سیلی زدن مامور پلیس به یک تبعه افغانستانی

نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس به یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار فیلمی از سیلی زدن یک مامور پلیس راهور در سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی، نیروی انتظامی با اشاره به تعلیق این مامور از خدمت، توضیحاتی را در خصوص این اتفاق ارائه داد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، این مامور موقتاً از کار تعلیق و به منظور رسیدگی بیشتر، در اختیار بازرسی قرار گرفته است.

در اعلام این مرکز آمده آنچه مسلم است اقدام این مامور غیرقانونی بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در خصوص این ماجرا آورده است: راننده کامیونی که در این فیلم حضور دارد، از اتباع کشور افغانستان است و پس از درخواست پلیس برای ارائه مدارک هویتی، به همراه برگه‌ای مبلغ سی هزارتومان (3عدداسکناس ده هزارتومنی) به مامور می‌دهد که مامور قصد بردن وی به پاسگاه و تشکیل پرونده درباره این اقدام او را دارد و با اشاره به لباس و درجه اش به وی معترض می‌شود که «به پلیس رشوه میدهی!؟»

در ادامه آمده: متاسفانه در سایه مشاجره زبانی بین دوطرف، این مامور پلیس اقدام به زدن سیلی به وی می‌کند.

 انتشار فیلم برخورد نامناسب این مامور پلیس با این تبعه افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های تند بسیاری را به همراه داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    18 4
    ایران را بدید به افغانی ها بره!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    16 4
    خوب کاری کرده رشوه داده اونم تربیتش کرده خوب بود می گرفت چیزی هم بروز نمی داد؟ یه نفر هم تو این ممکلت شرف داره مجبور به بی شرفیش می کنن
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    19 0
    واقعا متاسفم اگه پلیس مملکت نتونه جواب توهین یه تبعه افغانی به خودشو بده ، دیگه چه جوری انتظار داشته باشیم امنیت کشورو فراهم کنه
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    13 2
    رسانه های داخلی برای پلیس خودمون دست میگیرن .واقا تعجبه
  • کشاورز IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    14 1
    این همه افغانی .تومملکت چکارمیکنند.جالب است هیچ کس هم جرات نمیکنندچیزی بهشون ...دیروزهمین افغانه یک جوان 18 ساله را 10نفری توباقرشهرتهران کشته بودنندواقعا متاسف هستم .
  • DE ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    9 1
    سکوت مرگبار در برابر یکه تازی افغان ها پرسش برانگیز هست. در سیاست خارجی هم افغان ها در کنار سعودی هستند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    10 0
    کجای جهان می تونی به پلیس اهانت کنی بعد بری .همینه که پلیس چشمش روی خیلی چیزها می بنده
  • میهمان IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 1
    متاسفم که هنوز بعد چهل سال حضور اتباع افغانستانی در این کشور هنوز مهاجر وتبعه صدا زده میشوند وتعصبات بی جای بعضی ها هنوز به دید توهین وخفت به آنها نگاه میکنند در حالی که مقام معظم رهبری در مورد تیپ فاطمیون که اکثر اونها رو همین مهاجرین زجر دیده وتوهین شنیده افغانستانی ها تشکیل میدهد فرمودند اگر شما ها نبودید ما الان باید درکرمانشاه با تروریست ها میجنگیدیم یا در مشهد فرمودند من امید شفاعت از شهدای فاطمیون در قیامت دارم پیشنهاد رشوه جوابش از حیث قانون سیلی زدن به صورت پیشنهاد دهنده نیس چه ایرانی باشد وچه افغانستانی قانون ملاک هست نه نژاد هر چند تعصبات ونژاد پرستی های بیجای خیلی ها این را نمیپذیرند
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 1
    مامورای ناجا اعصاب ندارنا خوب یه کم سر کیسه رو شل کنین :)))
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 0
    انصاف داشته باشید همه چیز حله
  • محسن IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    2 0
    افغانستان یه استان ایران هست،همانطور که بحرین استانی از ایران هست
  • محسن IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 0
    افغانستان یه استان ایران هست،همانطور که بحرین استانی از ایران هست
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 0
    تازه غیر قانونی وبدون مجوز واردمیشوند وانقدر طلبکارند وباکمال پر رویی هم فیلم وعکس ومدرک وپلیس ما را محکوم میکنند ومتاسفانه مرجع بالاتر پلبی را محکوم میکنند افسوس ار اینهمه بیگانه پرستی خصوصا چشم بستن به. به خطاهای بیگانگان خصوصا این افغانها که مانند این است که ایرانی ها وارد افغاستاننیتان شده وجرم وجنایت کرده وباید بوسیله این متجاوزین به خاک کسورشان تنبیه شوند وای بر ما. که دیگر ایرانیان در برابر قوانین به حق کشورشان باید در برابر همه خصوصا این مهاجرین عیر ایرانی افغان که کم مانده مارا از کسور خود بیرون کنند که با این خواب مسیولین بزودی با موج جمعیت که روز به روز هم زادو ولد میکنند وهم مرتب از مرزها غیر قانونی وارد میشوندمحقق خواهد شد که دیگر خیلی دیرشده
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 0
    شما اگه جرات داری برو افغانستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس