بوفون و ایتالیا

دروازه بان متعصب و متعهد تیم ملی فوتبال ایتالیا در مصاحبه با توتو اسپورت چند پیش بینی عجیب درباره جام جهانی 2018 روسیه عنوان کرد و گفت: قطعا اسپانیا قهرمان نمی شود.

سرویس ورزش مشرق – جان لوئیجی بوفون به خاطر غیبت ایتالیا در جام جهانی از آخرین تورنمنت بزرگ زندگی خود محروم است اما هنوز هم نامش بر سر زبانها است و بسیاری این که او همچنان در تیم ملی حضور دارد را یک اتفاق بزرگ می دانند. مردم ایتالیا بزرگانی چون توتی، دل پیه‌رو و بوفون را ستایش می کنند و آنها را نماد تعهد و پایبندی به تیم می دانند.

بعد از ناکامی در راهیابی به جام جهانی، دی بیاجیو فعلا به عنوان سرمربی موقت آتزوری انتخاب شده و بازیکنان را برای دو دیدار دوستانه آتی لاجوردی پوشان برابر انگلیس و آرژانتین به اردو فرا خوانده است.

بوفون درباره حضورش در این بازی های دوستانه گفته است: انگیزه همه چیز است. تا زمانی که بخواهم سختی بکشم و مبارزه کنم، ادامه خواهم داد. بعد از شور و علاقه ای که در سال های ابتدایی به من انگیزه داد، این هدف را برای خودم تعیین کردم که همیشه یک چالش داشته باشم و برای اهداف بزرگتر بجنگم.

وی درباره بازی با انگلیس و آرژانتین نیز به توتو اسپورت گفت: به عقیده من دو بازی تاریخی هستند، تصور می کنم در جام جهانی هستم و باید دو تیم ملی انگلیس و آرژانتین را شکست بدهیم. با چنین نگاهی وارد میدان خواهم شد. حیف که در جام جهانی نیستیم اما نمی شود به گذشته برگشت و باید با قدرت برای جام جهانی بعدی خیز برداریم و این بار برای قهرمانی در جام جهانی بازی های مقدماتی را کلید بزنیم.

بوفون در پاسخ به سوال خبرنگار توتواسپورت، روزنامه تورینی ایتالیا درباره اتفاقات مهم جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: به عقیده من آلمان تیم مرموزی است و اگر قرار بر انتخاب یک اسم باشد حتما به نام آلمان اشاره خواهم کرد. این تیم پتانسیل رسیدن به فینال را دارد و یک تیم کامل است اما اگر اصرار دارید اشاره ای هم به اسپانیا داشته باشم باید بگویم که اسپانیا قطعا قهرمان نمی شود.

بوفون درباره اسپانیا ادامه داد: اسپانیا هم مربی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی اما این ویژگی مهمی برای قهرمان شدن در جام جهانی نیست، جوانان لوپتگی تجربه بالایی ندارند و به نظرم بازی های احساسی زیادی را از اسپانیا تماشا خواهیم کرد. اسپانیا شاید در مرحله گروهی هم دچار مشکل شود و تضمینی برای این تیم در صعود از گروه نیست.

بوفون افزود: به آمریکای جنوبی خوش بین نیستیم و عقیده دارم که این قاره همچنان فوتبال گمشده خود را دارد و نتوانسته خودش را پیدا کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

سنگربانان: بوفون- دوناروما- پرین

مدافعان: فلورنزی- زاپاکاستا- اسپینازولا- دی شیلیو- دارمیان- بونوچی- کیه لینی- روگانی- فراری

هافبک ها: پیگرینی- جورجینیو- وراتی- کریستانته- بوناونتورا- گالیاردینی- پارولو

مهاجمان: کیه زا- وردی- کاندروا- بلوتی- ایموبیله- اینسینیه- کوترونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس