کتاب زایو - کراپ‌شده

رمان «زایو» که روایتی از ۲۵ سال آینده را بازگو کرده از سوی نشر کتابستان معرفت به چاپ هفتم رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رمان «زایو» اثر مصطفی رضایی از سوی نشر کتابستان معرفت به چپا هفتم رسید.

مصطفی رضایی در رمانش نشان داده که رژیم صهیونیستی، طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب مبنی بر نابودی این رژیم جعلی طی 25 سال، وجود ندارد و جمهوری اسلامی فلسطین شکل گرفته است. 

«سال 2041 میلادی است، ویروس «Zi.O» جهان را فرا گرفته و هیچ راه درمانی برای آن وجود ندارد. نسل بشریت رو به انقراض است و انسان در برابر شیوع گسترده این ویروس تسلیم شده است. اما دانشمندان ایرانی راه چاره را در اختیار دارند و می‌توانند با آن مقابله کنند.»

شاید این تمام آن چیزی نباشد که در رمان «زایو» اثر مصطفی رضایی با آن روبرو خواهید شد ولی این رمان در نوع خود یک تجربه مثبت و حرکتی رو به جلو است. «زایو» در واقع خواننده را به 25 سال آینده می‌برد و او را در فضای اتفاقات جهانی در آن روزگار قرار می‌دهد، روزگاری که ویروس زایو در حال گسترش است و نسل بشر در تهدیدی جدی به سر می‌برد و در معرض انقراض است.

سبک و سیاق رمان «زایو» ذهن خواننده را به سوی رمان «فرسنگ‌ها زیر دریا» به قلم ژول ورن و آثار تخیلی مانند آن می‌برد و این مهم‌ترین نقطه قوت رمان این نویسنده نوقلم است. او در این اثر سعی کرده به خواننده تهران و در مقیاس بزرگتر جهان در 25 سال آینده را نشان دهد. او حتی در رمانش نشان داده که رژیم صهیونیستی، طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب مبنی بر نابودی این رژیم جعلی طی 25 سال، وجود ندارد و جمهوری اسلامی فلسطین شکل گرفته است.

چاپ هفتم رمان «زایو» از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس