آصفری

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تعالیم جمهوری اسلامی بر شایسته‌سالاری و استکبارستیزی استوار است، گفت: خوش‌گذرانی برخی مسؤولان در خانه‌های آن‌چنانی شایسته نیست.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری در روز ۱۲ فروردین اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ پای صندوق‌های اخذ رأی به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

وی با اشاره به اینکه رأی آری مردم در ۱۲ فروردین به‌منزله مبارزه با فساد، ناعدالتی و تبعیض بود، تصریح کرد: رأی آری مردم در این روز به‌منزله مبارزه با وابسته‌سالاری و کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه و بین مسؤولان بود و مردم خواستند جلوی اشرافی‌گری را بگیرند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رأی آری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران به‌منزله تنها کنار زدن رژیم طاغوت نبود تا بعضی از مسؤولان بیایند و در خانه‌های آن‌چنانی خودشان خوش‌گذران باشند و سفرهای خارجی‌شان برقرار باشد.

وی بیان کرد: رأی آری مردم به نظام جمهوری اسلامی به این منزله نبوده است که یک مرتبه جریان اصلاح‌طلب بیاید و تنها جریان، حزب و وابستگان خود را بشناسد یا جریانی دیگر بیاید و فقط خودش را ببیند و برای مبارزه با فساد برخوردی نداشته باشد.

آصفری با بیان اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌ها به معنای مبارزه با تبعیض و ناعدالتی‌ها، بیکاری، فساد مالی و وابسته‌سالاری است، اضافه کرد: تعالیم جمهوری اسلامی به معنای شایسته‌سالاری، استکبارستیزی و خودکفایی و اقتدار کشور است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی از ابعاد استقلال نظام جمهوری اسلامی در بعد اقتصادی است، تصریح کرد: این امر به معنای پایبندی به قانون اساسی و ارزش‌های نظام است.

آصفری با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده است که دشمنان اسلام و نظام از اقتدار آن هراس در دل دارند، اضافه کرد: ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی مرزهای پیشرفت را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان تنها ابزار تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی را در دست دارند، اظهار کرد: آنها در حوزه نظامی برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران ناتوان‌ هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    27 0
    اصلا باید بیان شفاف سازی کنند این کاخ های چند ده میلیاردی را از کجا اوردند بخصوص افرادی که قبل از انقلاب مستاجر بودند؟
  • GB ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    9 0
    تو رو خدا یکی مسئول را برای من معنی کنه آیا میشه کسی مقام داشته باشه اما مسئول نباشه؟
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    2 0
    خخخخهههه
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    1 0
    من خونه 50 میلیاردی میخوام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس