آخوندی مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز امیدواری در رابطه با این‌که استیضاح به مصلحت کشور باشد افزود: شاید نبودن آخوندی در دولت به مصلحت خودش باشد.

به گزارش مشرق، امروز قرار است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس حضور یابد و پاسخگوی نمایندگان استیضاح کننده باشد در همین رابطه حسین هاشمی تختی نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس  اظهار کرد: بعدازظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان استیضاح کننده جلسه ای برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

آخوندی با پول‌های مردم چه نمی‌کند؟

آخوندی به جای استعفا، معاونش را برکنار کرد

وی با بیان این‌که مجلس در موضوع استیضاح جدی است،  تصریح کرد: حرف و حدیث هایی درباره کمیسیون عمران مجلس گفته می شود که اینگونه نیست. ما همه جوانب و منافع ملی را در بحث استیضاح وزیر راه در نظر می‌گیریم.

وی با تاکید بر این‌که استیضاح وزیر راه به لحاظ فنی به سود  دولت بوده و کمک خواهد کرد، افزود: در جلسه امروز پاسخ های وزیر شنیده می شود و اگر استیضاح ضرورت داشته باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در عین حال گفت: به نظر می رسد روند به سمتی است که استیضاح وزیر راه و شهرسازی عملی شود.هاشمی با ابراز امیدواری در رابطه با این‌که استیضاح به مصلحت کشور باشد افزود: شاید نبودن آخوندی در دولت به مصلحت خودش باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    7 0
    جرات ندارند آخوندی را برکنارکنند به هزار دلیل 5سال کوچکترین قدمی برای مسکن برنداشته این یعنی فاجعه قطار تصادف کرد آقایی برکنارشده هواپیکا چپ کرده رییس هواپیمایی برکنار شده حوادث جاده ای بخورتوسرشون این وضعیت مملکت ماست پارتی سفارش مهم است سواد کارایی مهم نیست 99درصد فامیل هستند خدای کمک کن ورق برگردد انتقام جماعت مسکن مهررو از آخوندی بگیرم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    6 0
    بیش از200شغل مسکن درکشور نابود شد.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    4 0
    همه تون مثل هم دیگه اید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس