نوری

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بیماری شهردار تهران قابل درمان است، گفت: بیماری وی در یک دوره چندماهه قابل درمان است و این در حالی است که بسیاری از رجال سیاسی این بیماری را دارند.

به گزارش مشرق، زهرا صدراعظم نوری در جریان بررسی استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: برای من خوشایند نیست که در نخستین جلسه رسمی شورا در سال 97 به موضوع استعفا بپردازم. بنده مخالف استعفای شهردار تهران هستم و اعتقاد دارم که وی می‌تواند در شهرداری به فعالیت خود ادامه دهد. 

نوری با اشاره به دلیل استعفای شهرداری تهران با موضوع بیماری بیان کرد: بنده درک می‌کنم با توجه به شرایطی که با موضوع بیماری فراهم می‌شود سخت بوده و باید تصمیم دقیق‌تری گرفته شود. بنده بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی‌دانم و ایشان در جلسه امروز نیز اعلام کردند که به من وقت بدهید که چند وقتی را به آن بپردازم.

بیشتر بخوانید:

استعفای شهردار تهران پذیرفته نشد

وی با اشاره به بیماری شهردار تهران گفت: بیماری شهردار تهران بیماری رجال سیاسی کشور است.

نوری افزود: قطعا رجال سیاسی بهتر با این بیماری کنار می‌آیند و کارهای خود را ادامه می‌دهند و به نظر این بیماری نمی‌تواند دلیل کافی برای کناره‌گیری شهردار تهران باشد، بلکه شاید شهردار تهران شرایطی فراهم کرده که برخی این شرایط را نمی‌پسندند.

وی ادامه داد: بنده 4 الی 5 دلیل دارم که با استعفای شهردار تهران مخالفم  و این در حالی است که تیم مدیریت شهری در 7.5 ماه گذشته با رویکرد جدید فعالیت خود را آغاز کرده‌اند  و امیدواریم وی در مدت‌زمان چند ماهه درمان خود را انجام و دوباره به شهرداری برگردد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر تهران گفت: وقتی شهردار تهران قبول کرد که در شهرداری حضور پیدا کند شعار امید و شکوفایی را مطرح کرد و از همان ابتدا نیز شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری شهردار تهران مطرح شد اما عملکرد قاطع شهرداری تهران دست رد بر تمامی شایعات زد. 

نوری گفت: در این پروسه اتفاقاتی که افتاد که بنده را مجاب می‌کند رأی منفی بدهم عملکرد 7.5 ماه گذشته با هدف اجرای قانون بوده است و مدیریت سیستمی استقرار و تاکید بر شایسته‌سالاری شده است. در این پروسه طبیعتا می‌تواند جلوگیری از رانت‌خواری و فساد اداری کند.

وی تصریح کرد: اقدام دیگری که در مدیریت شهری انجام شد بحث شفاف سازی و دسترسی آسان بوده است و در این مدت شهرداری تهران وضعیت دخل و خرج را در این مدت شفاف کند و فضا را به گونه‌ای مدیریت کند که بهترین مدیران در این فضا ایفای نقش کنند. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر تهران بیان کرد: بحث مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی یکی دیگر از ویژگی‌های مدیریت شهری در این دوره بوده است و همین که شهردار تهران احساس می‌کند بیماری‌اش به خدمات در شهر لطمه می‌زند یک نوع مسئولیت‌پذیری است.

نوری گفت: بحث عدالت در اقدامات خوب شهرداری تهران محرز بوده و  پایه مبارزه با رانت‌خواری ایجاد شده است ضمن اینکه مدیریت شهری با حضور شهردار تهران اقدامات خوبی را در خصوص جلوگیری از تخریب محیط زیست، جلوگیری از تراکم‌فروشی و... انجام داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
    8 0
    خدا همتون رو شفا بده. اینجوری مشخص شد ما ایرانی ها مریضیم که دائم مدیر مریض از بین خودمون تعیین می کنیم
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
    0 0
    الان که نجفی مرتکب قتل شده خیلی خوبه دوباره این اخبار و سخنان رو مرور کنیم خیانت اصلاح طلبان پایانی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس