گلچین

بازیگر سریال«نفس گرم» گفت:هفته گذشته متن فیلم "زندانی ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی به دستم‌رسیده و در حال مطالعه آن هستم که فیلمبرداری این فیلم اواخر فروردین ماه ٩٧ کلید خواهد خورد.

به گزارش مشرق، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون که بازی در نقشی جدی و متفاوت در سریال «نفس گرم» یکی از نقاط عطف بازیگری او به حساب می‌آید درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر درگیر بازی در سریال آرماندو به کارگردانی "احسان عبدی پور" هستم. بخش هایی از فیلمبرداری باقی مانده که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

مسعود ده‌نمکی به سراغ بررسی سینمای ایران رفت

خاطرات تصویری ده نمکی از اخراجی‌ها

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر سریال آرماندو مشغول بازی در مجموعه 30 قسمتی "آسمان هوای باران دارد" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" هستم که اواخر فروردین 97 و به احتمال‌زیاد ماه رمضان از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال "سه دونگ سه دونگ" درباره زمان پخش سریال آرماندو تاکید کرد: این سریال مراحل پایانی پس از تولید قسمت های اول را پشت سر گذاشته و نوروز امسال از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت. آرماندو حال و هوایی کمدی داشته و درباره زندگی هنروران سینما ساخته شده است.

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون

وی درمورد فعالیت های خود در سال آینده اضافه کرد: پیشنهادات بسیار زیادی به من شده است و در حال حاضر چندین متن برای تلویزیون، تئاتر و سینما را می خوانم. طبیعتاً در اثری به ایفای نقش خواهم پرداخت که در آن مثمر ثمر بوده و در ابتدا نقش را دوست داشته باشم.

گلچین درباره پیشنهاد اخیر سینمایی خود خاطرنشان کرد: هفته گذشته متن فیلم "زندانی ها" به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی به دستم‌رسیده و در حال مطالعه آن هستم. در صورت عقد قرارداد با این پروژه همکاری می کنم که فیلمبرداری زندانی ها اواخر فروردین ماه ٩٧ کلید خواهد خورد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس