کد خبر 831718
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
اخراجی ها

مسعود ده نمکی با انتشار تصاویری از پشت صحنه اخراجی ها اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

به گزارش مشرق، اولین سری فیلم سینمای  اخراجی‌ها  در سال 86 به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شد که  پس از دو مستند فقر و فحشا و کدام استقلال؟! کدام پیروزی؟! نخستین فیلم داستانی ده‌نمکی بود.
اولین سری از سه‌گانه اخراجی‌ها روایتگر داستان  زندگی  فردی با نام مجید سوزوکی است که در  جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می‌شود.

میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند. مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند.

برای حضور آنها در جبهه، مخالفت‌هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده‌ها آنها به پادگان آموزشی می‌رسند و درادامه ماجراهای جالبی رخ می دهد.

مسعود ده نمکی کارگردان سه‌گانه اخراجی‌ها در تازه ترین پست اینستاگرامی اش تصاویری از پشت صحنه سری اول این اثر سینمایی منتشر و به بیان خاطرات آن دوران پرداخت.
 

ذوق کار اول آدم را به چه کارهایی وا می‌دارد برادران هاشم زاده کلاکت دیجیتال طراحی کردند. غافل از آنکه بزودی قرار است در یک میدان جنگ واقعی وارد شویم.
جید میرفخرایی هم در طراحی صحنه‌های شهری سنگ تمام گذاشت. می‌گفت: وقتی یک مستند ساز فیلم داستانی می‌سازد کار طراح صحنه سخت می‌شود، چون همه چیز را زنده می‌خواهد و دوربینش به هر سمتی پی چرخد.
خاطرات تصویری ده نمکی از اخراجی‌ها

سکانس خانه مجید سوزوکی پس از آزادی از زندان.
خاطرات تصویری ده نمکی از اخراجی‌ها

گفتنی است؛ در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی ، کامیز دیرباز و ارژنگ امیر فضلی به ایفای نقش پرداختند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    16 2
    اخراجی های یک و رسوایی یک بهترین فیلم های ده نمکی بودند. مخصوصا اخراجی های یک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس