فوتبال

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل تیمی باختیم که بودجه یک فصل ذوب‌آهن به اندازه یک بازیکن این تیم است.

به گزارش مشرق، بختیار رحمانی با ابراز تأسف از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الدحیل قطر در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه شرمنده هواداران‌مان شدیم که استقبال خیلی خوبی از این بازی داشتند. آنها تا به امروز این‌قدر پوشور ظاهر نشده بودند. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم این باخت را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما به نوعی غافلگیر شدیم. الدحیل تیم بسیار خوبی است و دستمزد یک بازیکن این تیم اندازه بودجه یک فصل ذوب‌آهن است. با این حال می‌توانستیم برنده بازی مقابل الدحیل باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان راجع به اینکه تیمش می‌تواند راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود یا خیر، اظهار داشت: بازی سختی را مقابل لوکوموتیو پیش‌رو داریم، اما به ازبکسنان می‌رویم که ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    0 0
    ساکت شو نادان. فوتبال بلد نیستی رفتی سراغ حساب بانکی بازیکن حرف؟؟؟؟!
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    0 0
    وقتیکه اینهمه موقعیت را از دست می دهید این حرف ها بهانه است . دروازه ذوب که بزرگتر از دروازه اونها نبود . بلد نیستید نتیجه بگیرید . نمی دانید هدف از فوتبال چیست . چقدر باید موقعیت داشته باشید تا یک توپ وارد دروازه شود . اگر مساله قیمت بازیکنان است قبل از بازی قیمت بازیکنان را محاسبه کنند تا تیمی که گرانتر است را بدون بازی برنده اعلام کنند . بلد نیستید بازی کنید جمع کنید این حرف ها را .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس