکنه از ی چیزی میترسه
  • علی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 4
    سردار حرف شما درست ما قبول داریم پلیس حافظ جان ومال مردم هستند اما در خصوص سایر مشکلات مردم هم دولت به همین شدت عمل میکند مثلا در خصوص اختلاس واقتصاد واشتغال و معیشت مردم هم همینقدر دقدقه دارد اگر زهر هستی پس باید پادزهر هم باشی
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 2
      اون به پلیس مربوطه ؟ مشکل موتور ابلاغ اقایونه که ریب میزنه یه بار کار می کنه دوبار نمی کنه
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 5
    گفتم عصای موسی شد سیم تلگراف و موج موبایل، گفتم دم عیسی شد پنی شیرین و آنتی بیوتیک و واکسن، اونوقت شیعه آزادی خواه نگران دیده شدن چهار تار موی هموطنشه، به اصل حجاب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مراجعه شود
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 1
      بله کلا نه خدایی در کار است و نه پیغمبری. حرف دلتان را بزنید. مشکل شما با اصل اسلام است و اتفاقا مشکل شما هم همین چند تار مو. حتما دلیلی دارد که سر قوز افتاده اید حتما حکم دین و قانون جمهوری اسلامی را بشکنید.
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 11
    درود بر پرسنل نیرو انتظامی.قدیم سرباز
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    اینجا معلوم نیست کی به کیه . من به یه نفر که به پلیس بد میگفت حرف زدم 15:51 که از پلیس دفاع میکنه به من فهش میده
  • وطن پرست NL ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 3
    با سلام وادب خدمت هموطنان گرامی یک اتفاق کوچک باعث شده که همه با هم دعوا کنند به هم توهین آیا آن چیزی نیست که بعضیها به دنبال آن میگردنند وچرا ما باید اینگونه رفتار کنیم به نظر بنده پلیس به هیچ وجه حق توهیین و برخورد سخت و خشن را ندارد مگر در مواقع خواص که با دزدان قاچاقچیها کسانی که مزاحم نا موس و امنیت مردم می شوند .ووظیفهذنیروی انتظامی برقراری آرامش امنیت در جامعه می باشد واینگونه برخوردها در شان ماموران نیست که وجه خود را در بین مردم خدشه دار کند ابه نظر بنده دیگر نمی شود با زور باتون کسی را اجبار کرد که چگونه باید رفتار کند که اینگونه برخوردها بازده معکوسی دارد واینگونه اقدامات به ضرر دولت و نظام است مگر در کشورهای اروپایی و آمریکایی و غیره نظر خود را بازور وقدرت تحمیل میکنند در این کشورها مردم خود تصمیم میگیرند که با چه پوششی در خیابانها تردد کنند با زور و قدرت نمی توان کسی را به یهشت برد یا به جهنم وارد کرد
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      0 1
      کشور های اروپائی از اشغال رژیم هیتلری به رژیم امریکای آمپریالیست منتقل شده اند بدون اجازه فسادآمریکائی حق آب خوردن ندارند
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 2
    احمقا دارن بااین کارا سرتونو شیره میمالن .اگر پلیس خیلی به قانون پایبنده چرا زورش فقط به مردم عادی میرسه .تو کشوری که آزادی نباشه این کارا بعید نیست با قانون های هزار سال پیش . اول برین خودتونو درست کنین بعد بیاین نظر بدین تحمیل ذهنیت عقب افتاده شده با غیرتی
  • حسین IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 4
    چرا دروغ میگی؟کجا کشف حجاب بود؟.اونا فقط بد حجاب بودن.در عوض اینکه به فکر معیشت مردم باشن گیر دادن به 2تا تار مو.انگار فقط خودشون دین میفهمن.از اسلام فقط همینو فهمیدیم.میدونم تایید نمیکنی
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 5
      هرچیز به جای خویش نیکوست
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 1
    ایرانی و غیر ایرانی نداره ، پلیس و غیر پلیس نداره ، اکثر مردم دنیا بی شرفن
  • مسعود IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 2
    درود ما به پلیس های با شرف و مومن خصوصا بانوان پلیس. ولی اصل قضیه این هست که بانوان ایرانی 40 سال است که با حجاب اجباری مخالفت خود را به طرق مختلف ابراز داشته. و حرف کسی را برای اخرت خود نمی پذیرند.برای احترام به این عده کثیرو خانواده انها باید در قانون تجدید نظر شود واز دوران قرن ها پیش جور دیگری باید دید.افکار مردان باید عوض شود .ولی حیف که نرود میخ اهنین در سنگ جهالت.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 7
    بی حجابی جرم هست یا نه ؟؟ توهین به پلیس جرم هست یا نه ؟؟
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 1
    پلیس مقصره حق برخورد نداشت اگه اونجا بودم از دختره حمایت میکردم
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 1
    به همه چی مردم کار دارید
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    هم قاتلو هم دزدم هم فاسدو عیاشم هم قاطی و جو گیرم هم بزدل کلاشم هم خار به چشمان یک عده قرمساقم هم عاشق و روشنفکر هم سطحی و فحاشم من جمع نقیضینم البته که شاهینم من جمع نقیضینم البته که شاهینم
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    هم ضد زنو لمپن هم کول و فمنیستم هم در پی سرمایه هم شر و آنارشیستم هم در پی تحریک اذاعانه عمومی ام هم دشمن مردم هم عادی و پوپولیستم من جمع نقیضینم البته که شاهینم من جمع نقیضینم البته که شاهینم
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 0
    با عینک گاندی و در فرمت پوتینم من جمع نقیضینم البته که شاهینم
  • DE ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 4
    این آقا هم قانونگذاره و هم قاضیه و هم مفسر قانونه و هم اجرا کننده قانون! دیگه چی می خواهید؟ یکی نیست به این بابا بگه آخه در کدوم کشور با ون می رن تو خیابونا دخترها و زنهای مردم رو دستگیر و با خودشون می برن. کجا می برن؟ سرنوشت این دخترا چی می شه؟ ضمنا به این مرزبان گرامی باهاس گفت میلیاروها تومن از جیب ملت واسه ساخت پادگان و مجتمع های مرزبانی هزینه شده، این سه میلیون افغان که تو ایران هستند از کدوم مرزها وارد کشور شده اند؟ لابد جن و پری اونارو آورده تو این کشور و از مرزهای مملکت نیومده اند!
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 2
    پلیس حقدارد باقانون شکنان برخوردکنه .بخصوص این قضیه که سناریو ازپیش تعیین شده بوده
  • رضا پیشرو IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 0
    شما کافیه پات به کلانتری برسه انواع اقسام کتک هارو نوش جان کنی از دست خالی گرفته تا باتوم شلنگ کمربند فحش تحقیر که دیگه نقل نباته.اکثر جوون ها میدون تو شهر شون کجا مواد یا مشروب میفروشن یعنی نیروی انتظامی نمیدونه یا میدونه نمیخاد برخوردی بکنه ؟
  • قدرت IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 0
    آونای که تو این سایت هی میگن اصلاح طلبان مقصر همه گرفتاری ها هستن بهشون بگم تو 10 20 سال پیش گیر کردین ملت از اصلاح طلبان ناامید شدن تکلیف اصول گرا ها هم مشصخه خیلی وقته از مردم فاصله گرفتند
  • علی شیرامی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 1
    در هیچ کشوری با پلیس این برخورد نمی کنند رییس جمهوری که بدون سلاح جلوی قانون شکنان می فرستد تاتوسط آنها با اتوبوس زیر گرفته شوند در پارک توسط قانون شکن دیگر که فقط مورد تذکر واقع می شود بی شرف خطاب می شود فردا روزی اگر همین حامیان قانون شکن مورد ازارو اذیت اراذل قرار گرفتند وپلیس از ترس همین بحثها کاری نکند دیگر شکایتی نباید داشت ولی می دانم آن روز همینها جارو جنجال می کند ولی پلیس باید با اقتدار جلوی هر قانون شکنی هر لباسی بایستد حتی این یقه سفید ها
  • شمس IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 2
    اقایان مسئول تا مشکل برات پیش امده سریع با مامورین محترم ناجا تماس می گیرید خیلی حقوق قشنگی می دید که به خودتون اجازه میدید توهین به ناجا میکنید کاش پسرت در مرزبانی شرقی و غربی کشور خدمت می کرد تا داخل اسایشگاه نه داخل برجک مرزی تا صبح خوابت نبره با این حمله ها به ناجا انها را از اهداف مقدس ایران اسلامی دور نکنید اگر ناجا اختیار می داشت این وحشی گری و اغتشاشات پیش نمی امد
  • ایرانی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 2
    دشمنان ابله خوک صفت از هر طرقی سعی میکنه به نیروی های با بصیرت جان برکف انقلابی ایران عزیز زهرشون بریزن ...چون حافظان ارزشهای انقلاب مانع از زندگانی پست حیوانی عده ای معدود....خدا وند نابودتون کنه که انقدر غافلید.....پلیس عزیز صبور ایرانی باید با قاطعیت وظیفش انجام بده...وگوشش بدهکاریاوه گوییهای غافل دنیا پرست غرب زده نباشه..افرین بر شما غیور مردان زنان بابصیرت
  • همایون IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    4 5
    کاملاً مشخصه افرادی که منفی می دهند سازماندهی شدند !
    • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      3 1
      برو به شبکه های مجازی و ببین اینا همه عکس دارن و خود مردمند فقط اونایی که موافق هستن معلوم نیست کیان
  • شمس IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 6
    در پایان هر کسی قصد فتنه گری و دلالی را دارد پست و نابود میشود درود خدا بر سردار قالیباف سلام خدا بر سردار اشتری باغیرت
  • دانشجو IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 4
    سلام بر نیروی انتظامی و گشت ارشاد ...نباید فضای جامعه میدان تاخت و تاز تعدادی معدود و محدود حریم شکن شود. هرکس در حریم خصوصی اش هر کار می تواند انجام دهد اما حریم عمومی مثل پارکها و خیابانها و معابر عمومی حریم عمومی مردم و میدان عمومی حریم مردم است . نباید حریم شکنان با شکستن حریم خصوصی طبع دل و میل خود وارد حریم عمومی مردم شوند بالتبع پلیس مخدوم حفاظت و حراست از حریم عمومی مردم است وگرنه مردم خود شجاعانه و متهورانه وارد عمل می شوند و میوه های گندیده و له شده را از کف خیابانها و پارکها جمع خواهند کرد . خوشبختانه در قوانین ما اعم از کیفری و حقوقی به اندازه کافی مواد قانونی در خصوص احترام و رعایت و نزاکت به اخلاق عمومی و حجب و حیا داریم نباید از اخم و تخم و چهره های عبوس هنجارشکنان و حامیانشان ترسید ... هم ماموران گشت ارشاد و هم قضات شجاعانه عمل کنند قضا نباید عدالت را فدای مصلحت و حیثیت کنند مطمین باشید ترس از مجازات بهترین تنبیه و تنبه است. باور کنید عقبه کفر متزلزل و لرزان و عنکبوتی است ...نباید عرصه بر نیروهای پاک گشت ارشاد تنگ شود چرا که تعدادی آلوده دختر فضای یک صندوق سیب را نیز آلوده می کنند باید جمع شوند وگرنه هم در پیشگاه عدل الهی و هم در پیشگاه وجدان خود و در چهره مردم شرمنده خواهند شد ...شجاعانه اقدام کنید هزینه های بعدی کم خواهد شد ....اگر به نحوه عمکرد امام علی ع در تعامل با مکشوفان حجاب و حیثیت عمل کنیم همه چیز حل خواهد شد ...آنها که از رفتار هنجار شکنان حمایت می کنن اعم از حمایت لفظی و یا قلمی و قدمی و یا رایزنی های بی خود بدانند که پا روی خون شهدا می گذارند ...و هزینه های مترتب و تالی فسادهای که از این حمایت ها اصدار می بابد بر ذمه آنهاست که با سکون و سکوت و رکود خود وسمه بر ابروان کور می کشند ....کارشناس ارشد حقوق خصوصی تهران و قبولی دکتری حقوق خصوصی تهران
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    2 4
    این حرف حق زده..شرافت نزد مامورین زن هست وبس...خخخ... یه خواهر پلیس باشرف...
  • دوستار نظام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 4
    خیلی پرو پرو بی حجاب میان تو خیابون بعد چه انتظاری دارن اینجا اروپاست که تمام بازیگرها هم حمایت کردن چون خودشونم بی حجابن
  • داش صابر کرمانشاهی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    6 13
    به نام خدا و با سلام کاش دوستانی که سنگ دختران بی حجاب یا بدحجاب رو به سینه می زنند کمی فکر کنند که دختر با قیافه بزک کرده و آنچنانی که آمده پارک هدفش از ارایش وحضور در پارک چیه باورکنید توی خارج هم چنین ارایش هایی نمی کنند بعدش اینکه این سناریو را قبلا رویش کارکردن وکاش دوربین طرف نشان می داد که اون دختر عفریته چطور چنگش رو به سمت صورت پلیس برد و زخمی اش کرد به مولا اگرمن اونجا بودم و این صحنه رو میدیدم شاید اون عفریته و دوستانشون رو با موی سرش رو زمین میکشیدم تا اینطور ارزش خون شهدا رو پایمال نکنه.درودخدا بر نیروی انتظامی و کادر دلسوز و متعهدش
  • داش صابر کرمانشاهی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    7 34
    بنام خدا فقط یک کلام میگم و بس اول اینکه اون دخترها یا زنها صاحب ندارند که با اون وضع امدن تو پارک تا پسران مردم را به فساد بکشند دوم اینکه دست پلیس درد نکنه که با افراد هنجارشکن و بی عفت برخورد میکنه و حافظ ارزشهاست یاعلی ع
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      4 4
      همه حرف این زنان این است آزاد هستیم و صاحب نداریم و ناموس کسی هم نیسیم و بدن ما مال خودمان است! پس می توانیم حراجش کنیم به شما هم ربطی ندارد! وقتی انسان بنده بودن خود را انکار کرد و نگپذیرفت که مملوک خدا است نتیجه می شود همین.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    2 2
    عارف که خودش را ژن برتر می داند باید هم نظر بدهد . پس چی
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 1
    تکلیف این اصلاح طلب ها هم که معلوم است . جهانگیری هم یکی از آنهاست
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 7
    آن بی فکر که می گوید دین و انقلاب را کنار بگذارید را هم باید فرستاد غرب تا انجا خوش بگذراند لایق ایران نیست
    • آزاده US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      6 0
      والله بسیاری مسئولین نظام یا بچه‌هایشان غرب است یا یه پای خودشان بسیاری از نخبگان مملکت زندگی در غرب را به ایران ترجیح داده اند فکر میکنم این‌هایی که می‌گویید لایق غرب هستند و نه ایران خودشان هم ترجیح میدهند در غرب باشند اما پسرها به خاطر سربازی و دخترها به خاطر این که اجازه خودشان دست خودشان نیست نمی‌توانند به این "غرب" فاسد و پر از بدبختی برسند...
  • مجتبی IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 0
    مرگ برداعش وطنی
  • رضا IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    12 2
    آبروم میره مشرق! تو رو خدا خودت نگاهی به نظراتی که منعکس کردی بنداز چقدر سطحی،چقدر ابتدایی،چقدر کم اثر چقدر راحت بین این نظرات که دیدم حق و حقوق یه انسان پایمال میشه تمام اونهایی که نظر مثبت به رفتار خشن و زشت پلیس داشتن همه شون تو نوشته هاشون میشد خشم و حقارت و عقده ایی بودن شان را دید آخر مگر اون دختر چه آزاری رسونده بود،جز اینکه بخواد با خواسته اش خیلی مصالحه آمیز توجه بشه حال اشتباه میکند،خواسته اش قانونی نیست اینچنین نباید رفتار کند وقتی دراین کشور خیلی از ناهنجاری های دیگر که آرامش و آسایش مردم رو گرفته وجود داره و پلیس هم بیشتر مواقع به مخل آسایش ملت با رافت اسلامی برخورد میکنه و اینجا با وحشیگری
  • حسن IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    2 2
    علت این حرفها ی دولت مردان ضعیف بودن عملکرد آنها ست تاریخ عملکرد آنها را خواهد نوشت
  • ناصر IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    3 4
    متاسفانه اصلاح طلبان فاتحه مملکت رو خوندن . امیدوارم یک روزی فاتحه حودشون خونده بشه .
  • حیدری IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    2 8
    بنام خدا من پلیس نیستم تا تصور شود که از پلیس جانبداری کرده ام به جرأت می گویم دولت اصلاح طلبان بی بند باری را در کشو رواج دادند اگر کشور در اختیار تفکّر اصلاح طلبی رها می شد ، دو دستی ن را تقدیم آمریکا می نمودند یکی از ده ها نمونۀ بارز آن دستور اجرای سند 20 ، 30 توسط دولت فعلی بود. گشت فداکارارشاد به وظیفۀ دینی و قانونی خود عمل کرده ومی کند ، پلیس خویشتنداری خودرا در فتنۀ دراویش نشان داد
  • آزاده US ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    8 2
    دوست عزیزی که میگی "همه جای دنیا" همین برخورد رو با مجرمین می‌کنن ظاهرا فراموش کردید که تقریبا "همه جای دنیا" حجاب آزاد است و دولت وظیفه تعیین و تکلیف کردن نوع پوشش سر خانم‌هایشان را ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس