کد خبر 838968
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
رمان رویای آق تاریم

مصطفی جمشیدی یکی از نویسندگانی است که روبه‌رو شدن با آثارش تأمل و تحمل بیشتری می‌طلبد؛ زیرا او با توجه به بن‌مایه‌های ذهنی و فکری که در آثارش بازتاب روشنی دارد، اثری به رسم مألوف روزگار خلق نمی‌کند.

گروه فرهنگ و هنر مشرق - حسام آبنوس از خبرنگاران حوزه کتاب در معرفی رمان رویای آق تاریم نوشت:
مصطفی جمشیدی را باید اندک اندک خواند تا فهمید.

این رمان در واقع سرگذشت سرگشتگی و آوارگی است. آوارگی آنهایی که عشق وطن دارند ولی شرایط روزگار به هجرت وادارشان کرده، هرچند تا پایان عمر با خاطرات وطن و روزگاری که در آن داشته‌اند، سر می‌کنند و به مرور آن خاطرات می‌پردازند.

رمان رویای آق تاریم

مصطفی جمشیدی یکی از نویسندگانی است که روبه‌رو شدن با آثارش تأمل و تحمل بیشتری می‌طلبد؛ زیرا او با توجه به بن‌مایه‌های ذهنی و فکری که در آثارش بازتاب روشنی دارد، اثری به رسم مألوف روزگار خلق نمی‌کند واغلب با آثاری سخت‌خوان و به‌عبارتی دیگر دیریاب خوانندگانش را رو در رو می‌کند و همین سبب شده وقتی خواننده‌ای که با آثار او آشنایی ندارد در اولین مواجهه دچار نوعی حیرت شود و به تعبیری قلم او را سخت‌خوان بنامد، اما در واقع اینطور نیست بلکه او در روزگاری که نثرهای سست و کم‌مایه در سایه گسترش شبکه‌های اجتماعی در حال افزایش است، نثری جان‌دار و مستحکم خلق می‌کند و در تار و پود آن اندیشه و باورهایی را می‌گنجاند تا خواننده را دعوت به تأمل و تفکر کند.

رویای آق تاریم از آن کتابهای متفاوت است. این کتاب را نشر به نشر منتشر کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس