کد خبر 848036
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
محدوده طرح ترافیک نمایه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از به تعویق افتادن اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش مشرق، ، پورسیدآقایی در نشست خبری گفت: اجرای طرح ترافیک سال 97 به دلیل مشکلاتی که پیش آمده دو هفته به تعویق افتاده است. 

وی ادامه داد: بنابراین اجرای طرح ترافیک جدید پیش‌بینی می‌شود که از 15 اردیبهشت ماه باشد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ یکی از دلایل به تعویق افتادن طرح ترافیک امسال، آماده نبودن مردم برای اجرای این طرح است. 

بیشتر بخوانید:

هر روز یک شرایط جدید برای طرح ترافیک!

وی افزود: در طرح ترافیک جدید میزان استفاده از خودروهای شخصی کاهش یافته و در مقابل، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی بیشتر می‌شود. 

پورسیدآقایی گفت:‌ فاصله زمانی حرکت قطارهای مترو در سه ماهه گذشته و در خطوط 1، 2 و 4 به چهار دقیقه کاهش یافته است. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: طرح ترافیک جدید برای برخی‌ها گران و برای برخی ارزان است، آنهایی که سهمیه‌دار بودند این طرح برایشان گران است اما برای مردم ارزان تمام می‌شود. 

وی ادامه داد: دوربین‌ها را در بزرگراه‌ها چک کرده‌ایم و در خروجی‌ها هم نصب شده، بنابراین از این نظر مشکلی برای اجرا نداریم.  

پورسید آقایی گفت: کارت شناور امسال نخواهیم داشت به این معنی که کارتی باشد و ۳ خودرو روزانه بتوانند با یک کارت وارد شوند.

وی افزود: اگر اجرای طرح جدید خوب پیش برود امیدواریم بتوانیم سال اینده کل سهمیه ها را برداریم زیرا عملا در قیمت تفاوتی وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگاران ۱۰درصد نرخ طرح را پرداخته و معلولان و جانبازان رایگان هستند و الباقی دستگاه ها تفاوتی در نرخ با سایر افراد ندارند.

پورسید آقایی گفت: پلیس دوربین های خروج محدوده طرح را تست کرده است و تایید کرده چرا که مشکلی نبوده است.

وی بار دیگر با اشاره به این مطلب که کارت شناور نداریم و تنها کارت سیار داریم گفت: این کارت سیار برای نهادهایی است که امنیتی هستند و بخش های حفاظتی که انها هر روز با یک خودرو تردد نمی کنند و می توانند با این کارت شماره خودروی سهمیه ای را تغیر دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: این نهادها و سازمانها هم باید پول ورود به محدوده طرح را مثل سایرین بدهند و فقط اجازه دارند شماره خودرو را تغییر دهند.
ادامه دارد...

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس