تیته سرمربی برزیل

سرمربی سلسائو از عملکرد تیمش برابر قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال برزیل شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه المپیک شهر برلین موفق شد با تک‌گل دقیقه 37 گابریل ژسوس با نتیجه یک بر صفر آلمان، میزبان خود را شکست دهد و به نوعی انتقام شکست 7 بر یک خود مقابل ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 را بگیرد.

تیته 56 ساله ملقب به «پرفسور» پس از این بازی گفت: شما رسانه‌ها در مورد نتیجه 7 بر یک جام جهانی 2014 بسیار صحبت کرده بودید، اما واقعیت این است که آن بازی تمام شد و رفت. ما اینجا عالی بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم. ما هیچ خشم و نفرتی در این دیدار نداشتیم. با داشتن چنین احساساتی هم نمی‌تواند بازی خوبی را ارائه داد.

وی افزود: ما سعی نکردیم غرور از دست‌ رفته را بازسازی کنیم و تنها می‌خواستیم که عملکرد خوبی را از خود مقابل آلمان ارائه دهیم. نکات مثبتی از این بازی و نتیجه وجود دارد، اما  مرتکب اشتباهاتی هم شدیم و مالکیت توپ و میدان را در برخی مقاطع بازی به آلمان دادیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در بخش پایانی صحبت‌هایش هم با اشاره به غیبت ستاره تیمش به دلیل مصدومیت یادآور شد: ما در حال یادگیری هستیم که بدون نیمار هم عالی بازی کنیم و این بخشی از نقطه قوت ما است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس