سردار سلامی

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران،‌ اظهار داشت: امروز روز میلاد ایثار، شهادت، آزادگی، ظهور و تجلی نور الهی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی امام حسین (ع) مظهر همه فضائل و تجلی همه زیبایی‌های عالم است.

سلامی گفت: درس‌ها، عبرت‌ها، حجت‌ها و آموزه‌های بزرگی را انقلاب حسینی فراروی بشریت قرار داد. نهضت حسینی به همه ما آموخت تنها راه نجات و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد. پیکار با ستمگران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، کوچکی و قلت یک سپاه هیچ دلیلی برای ترک میدان جهاد نیست. اگر فرزندان‌مان قطعه قطعه شوند و خانواده‌هایمان به اسارت بروند دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد.

مشروح خطبه های امروز نماز جمعه تهران

برخی «نه گفتن» به بیگانه را نابودی می‌دانند/ هشدار نسبت به نفوذی‌ها در پوشش دوست و مشاور ارشد یک مسئول

وی ادامه داد:‌ امام حسین (ع) از پدرش امیرالمؤمنین (ع) آموخته بود که اگر قومی میدان جهاد را ترک کند ذلیل خواهد شد. او به ما آموخت که باید در مقابل ظلم ایستاد و با عزت زندگی کرد. تنها مفاهیمی که زندگی مسلمانان را تصویر و توصیف می‌کند،‌ عزت، شرافت، کرامت، آزادگی و استقلال است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این آموزه‌های دلنشین الهام‌های بزرگی است که پس از 1400 سال امام بزرگ انقلاب اسلامی بر اساس آن عناصر و مفاهیم زیبای عاشورا و بر اساس آن جاودانگی‌ها،‌ رشادت‌ها و شجاعت‌ها سرشت وجود یک نهاد نیرومند به نام سپاه را با آن  شکل داد.

سلامی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در عاشورای 61 هجری شکل گرفت به همین دلیل است که می‌بینیم مردان این سپاه هم از روزی که لباس مقدس سبز جهاد را به تن کرده‌اند یک لحظه میدان جهاد را ترک نکرده‌اند، از خطرات نترسیده‌اند و مانند کوهی از آرامش در قلب امواج طوفانی حوادث ایستادند و سپر بلای امت اسلام شدند و هرگز شکوه امپراتوری‌ها آنها را از میدان جهاد باز نداشت.

وی ادامه داد: می‌دانید دشمنان رهبری عظیم‌الشأن این انقلاب که هدایت‌گر امت در همه این بحران‌های سخت بوده است، مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. آنها عملیات روانی خود را علیه سپاه سنگین کرده‌اند. ما از دشمنان گله‌ای نداریم اما گاه می‌بینیم برخی از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمنان می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، اما ما یاد گرفتیم وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ و از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

دریادار فدوی:

اگر دشمنان حماقتی در منطقه کنند توان واقعی سپاه پاسداران را خواهند دید/ ما در صورت تحریم معطل نمی‌مانیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز می‌بینید وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند کالای ایرانی را مصرف کنید مفهوم آن این است که ما به درجه‌ای از علم، صنعت،‌ تکنولوژی، فناوری و تولید رسیده‌ایم که دیگر می‌توانیم همه نیازهایمان را از داخل تأمین کنیم. در و اقع این ما هستیم که دشمنان‌مان را تحریم می‌کنیم. این یعنی شکوفایی اقتصادی ما.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌خواستند ما را از نفوذ در مناطق مورد نظر محروم کنند ما توانسته‌ایم سرزمین‌های زیادی را از سیطره دشمنان خارج کنیم، امروز جهان اسلام میدان جنگ علیه مستکبران است اما آنها نتوانسته‌اند هیچ کاری از پیش ببرند. به آنان چند توصیه داریم، اولاً دقت کنید به آمریکا، انگلیس، رژیم سعودی می‌گوییم که ملت ایران هیچ تغییری نکرده است همان انقلابیون سربلند، با شور و شعور و شوق با اوج وفاداری از نظام‌شان دفاع می‌کنند. به شما خطکش می‌دهیم به 22 بهمن نگاه کنید و آن را مقایسه کنید ببینید چه  چیزی در میان عظمت این ملت جزء فداکاری و شور و شعور می‌بینید.

سلامی تصریح کرد: فکر نکنید نظام ما ضعیف شده است ما امروز از هر زمانی در بُعد دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نفوذ منطقه‌ای و تسلط بر سیاست‌های شما قوی‌تر هستیم، سر جایتان بنشینید. فکر نکنید که مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی است بر جدایی مردم از نظام. ما در بخش‌هایی مشکلات داریم اما بزرگ‌تر از مشکلات‌مان هستیم و آنها را حل می‌کنیم، اما هرگز مشکلات ما از مشکلات شما دشمنان خدا کمتر نیست.

وی اظهار داشت: شما آمریکایی‌ها با 40 میلیون زیر خط فقر چه می‌کنید؟ می‌دانید همه آنها کارت‌های تغذیه ملی دارند و شب‌ها در خیابان‌ها می‌خوابند به آنها برسید. به انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها می‌گوییم به مشکلات اقتصادی مردم خود توجه کنید. به سعودی که 35 درصد جمعیت آن زیر خط فقر زندگی می‌کنند نیز می‌گوییم به مشکلات خود توجه کنید. مردم ماهم بهتر است مردم شما زندگی می‌کنند، هم شیک‌تر می‌پوشند هم بهتر می‌نوشند هم بهتر مسافرت می‌کنند و هم صبورتر، شکیباتر، شریف‌تر و با شرافت کامل زندگی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این را هم بدانید اگر فکر کنید تحت هر شرایطی ایران متعهد به تعهدات خود است اگر شما از تعهدات خودتان دست بردارید، این هم یک ادراک اشتباه است. ما نه دست از دفاع از مظلومان و مستضعفان برمی‌داریم و نه قدرت دفاعی‌مان را کاهش می‌دهیم در حالی که شما ما را تهدید می‌کنید، آیا عاقلانه است در حالی که شما ما را تهدید می‌کنید ما خود را خلع سلاح کنیم. نه؛ این ممکن نیست. این آرزو را به گور خواهید برد.

سلامی خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: خطاب به صهیونیست‌ها می‌گویم، ما شما را خوب می‌شناسیم، شما بسیار آسیب‌پذیر هستید، شما نه عمق و نه عقبه دارید، شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید، هر نقطه‌ای از سرزمین تحت اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب است، این پدیده جدید است. شما راهی برای فرار ندارید و در دهان اژدها زندگی می‌کنید. گوش کنید! هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک‌ترین هدف، موجودیت شماست. کوچک‌تر از آن هدفی نیست. شما نمی‌توانید دومینوی اشغال سرزمین را وقتی که سربازان و شهروندانتان فرار می‌کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و زود از کار می‌افتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در اینباره خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بسیار مقاوم‌تر از گذشته است، فکر نکنید جنگ‌های جدید مثل جنگ سال 2008، 33 روزه و 51 روزه است، این تصور باطلی است. دیده‌اید که جبهه مقاومت وقتی با تکفیری‌ها می‌جنگد چگونه آنها را جارو می‌کند و چگونه علف‌های هرز را از سر راه برمی‌دارد. شما هرگز قوی‌تر از آنها نیستید. شرارت‌هایتان زیاد شده است.

وی خطاب به صهیونیست‌ها ادامه داد: گوش کنید هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک‌ترین هدف موجودیت شماست. کوچک‌تر از آن هدفی نیست. شما نمی‌توانید دومینوی اشغال سرزمین را وقتی که سربازان و شهروندانتان فرار می‌کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و زود از کار می‌افتند.

سلامی تصریح کرد:‌ به آمریکا،‌انگلیس و فرانسه دل نبندید، آنها وقتی می‌رسند که شما نیستید مثل رسیدن یک آمبولانس برای یک فردی که مُرده است و فقط می‌تواند او را تا قبرستان مشایعت کند. پس مراقب رفتارتان باشید. محاسبات خطرناک نکنید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در پای آرمان‌های مردم ایستاده‌ایم اگر قطعه قطعه شویم، بر پیمان‌مان برای عزت شما و کرامت و شرافت‌تان برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 81
  • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    زنده باد سپاه عزیز و انقلابی مرده باد ملامت کننده سپاه!
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا سردار.یاشا
    • SE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      مرگ بر همه ی مخالفین سپاه
    • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      امروز جمهوری اسلامی به برکت سپاه پاسداران انقلاب یک ابرقدرت جهانی است زنده باد اسلام زنده باد انقلاب اسلامی
    • قریشی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      زنده باد سپاه
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      76 44
      اسراییل می خواهد همه کشورهای خاورمیانه را تجزیه کنه از جمله سوریه و عراق و ایران و ترکیه و مصر و لیبی و پاکستان .اسراییل توسط انگلیس خبیث بوجود امد برای نابود کردن مردم خاورمیانه . باید اسراییل را نابود کرد . مرگ بر اسراییل کودک کش
    • رضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      خدا سایه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، سرداران سلحشور، امیران دلاور و سربازان جان برکف امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را مستدام بداره ان شاءالله. دشمنان ولایت همانند اربابشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      5 24
      اشتباه منفی دادم
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      26 23
      سپاه قوی تر از تمام امریکا و اسرائیل و ناتو هست...درود بر دلاوران ترمیناتورسپاه
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 7
      دل من و حسن برای موشک های هسته ای اسرائیل تنگ شده
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    ابهت پوشالی صهیونیست ها را شست سردار درود برسپاه مرگ براسرائیل
    • هادی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      اجیرشده های اسرائیل منفی میدهند..
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      82 53
      مرگ بر اسراییل و نوکران اسراییل . مرگ بر موش های کثیف صهیونیست
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      22 14
      از الان تصور كنيد موشهاي آبكشيده صهيونيست كه با قايقهاي نجات به سمت سواحل اروپا مي روند البته اگر به اونجا برسند.
  • وطن پرست BE ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    آفرین سردار -- لپ کلام رو گفتی
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      49 8
      لب
  • عباس ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    الله اکبر ای والله سردار دمت گرم
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    یعنی 7 میلیون یهودی را می خواهید بریزید توی دریا؟!!!!!!
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      نگران نباش دریا اونقدر وسعت داره که به اون صهیونیست های مفلوک اگه داعشی های وطنی امریکا پرست مزدور هم ضمیمه بشن جا کم نیاد.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      65 40
      نگران نباش دریا اونقدر وسعت داره که به اون صهیونیست های مفلوک اگه داعشی های وطنی امریکا پرست مزدور هم ضمیمه بشن جا کم نیاد.
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      هفت میلیون صهیونیست جناب البته ما نمیریزیم خودشون با شلوار خیس کرده میپرن تو دریا...
    • ج IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      احتیاج به ریختن نیست خودشون میرن.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      74 39
      هرکس تسلیم شد باآنهابهترین رفتارهاخواهدشد این وعده الهی است سردارفقط به آنهااتمام حجت کرده است . نادانی دردبزرگیست .این پیش بینی علاوه حتی درکتب یهودآمده است . اگرعاقلی بفهم
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      65 47
      خودشون از ترس میریزند ...
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      36 27
      وقتی دشمنی انبوه به جنگت اومدند و تو ناچاری باهاشون بجنگی و چاره ای جز کشتن نیست چه باید کرد ؟
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      54 37
      اینها یه خورده که ببینند اوضاع پسه فلنگو می بندند و ...
    • روزبه IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      50 13
      صهیونیست با یهودی فرق داره.
    • امید IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      48 32
      چند میلیون غاصب
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      20 6
      تو میدونی اونها با میلیونها فلسطینی و میلیونها سوری چه کردند؟آیا اونها رو به دریا نریختند؟ اینها جدای از شرارتهای دیگه اونهاست
    • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      12 4
      مي تونن از قايقهاي بادي استفاده كنندتصور كنيد قايقها حامل پناهجويان صهيونيست ميتونند تا زماني كه كار به اونجا نرسيده خودشونو نجات بدن
    • مانی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      10 4
      کدوم 7 میلیون یهودی ؟؟؟!!! قوم 72 ملت صهیون !!!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      1 1
      این سخنان جمال عبدالناصر بود. وقتی که ما سرزمین های فلسطینی را آزاد کردیم آن وقت این افراد به کشوری که از آن آمده اند بازخواهند گشت. جهت اطلاع تان عرض می کنم همه اینها کودک کشان دو پاسپورته هستند.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    عجب صلابتی با دشمن بایستی که مقتدرانه حرف زد . سخن از موضع ضعف یعنی پررو شده دشمن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 42
      اینهایی که منفی میدن خدا وکیلی چجور جونورایی اند
  • علي تركماني كوهستكي IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    زنده باشي سردار به اميد نابودي اسرائيل
  • رضا موید RU ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    زنده باشید سردارهای رشید سپاه اسلام . کاش دولت مردانمان صلابت رااز شما یلان دهر بیاموزند
  • ع IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    44 17
    خیلی اعتماد به نفس دارد اما دشمن را نباید دست کم گرفت.
    • مهربان IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 24
      برادر عزیز سپاه اعتماد به خدا دارد نه اعتماد به نفس! وقتی شخصی به خدا اعتماد داشت دیگر هیچ نفسی نمیتوانند در برابر او نفس بکشد زیرا خدا با اوست
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    69 76
    ملامت کننده سپاه عقبه ای شرورانه دارند آری شدت نفرت به مجاهدین میخندند درحالیکه همین جان برکفان عامل امنیت شماهستند عزتتان کجارفت یعنی امام اشتباه کرد رهبری چنین مومن وبسیارعابدبه این ملت هدیه کرد . وقت آن است هرضرری به این ملت زدید راجبران کنید یابروید . ازصبر اهل شهادت وملت بزرگ بترسید که شما ملامتگرانی بی ارزش هستید . کافی است جواب دهید چه کسانی فقط صدام راازرسیدن به تهران ناکام کرد بقیه پیروزیها پیشکش . مااسراییل وآمریکارازیرپامیگذاریم اماسعی درتفرقه بین ارتش وسپاه فقط کاری خائنانه است . بزودی باامام شهداروبرومیشوی وآنزمان چاره دیگری جزعذاب ندارید .
    • تقی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      13 16
      گل گفتی
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    51 42
    درود بر شجاعت
  • US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    61 31
    یه تشَر حسابی هم باید سردار به آل سعود نفهم بیان تا بشینن سر جاشون
  • US ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    46 29
    درود بر سردار سلامی، محبوب قلب بسیجیان دلاور و یادگار دوران دفاع مقدس و شهیدان خونین بال .خداوند یاور و پشتیبانت باد
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    53 35
    بدبخت اونا توفکر سوزاندن ۷۰میلیون ایرانی اند تو میگی ۷ میلیون موشو نمیشه تو دریا ریخت
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    46 34
    خدا از دهنت بشنوه
  • دزفول IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    55 45
    سخنرانی مقتدرانه ای بود.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    52 34
    بمب اتم بر هم زننده معادلات است برای آن هم فکری کرده اید
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      82 43
      مالی نیست مابیخ گوششان هستیم بدردشان نمیخورد عمق آنهادرجنوب ۶ کیلومتر ه یعنی ازاینجا تاسرکوچه !
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      14 6
      بمب اتم دیگه گزینه اخر انهاست قطعا ایران هم گزینه اخر خیلی زیاد خواهد داشت..... اینم بگم شاید بمب اتم نداشته باشیم ولی اگه بهمون بزنن نباید توقع داشته باشند بمب شیمیایی که ساختنش کاری نداره ده تا بهشون نزنیم پس دست ما برای گزینه اخر بسته نیست و قطعا صهیونیست ها برنده قائله نخواهند بود.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    81 41
    یکی صهیونیست هارو عوض کنه!!!!!!! خیس کردند یحتمل
  • DE ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    65 59
    کوبنده و سنگین حلقه را تنگتر خواهیم کرد به امید خدا بعدش نوبت جبهه جنوب سوریه و غرب رود اردن هست
  • US ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    48 44
    واکنش خوبی نسبت ب حمله اسراییل نبود
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    48 31
    احسنت و ماشاا... سردار. مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    66 49
    عاااااااالی ،،،رهبرم همه روزها از آن تو‌ و یاران توست....عزت و‌شکوتتان مستدام انشاالله
  • منصور IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    37 38
    سردار دست مریزادواقعا ادم احساس غرور می کنه
  • طاهری IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    67 19
    مثل اینکه ریر این پست فقط باید تکبیرگفت وهیچ حرف دیگه ای نمیشه زدچون منتشر نمیشه
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      16 16
      مگه حرف دیگه ای داری؟ البته توهین و اهام همیشه ...
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 8
      اشتباه مثبت بهش دادم منفی منفی منفی منفی
  • منصور IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    31 26
    سردار عزیز از بن سلمان هم بگو
  • TM ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    31 23
    زمانه دوره عزت جبهه مقاومت و ذلت و خواری جبهه کفر و الحاد و نفاق است . هر که در جهت خواست و اراده ملتهای مظلوم حرف بزند و عمل بکند عزت می یابد و هر کس در جهت خشنودی کدخدا و اربابان ظالم روزگار گپ بزند خواری بیند و رسوا شود .
  • ناراضی وضع موجود IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    26 43
    ماشالله حرب الله
  • .. IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    26 31
    عالی عالی خداوند نگهدارتان زنده باد ولایت زنده باد رهبرم آقاسیدعلی زنده باد رزمندگان زنده باد حزب الله
  • ررمنده IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    54 17
    آفرین بارک الله ماهمه با شما هستیم انشاالله
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 4
      ما همه با هم هستیم قبر یاتانیابو رو می کنیم
  • US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    21 22
    جنگ نزدیکه...امیدوارم حرفاتون دست باشه
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      4 9
      تو اگه امید داشتی الان اینجا بودی نه تو امریکا
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    18 7
    انشاالله در عمل هم چیزی که سردار گفت اجرا بشه ما الان چند هفته منتظر مقابله به مثل هستیم تا کیف کنیم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    30 33
    مرگ بر اسرائیل و ایادی داخلیش
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    30 25
    به امید آن روز به زودی انشاءالله خیلی دیر نباشه
  • AF ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    46 18
    اینهاادامه دهندگان راه پیشوای شهیدمان حسین است .خداوندا! بخون مظلوم دشت نینواتوفیق شهادت درراه رضایت رانصیب مان بگردان. امین.
  • ارمین IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    36 15
    مشرق انتظار داری همه بیان اینجا بگن به به بنازم این قدرت سپاه رو که منتشز کنی...متاسفم برات من تو هر پستی کامنت میزارم چون باب طبعتون نیست منتشر نمیشه...
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      9 6
      دانسمند طوطی غیرازسخن صاحبش راتکرارنمیکند زیاد ارباب وکدخدات ور وزرزدن سخنگولازم ندارند داسمند اصلاتوغیرازتکرارحرف ارباب چیزی بلدی ؟ پیداست چه بلغورکردی ازعقب نشینی ترامپت عبرت بگیر ! هیهات که بفهمی
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    28 20
    مرگ بر اسراییل مرگ بر موش های کثیف . مرگ بر جنایتکاران شیطان پرست صهیونیست
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    24 23
    اسراییل جنایتکار برنامه ریزی کرده برای تجزیه کشورهای سوریه و عراق و ایران و ترکیه و... . حالا ایا ما نباید با اسراییل دشمن باشیم ؟ مرررررررررگ بر اسراییل . مرگ بر موش های کثیف صهیونیست
  • GB ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    56 15
    درود بر شرفت، سردار، افرین
  • FR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    65 7
    بیشتر از منتشر شده ها عسر قابل انتشار داری!!! آزادی بیان در ایران!! لااقل اسنو منتشر کن آبرو جمع کن
  • FR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    69 19
    احسسسسسسسنت احسسسسسسسنت تکبیییییر همیییییییییییینه همین درسته نظرات مورد علاقه مشرق برای انتشار!!!! فقط اون ۶۰ تا نظر رو حداقل خودت دیدی که چه جوابیه!
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      6 5
      اشتباه مثبت دادم
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    27 34
    کاش منم پاسدار بودم عاشقتم سردار
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    89 8
    غیر قابل انتشار ها رو منتشر کن.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 6
      اینهازدن توبرجکی که خودش میدونه شهیدچمران چی گفت . میبینم کسانیکه روزی ازحذف ارتش حرف زدن حالاوارومیزنن . این آرومترین بیشتراون کامنتهاست . عقول ! دویو نو
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      5 5
      منم خیلی از نظراتم تو مشرق بلاک شده ولی باید تشکر کنم ازشون چون برای اینکه ظرفیتمون بالا بره گاهی لازمه نظر بدیم ولی نظرمون سانسور بشه. گاهی اینطوری برامون بهتره.
  • جواد IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    6 10
    حرف همه کسانی که در کل کشور تو مراسم ۲۲ بهمن شرکت کردن از سردار شنیدید..
  • US ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    12 12
    شهدای تی-4 را فراموش نکنید...چرا انتقام نمیگیرید!!!!!!!!!!!
    • آرش IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      4 3
      صبر استراتژیک
  • FR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 18
    نه سردار ! انصاف بمباران انها نيست بايد اطاق شكنجه را انداخت از انها بايد صابون براي شستن طويله خوكها استفاده كرد. اگر هر يهودي ٧٠ كيلو وزن داشته باشه ، و از حجم انها ٢٠ درصد چربي باشه ، چند تن صابون ميشه ساخت ؟ اين سوال را بايد در تمام كتب درسي كشور هاي جهان طرح كرد البته با اقازاده ها هم كه روش بياريم براي مخيط زيست هم خيلي خوبه
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      9 1
      جانی، وحشی داعشی ! اسلام کی به همچین حرکاتی اجازه داده و ایرانی ها در کدوم جنگی چنین کردن !
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 6
    زنده باد شیر سپاه خار چشم مسولین بدتینت و ترسوها که حاضرند زیر بار دشمن بروند مرده باد منافق داخلی و دشمن خارجی
  • CA ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 1
    .غرب اسراییل دریای مدیترانه است.یه موقع اشتباهی نره.
  • تقی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 15
    سلامتی سرداران با غیرت سپاه صلوات. عالی بود. حرف دل ملت رو سپاه میزنه نه مدعیان خائن. اسرائیل جلوی سپاه و حزب الله مثل یک موش متهور در مقابل شیر شجاع و صبور هست. موش کجا و شیر کجا.
  • US ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 15
    باید معادل س-۴۰۰ داشته باشیم، اشنه پشیل ما و نقطه قدرت دشمن حملات هواییست.
  • AE ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 2
    جمال عبدالناصر روحت شاد
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 8
    زنده باد سردار سلامی جان ناقابل من فدای شما . شما سرباز ولایت هستید .
  • امیرآقا IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 17
    زنده باد سپاهیان که روسفیدند ومرده باد سیاست بازان نان به نرخ روز خور
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 9
    سردار شهادت طلب اکنون زمانه زندگی است نه مرگ وشهادت
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      1 4
      تو زندگیتو بکن ریقووووو
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 4
    همه آنچه که سردارسلامی گفت درست است منتهی باید ایشان ودوستانشان دقت کنند اینها بقول پیامبر اکرم جهاد اصغر است ومواظب جهاد اکبر دوستانشان باشند مردم نوع رفتار بد برخی را می بیینند وبراساس دیده هایشان قضاوت می کنند
  • ابوالفضل IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 14
    بسیار عالی و کوبنده و باعث رعب و حشت حقیقی در دل صهیونیستها بود چون میدانند سپاه حرف بلوف نمی زند اما یک نکته در مورد سخنان روحانی باید گفت علت این سخنان علیه سپاه بخاطر سوزشی است که توسط سازمان اطلاعات سپاه در کشف و دستگیری عوامل نفوذی و جاسوس بدنه دولت و همینطور کشف فساد برادر و اطرافیان رئیس جمهور صورت گرفته در روحانی میباشد کشف جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته ای و محیط زیست و غیره در این دولت ابرویی برایشان باقی نگذاشته است برای همین هراز گاهی سپاه را با سخنان زشت خود مینواد چون بهره ای از .... هم نبرده است البته میدانم که این مطلب را منتشر نمی کنید
  • مقداد IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 15
    سردار با صلابت ما سخن از عمق جان ما گفتی . رحمت بر شیر مادرت که خوردی .
  • مقداد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 7
    سخن از عمق جان ما گفتی سردار با صلابت اسلام عزیز و انقلاب با شکوه . سلام و درود و رحمت خدا بر مادری که تورا شیر داد.
  • آرش DK ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 18
    اینایی که منفی دادن از رنگشون معلومه که بدجور خوف کردن، لبو لبووووووووو نترس عمووووو اینجاش عالی بود: دوستانتان وقتی می رسند که شما نیستید... همینه سردار ، راضیم ازت
  • شهاب ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 23
    درور خدا بر سردار رشید اسلام به داشتنتان افتخار میکنیم خداوند پشت وپناهتان
  • کهنه رفیق IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 25
    زنده باد سردار سرافراز ، نناتانیاهو ( درست نوشتم) حالا هر خری میخواهد باشد خوب به حرفهای این سردار شجاع اسلام گوش کن مبادا غلطهای زیادی بکنی. البته هرچه دلت میخواهد میتوانی زر مفت و جفنگیات بزنی!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    8 19
    شما آمریکایی‌ها با 40 میلیون زیر خط فقر چه می‌کنید؟ می‌دانید همه آنها کارت‌های تغذیه ملی دارند و شب‌ها در خیابان‌ها می‌خوابند به آنها برسید. به انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها می‌گوییم به مشکلات اقتصادی مردم خود توجه کنید. به سعودی که 35 درصد جمعیت آن زیر خط فقر زندگی می‌کنند نیز می‌گوییم به مشکلات خود توجه کنید. مردم ماهم بهتر است مردم شما زندگی می‌کنند، هم شیک‌تر می‌پوشند هم بهتر می‌نوشند هم بهتر مسافرت می‌کنند و هم صبورتر، شکیباتر، شریف‌تر و با شرافت کامل زندگی می‌کنند.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 5
    خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 3
    برو بابا مشرق جنگ نمیشه الکی دلت رو حوش نکن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 7
    باید حمله را شروع نکرد تا زمینه آماده شود
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 11
    موافقم
  • علی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 15
    عجب جواب کوبنده ای بود به کشتن هموطنانمون در سوریه منم چند تا مرگ بر اسرائیل میگم تا کامل بی حساب بشیم :)) اسرائیل آشغال
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 11
    وقتی سردار سلامی تهدید میکنه آدم خیلی کیف میکنه ... خیلی. خدای متعال حفظش کنه بحق حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف SoltanNasir@
  • US ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    0 0
    دوست داریم سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس