کد خبر 842776
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
اونای امری

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سه گزینه برای جانشینی سرمربی اسپانیایی خود در نظر دارد.

به گزارش مشرق، پس از حذف پاریسن‌ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید، احتمال پایان همکاری این باشگاه فرانسوی با اونای امری قوت گرفته و طبق گزارش‌های منتشر شده این باشگاه  فرانسوی جستجوی خود جهت یافتن گزینه مناسبی برای سپردن سکان هدایت این تیم را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش‌ منتشرشده توسط روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، PSG نام سه سرمربی را در لیست خود برای جانشینی امری قرار داده است که عبارتند از مائوریسیو پوچتینو سرمربی کنونی تاتنهام، دیه‌گو سیمئونه سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید و زین‌الدین زیدان سرمربی حال حاضر رئال مادرید.  

شبکه رادیویی «مونت کارلو» فرانسه هم اخیراً فاش کرد که سرمربی بعدی پاریسی‌ها، ایتالیایی نخواهد بود و این بدین معناست که باید نام آنتونیو کونته، روبرتو مانچینی، ماسیمیلیانو آلگری و کارلو آنچلوتی را از  فهرست کاندیداهای سرمربیگری PSG خط زد.

با توجه به اینکه پاری‌سن‌ژرمن در دو فصل متوالی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است، کنار گذاشتن امری از سمت سرمربیگری PSG قطعی به نظر می‌رسد، این در حالی است که توماس توخل و لوئیس انریکه نیز در رادار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس